Profil de Josette

Super User

• 

8K  messages

De babbelhoek van de maand december

Dec.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.

Hou het allemaal veilig.

4.4K  messages

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  @Hippie1727 @Joery_dw @Heidi2 @MustafaY @Fabienne1….

en alle binnenkomers en medelezers en nieuwelingen,

Goedenmiddag, 

minstens wat is er over, Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag 😀. Sorry voor het late antwoord 🕝 maar voor mij is het een beetje ingewikkeld zondag 🙃 maar nu is het beter 😥.

Terwijl je zondag en je avond heerlijk verlopen 😉😁. Dit einde van het jaar met hoge snelheid aankomen 🚀Hoop volgend jaar een beetje beter zijn 🤞 "gewoon een klein beetje 😉".

Dus fijne zondag allemaal 🤗👌.

Met vriendelijke groeten.

@Anonymous ⚜️.

Super User

• 

8K  messages

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

Goedemorgen iedereen, ook aan de nieuwe binnenkomers en meelezers.

@patrick2 wauw goedemorgen en heel veel succes.

Hier een ..... sta op, loop rond nacht.

Maar met frisse moed aan de maandag beginnen.
Maak er een fijne dag van doe voorzichtig mist op de baan.

Super User

• 

11.1K  messages

Dank je wel @Josette .

Je weet ga mijn best doen zoals altijd hé. 

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous @david41 @Fabienne1 

en alle binnenkomers en medelezers een goedemorgen,

De mist wil maar niet optrekken . En het geeft goed gevroren van de nacht . 
Terug al vroeg in de ochtend een botsing gebeurd met een aantal wagens . 
Dat is als je de Gsm gebruikt . En door de mist  . Takel wagens komen al auto’s ophalen 4 dat zijn er toch al een paar twee konden nog rijden was blikschade .
  Vind echt erg . Want er waren er die er tussen zaten die voor schroot waren . 
En het is zo koud . 

Vandaag krijg ik hulp voor mijn lampen op te hangen en de elektrische apparatuur na te kijken van een hele lieve buur . Eindelijk komt het er  van .
En hij doet het gratis voor niets . 
Weer een beetje positief nieuws . 
Wens jullie een fijne dag 👋 

Groetjes tinneke2 

Super User

• 

8K  messages

@Tinneke2  aub ik ga het je nog eens vragen?

5 berichten na elkaar zo hoort een forum niet te werken dat keuren ze nergens goed.

Doe het in een berichtje. Desnoods kort ze in of werk met privéberichten.

Ook @Anonymous  jou ga ik dat ook vragen gelieve

er rekening mee te houden het lijkt hier wel op het meest te posten.

Dank voor jullie begrip.

4.4K  messages

@Josette hallo en sorry je hebt gelijk dit zal niet meer gebeuren 😀. en ik hoop dat het goed gaat met jou en douglas 🤔. goede maandag zelfs met deze kou ❄️.

@Anonymous ⚜️.

Super User

• 

8K  messages

@Anonymous  bedankt voor je begrip, alles stilletjes maar oké.

We doen ons best, jij sterkte met je ma.

4.4K  messages

@Josette   geen zorgen 😉. Moed voor jullie twee 🤜🤛 en bedankt voor je gedachten voor mijn moeder 🙏❤️.

tot binnenkort.

@Anonymous ⚜️.

Super User

• 

11.1K  messages

@Tinneke2 en @Josette en @Cdt24801 

De eerste dag zit erop en het is nog niet veel geweest. Heb al wel een heleboel dingen gezien en gehoord natuurlijk. Iets wat ook normaal is in een opleiding. 

Het valt wat tegen in de zin het zijn nieuwe programma's ook waar men mee werkt als ik gewoon ben maar goed zal er mee moeten leren werken. 

