Super User
•
8K messages
De babbelhoek van de maand december

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
We beginnen aan de laatste maand van dit jaar.
Hou het allemaal veilig.

Anonymous User
4.4K messages
@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Hippie1727 @Joery_dw @Heidi2 @MustafaY @Fabienne1….
en alle binnenkomers en medelezers en nieuwelingen,
Goedenmiddag,
minstens wat is er over, Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag 😀. Sorry voor het late antwoord 🕝 maar voor mij is het een beetje ingewikkeld zondag 🙃 maar nu is het beter 😥.
Terwijl je zondag en je avond heerlijk verlopen 😉😁. Dit einde van het jaar met hoge snelheid aankomen 🚀Hoop volgend jaar een beetje beter zijn 🤞 "gewoon een klein beetje 😉".
Dus fijne zondag allemaal 🤗👌.
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous ⚜️.
0
0
Josette
Super User
•
8K messages
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 @Fabienne1
Goedemorgen iedereen, ook aan de nieuwe binnenkomers en meelezers.
@patrick2 wauw goedemorgen en heel veel succes.
Hier een ..... sta op, loop rond nacht.
Maar met frisse moed aan de maandag beginnen.
Maak er een fijne dag van doe voorzichtig mist op de baan.
2
Josette
Super User
•
8K messages
@Tinneke2 aub ik ga het je nog eens vragen?
5 berichten na elkaar zo hoort een forum niet te werken dat keuren ze nergens goed.
Doe het in een berichtje. Desnoods kort ze in of werk met privéberichten.
Ook @Anonymous jou ga ik dat ook vragen gelieve
er rekening mee te houden het lijkt hier wel op het meest te posten.
Dank voor jullie begrip.
6
Anonymous User
4.4K messages
@Tinneke2
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Hippie1727 @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @Joery_dw @david41 @Fabienne1 @Cdt24801
en alle binnenkomers en medelezers een goede middag,
Ik hoop dat jullie allemaal in orde zijn op deze eerste dag van de week heel koud !!!
Goedenavond allemaal warm met mensen van wie je houdt😀.
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous ⚜️.
0
0
Josette
Super User
•
8K messages
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 @Fabienne1
@patrick2 daar kan je alleen maar van bijleren, je bent nog jong hé. Succes.
Hier beetje nat buiten, voor de rest niet veel te vertellen.
Fijne dag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Hippie1727 @Anonymous @Fabienne1 @david41 @MustafaY …en alle binnenkomers en medelezers en de rest die ik nog niet heb genoemd ,
Goedemorgen ,
@Josette Eerst en vooral heel veel sterkte met je moeder !
@patrick2 Vroeg opstaan en vroeg naar bed dat kan ik mij zo indenken dat dit niets voor u is ,zeker als je dat niet gewoon bent ?
Vandaag iets later opgestaan , ook later gaan slapen . Want ik heb bezoek gekregen van mijn tante .
Weer eens geen goed nieuws . Haar dochter de schoonmoeder kan ik alle momenten een telefoontje krijgen dat ze overleden is . Ben beginnen te Wenen toen ze vertelde waaraan . Heb haar dan alles over mijn zusje want het gaat over de zelfde ziekte .
Wil echt geen zin meer om slecht nieuws te horen heb het echt gehad .
@Anonymous Vandaag toch iets beter weer hier nog geen regen . Mijn buur komt nog wat klusjes doen in mijn huisje . Want hier en daar zijn nog wat problemen die hij kan oplossen . Een echte handige Harry.
@Cdt24801 Alles goed met de kleinkinderen en zijn de klusjes ook gedaan of heb je nog werk aan de winkel .
voor alle andere wens ik jullie een leuke dag
groetjes tinneke2
6
Josette
Super User
•
8K messages
@patrick2 ja inderdaad, eerst de koffie na een nachtje kloklezen.
Werk ze ik vind dat zalig heb je een lange dag.
Fijne dag allemaal.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous @david41
goede morgen allemaal ,
@Cdt24801 Ben blij dat iedereen gezond en wel is . Beter zo . Bedankt ga je goed .
@patrick2 Nog 3dagen en je bent er van af dvan het vroege opstaan . Koffie en een sigaretje dat ken ik van vroeger nog . 😉Maar ben er mee gestopt met de sigaretten 🚬 soms nog goesting maar bijt door .
@Josette Vandaag nog gerief halen naar de winkel voor verder te klussen voor buurman want had niet alles , maar wordt zo vlug donker en elektriciteit heb je nodig om te werken . Dus komt hij nog eens een andere keer .
@Anonymous Gisteren is mijn mama 80 jaar geworden en ze is dan ook beloond voor haar goede zorgen al die jaren ,ook van haar buren kreeg ze heel veel kaartjes en bloemen .
Voor de rest wens ik jullie allemaal een fijne dag toe .
groetjes tinneke2
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Aan allen, ik zie net dat onze Italiaan zijn account verwijderd heeft ...
EDIT: en ik zie ook net dat er vandaag in deze rubriek geen enkele post geweest is na 08.30 Hr ... Wat is hier aan de hand???
5
Josette
Super User
•
8K messages
@Tinneke2 wat ben je aan het klussen?
@Cdt24801 awel ik ongeveer hetzelfde. Ikke 12.5 jaar die uren vandaar blijf vroege vogel hahahaha. Geen idee wat er gebeurd is!
Vorig jaar kocht ik 3 kleine potje van deze cactus in de Lidl. Nadat ze was uitgebloeid in een pot samen alles 3. Op een donkerdere plaats gezet en kijk nu hoe mooi ze bloeit onze kerstcactus.
Fijne dag allemaal.
1
Josette
Super User
•
8K messages
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2
@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1
@patrick2 merci.
Maak er allen een fijne dag van de laatste werkdag van deze werkweek.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Heidi2 @david41 @Fabienne1 en alle binnenkomers en medelezers en nieuwelingen
Goedemorgen ,
@patrick2 Dank u . Een nieuwe start
@Josette Vandaag nog enkele klusjes afwerken zoals nog een ornament voor plafond en luster ophangen . Badkamer kast Renoveren en klaar .Niet zoveel werk meer . Alles mooi terug zetten . En klaar . Voorlopig.
De woef 🐕 zijn medicatie gegeven want ontsteking aan de oogjes. Gaat beter ondertussen.
Iedereen een fijne dag
groetjes tinneke2
4
Josette
Super User
•
8K messages
Geniet allen van jullie weekend.
9
Josette
Super User
•
8K messages
@Cdt24801 hahaha, ik dacht neen ik ga dat niet meer schrijven stoppen met roken. 😋
@patrick2 je moet dat voor jezelf doen ook al wordt je chagrijnig misschien wel eens goed.
Is een opgave heb er meer dan een jaar van afgezien! Maar ben nu na 11 jaar heel blij.
Fijne zondag iedereen.
4
RobinCP
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Goede avond
1