Voor de rest ben ik wel tevreden hoe het gegaan is de rest zullen we zien hé maar het bevalt me wel moet ik zeggen.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@patrick2 Patje ben blij dat het goed is mee gevallen uw eerste dag . 
Je zal het wel vlug leren zoals jij de kneepjes van het vak kent en vlug iets onder de knie hebt zal je ook de nieuwe programma’s snel kennen . 

@Anonymous @Josette @Cdt24801 alle andere ook een 

fijne avond gewenst . Tot morgen .Mijn berichtje was nu kort een maar 1 vanavond . Slaap allen lekker 

doei 👋 

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Tinneke2 

@Josette @patrick2 @bigMODDER @Hippie1727  @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @Joery_dw @david41 @Fabienne1 @Cdt24801 

en alle binnenkomers en medelezers een goede middag,

Ik hoop dat jullie allemaal in orde zijn op deze eerste dag van de week heel koud !!!

Goedenavond allemaal warm met mensen van wie je houdt😀.

@Anonymous ⚜️.

Super User

• 

8K  messages

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  @Fabienne1 

@patrick2 daar kan je alleen maar van bijleren, je bent nog jong hé. Succes.

Hier beetje nat buiten, voor de rest niet veel te vertellen.

Fijne dag allemaal.

Super User

• 

11.1K  messages

Goedemorgen allemaal. 

@Josette ja ben nog jong das waar en komt vanzelf wel allemaal. Vandaag zoals je leest weer zo vroeg op. Ben al vroeg gaan slapen 22 uur amai dat is niks voor mij. Maar geen probleem het is voor een weekje. 

@Cdt24801 idd er komen op die manier ook meer tools bij maar ja hoort erbij.

Voor de rest hier ook weinig te vertellen ja ff de koffie op drinken en dan straks werken. 

Voor nu dan ook aan iedereen een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @Fabienne1 @david41 @MustafaY …en alle binnenkomers en medelezers en de rest die ik nog niet heb genoemd ,

Goedemorgen ,

@Josette Eerst en vooral heel veel sterkte met je moeder !

@patrick2 Vroeg opstaan en vroeg naar bed dat kan ik mij zo indenken dat dit niets voor u is ,zeker als je dat niet gewoon bent ?

Vandaag iets later opgestaan , ook later gaan slapen . Want ik heb bezoek gekregen van mijn tante .

Weer eens geen goed nieuws . Haar dochter de schoonmoeder kan ik alle momenten een telefoontje krijgen dat ze overleden is . Ben beginnen te Wenen toen ze vertelde waaraan . Heb haar dan alles over mijn zusje want het gaat over de zelfde ziekte . 
Wil echt geen zin meer om slecht nieuws te horen heb het echt gehad .

@Anonymous Vandaag toch iets beter weer hier nog geen regen . Mijn buur komt nog wat klusjes doen in mijn huisje . Want hier en daar zijn nog wat problemen die hij kan oplossen . Een echte handige Harry.

@Cdt24801 Alles goed met de kleinkinderen  en zijn de klusjes ook gedaan of heb je nog werk aan de winkel . 

voor alle andere wens ik jullie een leuke dag 

groetjes tinneke2 

Super User

• 

8K  messages

@Tinneke2 er is niks met mijn moeder je bent fout hoor! 🤔

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette Begrijp er dan ook niets meer van @Anonymous schreef Toch zoiets en je hebt geantwoord. Dank u voor je gedachte voor mijn moeder ? Wou toch ook meeleven met jou . Zoals jullie met mij doen 

Dacht ik heb ik nu iets mis gelopen . Sorry verkeerd begrepen dan . 🤔

tinneke2

Super User

• 

8K  messages

@Tinneke2 dan heb je dat fout gelezen.

Hij werkt met een vertaler, en schreef dat ik bedankt was 

om aan zijn ma te denken.

4.4K  messages

@Josette @Tinneke2 

Hallo,
geen probleem, ik probeer te schrijven mezelf als het eenvoudige zinnen zijn zoals mijn nederlands is basis en ik gebruik een vertaler wat niet helemaal correct vertaalt ik dat ik wil schrijven 😀 dat is het toppunt voor een vertaler 🙄. het komt erdoor dat soms en zelfs vaak we begrijpen elkaar niet 😁. Dus nu afgewerkt de vertaler 🤐 en ik zal schrijven zinnen eenvoudig maar dat zal iedereen begrijpen 😂.

Veel geluk in de toekomst  ik denk aan jullie twee❣️ 

@patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  @Hippie1727 @Joery_dw @Fabienne1 @david41 @MustafaY …en alle binnenkomers en medelezers...

ook voor jou een fijne dag 😀.

@Anonymous ⚜️.

Super User

• 

7.2K  messages

Ja hoor @Tinneke2 , de kleinkinderen stellen het tot hiertoe prima en wij ook. En de mama's en papa's ook. 😀

Super User

• 

8K  messages

@patrick2 ja inderdaad, eerst de koffie na een nachtje kloklezen.

Werk ze ik vind dat zalig heb je een lange dag.

Fijne dag allemaal.

Super User

• 

11.1K  messages

Ja @Josette de koffie had ik ook al op en een sigaret 🙂 

Dat de dag lang is klopt als een zwerende vinger , ik sta op om half zes rond kwart na zeven naar het werk ( want een kwartier later dan heb ik grote kans op file ). 

Dan om 17 uur gedaan en naar huis , tegen zes uur thuis dus de klok is dan rond voor mij. Maar ga wel naar bed om 22 uur want de oogjes vallen gewoon dicht. 

Zou toch niks voor mij zijn zo elke dag in de dag dienst te werken chapeau aan diegene die het wel kunnen en dat elke dag zo. En dan rekening houdend dat de meeste ook nog kinderen hebben amai. 

Super User

• 

7.2K  messages

@patrick2 

Ik ben 15 jaar lang iedere werkdag om 05.15 Hr opgestaan. De bus om 05.50 Hr, dan twee treinen en nog een bus. 's Avonds het omgekeerde. Rond 18.15 Hr terug thuis. Tenminste als ik overal netjes aansluiting had en er nergens vertraging, staking of ongeval was.

De tweemeterbak in tussen 22.00 en 23.00 Hr

Alles went hoor .... 😁

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous @david41 

goede morgen allemaal , 

@Cdt24801 Ben blij dat iedereen gezond en wel is . Beter zo . Bedankt ga je goed . 

@patrick2 Nog 3dagen en je bent er van af dvan het vroege opstaan . Koffie en een sigaretje dat ken ik van vroeger nog . 😉Maar ben er mee gestopt met de sigaretten 🚬 soms nog goesting maar bijt door . 

@Josette Vandaag nog gerief halen naar de winkel voor verder te klussen voor buurman want had niet alles , maar wordt zo vlug donker en elektriciteit heb je nodig om te werken . Dus komt hij nog eens een andere keer . 
@Anonymous Gisteren  is mijn mama 80 jaar geworden en ze is dan ook beloond voor haar goede zorgen al die jaren ,ook van haar buren kreeg ze heel veel kaartjes en bloemen . 
Voor de rest wens ik jullie allemaal een fijne dag  toe .

groetjes tinneke2 

Super User

• 

7.2K  messages

Aan allen, ik zie net dat onze Italiaan zijn account verwijderd heeft ...

EDIT: en ik zie ook net dat er vandaag in deze rubriek geen enkele post geweest is na 08.30 Hr ... Wat is hier aan de hand???

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Cdt24801 De Italiaan geeft een andere account 🤔blijkbaar heb je dat niet opgemerkt . ..en ik vind het niet raar dat hij dat doet .

vraag misschien eens aan @Josette wat er aan de hand is misschien durf niets meer te posten . En als dat je bedoeling is dat we weg blijven mij ook goed hoor . Dat kon er nog bij 😢

Je krijgt dan een berisping dus post ik maar een keer .
@patrick2 @Wens je nog een fijne werkdag morgen nog een keer vroeg opstaan en je bent er van af 

tinneke2

Super User

• 

8K  messages

@Tinneke2  ik weet niet waar jij of die Italiaan zoals jij schrijft  die verhalen haalt!

Niemand heeft gezegd dat jullie wegmoeten, alleen heb ik heel beleefd gevraagd zoveel mogelijk in een bericht alles neer te pennen. 

Je, hebt persoonlijk tegen mij blijkbaar, dank je! Ik heb niemand achter de schermen gecontacteerd. En niemand hier verboden te komen.

Het moet hier een fijne babbelhoek zijn, maar zo een bericht van jou amai.

Dit is het enige wat ik hierover schrijf. Fijne dag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette Ik heb ook niets achter jullie privé gezegd Dat voelt echt niet goed hoor . 
Heb gedaan wat je vroeg .

En die Italiaan vind het echt niet kunnen sommige reacties 

En ik bedoel niet u . Ik wil ook dat het fijn blijft . 

Super User

• 

11.1K  messages

@Tinneke2 en @Josette 

Gaat het hierom misschien ? :

patrick2_0-1639070189662.png

Op deze manier krijgen we wel veel misverstanden maar krijgen we op den duur ook 'ruzie' en dat is nergens voor nodig. 

Er is ook nergens te lezen dat @Josette aangeeft om weg te blijven dat is wel een verkeerde interpretatie @Tinneke2 . 

Zolang we hier iets kunnen zetten is het toch goed? Ok de ene heeft net iets meer te vertellen als de andere maar denk niet dat het gaat om de meeste posten. Er zal ook ergens een misverstand zijn dat er gereageerd wordt op verschillende topics. En als dat gebeurd dan heb je natuurlijk ook direct verschillende topics. 

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@patrick2 Oké bedoelde het ook niet zo van dat weg blijven . De rest heb je zeer goed uitgelegd . Dat bedoelde ik 
@Josette  Ik wil mij dan ook zeker naar u toe excuseren ,en wil zeker geen ruzie. 
wens jullie een fijne avond 

groetjes tinneke2 

Super User

• 

8K  messages

@Tinneke2 wat ben je aan het klussen?

@Cdt24801 awel ik ongeveer hetzelfde. Ikke 12.5 jaar die uren vandaar blijf vroege vogel hahahaha. Geen idee wat er gebeurd is!

Vorig jaar kocht ik 3 kleine potje van deze cactus in de Lidl. Nadat ze was uitgebloeid in een pot samen alles 3. Op een donkerdere plaats gezet en kijk nu hoe mooi ze bloeit onze kerstcactus.

Kerstcactus.jpg

Fijne dag allemaal.

Super User

• 

11.1K  messages

Goedemorgen iedereen.

@Cdt24801 na 8.30 uur ben ik werken dus ben ik niet online dus kan ik ook niks posten. Dus geen idee wat er scheelt. Ja dat vroeg op staan zal voor mij nooit wennen hoor vroeger al niet en nu steeds minder omdat ik de uren gewoon ben van de namiddag. 

De nacht gaat mij beter deugd doen aangezien ik een nacht mens ben dat is nu eenmaal zo. Maar goed het is voor mij zelf nu he want anders heb ik geen opleider in de nacht en dat is wel de bedoeling.

@Josette Dat is wel schoon hé en ook die kerstman daarbij. 

Daarnaast is het dat sommige mensen komen en gaan maar door het gaan zal het wel een heel stuk frisser zijn met de berichten hier. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag.

Super User

• 

8K  messages

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 

@david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 

@patrick2 merci.

Maak er allen een fijne dag van de laatste werkdag van deze werkweek.

Super User

• 

11.1K  messages

Goedemorgen allemaal. 

@Tinneke2 en @Josette graag gedaan en zand er over.

Nu gaan we naar de vrijdag , oh nee dat is het al dus de laatste deze week. Dan kan ik morgen uitslapen dat wat ik deze week niet kon doen 😛

Maar eerst nu nog een dagje werken daarna pas het weekend binnen laten. 

Daarom aan iedereen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Heidi2 @david41 @Fabienne1 en alle binnenkomers en medelezers en nieuwelingen 

Goedemorgen ,

@patrick2 Dank u . Een nieuwe start 

@Josette Vandaag nog enkele klusjes afwerken zoals nog een ornament voor plafond en luster ophangen . Badkamer kast   Renoveren en klaar .Niet zoveel werk meer . Alles mooi terug zetten . En klaar . Voorlopig. 

De woef 🐕 zijn medicatie gegeven want ontsteking aan de oogjes. Gaat beter ondertussen. 
Iedereen een fijne dag 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

48  messages

@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @Joery_dw @MustafaY @Heidi2 @david41 @Fabienne1

@Tinneke2 wat krijgt de woef voor medicatie voor zijn ogen? Is dat Teramizine?

Ik heb hier ook het ganse huis binnen geschilderd, ben blij dat nu alles gedaan is! 😁

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Hippie1727 Ben nu niet thuis ben onverwachts naar mijn ouders dringend moeten gaan . Zijn druppels 💧. Maar laat u zeker nog weten . 

Dat w s zeker veel werk , schilderwerk badkamer en slaapkamers zijn af . Alleen nog gang en beneden ,dat doe ik deze zomer.

fijne dag verder groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Hippie1727 @Ondertussen ben ik juist thuis 🏠. De naam van de druppels zijn voor de woef Terra-Cortril druppels maar heb je een voorschrift nodig of Dosemedine 0,1procent heb je geen voorschrift nodig . Hoop u hier mee geholpen hebben zoals beloofd 

fijne avond groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

48  messages

@Tinneke2 dan zijn het toch andere dan die ik voorhad. 😉

Super User

• 

8K  messages

Geniet allen van jullie weekend. 

Chaman confirmé

• 

4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Fabienne1 en alle binnenkomers en medelezers ,nieuwelingen ,

Goedemorgen ,

Zaterdag dus is het weekend fris begonnen . Gisteren door de sneeuw naar huis gereden brr . Nu niets meer van te zien . 
Vandaag een was en plas frisse lakens leggen . De woef wassen . En voor de rest zie ik wel hoe mijn dag verloopt . 
Fijne dag 

doei groetjes tinneke2 

Super User

• 

11.1K  messages

Goedemorgen aan alle hier.

@Tinneke2 en @Josette ik heb eerst eens uitgeslapen dus ben net opgestaan. Nu aan de koffie en even wakker worden. Dan mijn sigaret roken. 

Vandaag niet veel op de planning het is lekker warm binnen maar als ik het zo bekijk buiten lijkt het mij koud. 

We zullen zien vandaag maar ik denk eerder lekker thuis. 

Wens iedereen een fijne dag.

Super User

• 

8K  messages

@patrick2  het is echt niet koud buiten, zou willen dat alles mooi wit was.

Geniet van je thuisdagje.

Super User

• 

11.1K  messages

@Josette 

Het valt idd mee was net even buiten ( roken buiten en niet binnen ). 

Maar dacht het gaat veel kouder zijn maar het is veel natter dan kouder. 

Super User

• 

7.2K  messages

@patrick2 

Als je nu eens niet meer zou roken, dan zou je nog veel meer van de frisse lucht genieten 😁

Super User

• 

8K  messages

@Cdt24801 hahaha, ik dacht neen ik ga dat niet meer schrijven stoppen met roken. 😋

@patrick2 je moet dat voor jezelf doen ook al wordt je chagrijnig misschien wel eens goed.

Is een opgave heb er meer dan een jaar van afgezien! Maar ben nu na 11 jaar heel blij.

Fijne zondag iedereen.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Goede avond 

Super User

• 

7.2K  messages

Hallo @RobinCP  😉

Loading...