Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

lundi 1 novembre 2021 04:34

De babbelhoek van de maand november.

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette De maand is voorbij gevlogen wat een maand was het dan ook . 
Hopelijk wordt het voor iedereen wat betere tijden . Zeker voor jou en Douglas. Wens je dat van harte ❤️‍🩹

tinneke2

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Vandaag herdenken we degene die van ons zijn heen gegaan.

Verder voor allen een fijne dag toegewenst.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801@Anonymous @Heidi2 @Anonymous @david41 @Hippie1727 @MustafaY @Anonymous  en alle medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen maandag ,

035A6DBF-7D93-4180-BE8C-A816AFD0BE84.jpeg

 voor ieder van ons die een hart onder de riem . 

fijne dag tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen aan iedereen & @Josette @patrick2 @Anonymous @Tinneke2 @Cdt24801 

Groeten,

bigMODDER

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous  Hele zonnige goede morgen ,ben al vroeg uit de veren 🪶 1 november wat vliegen de maanden voorbij . .jaartje zal vlug voorbij zijn . 
groetjes 

tinneke2 x

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 4 ans

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous een goedemorgen. 

Ook voor alle andere een goedemorgen. Hier schijnt de zon op de morgen dus het ziet er goed uit. 

Weer een nieuwe maand dus de tijd gaat snel. Vanaf vandaag gaat dus officieel mijn opzeg in voor dat ik in dienst treed van mijn nieuwe functie. 

Ik wens iedereen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Begin van een goede start deze maand ,en vooruitzichten . .

De zon schijnt hier nog altijd en het is rustig op de baan weinig verkeer . 
Maar wel veel wind 💨.In de zon valt het reuze mee ,maar toch wel nog frisjes ,wat normaal is voor de tijd van het jaar .

Morgen wordt het weer wat kouder .

fijne dag Patje .
verder bezig houden met de familie…

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Idd @Tinneke2 . Ik ga toch nog een email uitdoen naar mijn supervisor vandaag om te zien als de Pipo de komende 4 weken er wel is of dat ik dan al niet eerder kan gaan. 

Nu zit ik er ter vervanging omdat die weeral niet komt ( zijn we gewoon ) en pas 8 november terug is. Dus als die de komende 4 weken er wel is zonder weer weg te zijn dan heb ik misschien geluk om toch eerder te beginnen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Patje Moet je doen want als hij hoort dat je weg zou gaan kan hij nog profiteren van de situatie.Hopelijk kan je eerder weg gaan . Duim alvast voor jou . Dat je eerder kan beginnen 

Veel geluk 🍀 

groetjes 

tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Vandaag langs de dokter.

Maak er een fine dag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @david41 @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous en alle medelezers en degene die binnen komen ,

Een hele fijne Dinsdag morgen,

Vandaag is het Allerzielen . Ik steek nog een kaarsje aan voor alle mensen die we moeten missen en voor alle zieke mensen onder ons ?.

@Josette veel sterkte bij de dokter  ? toegewenst.?

Hier is het bewolkt ? ,maar dat zal mijn humeur zeker niet ?‍♀️ bederven .We houden ons bezig genoeg teken en acrylwerk te schilderen.

Voor de gene die werken uit gaan werk ze.Bedoel dan verpleegster ?‍⚕️

Alle andere  wens ik een aangename dag toe .

@Anonymous   denk zeker aan jou en je moeder ook 

fijne dag tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen. Voor alle andere ook een goedemorgen. 

Vandaag dinsdag dus we kunnen weer gaan beginnen werken en vervanging doen maar dat zijn we gewoon. 

Het is aftellen en heb al een email gedaan dus ben eens benieuwd. 

Ik wens iedereen dan ook een fijne dag vandaag.

4.4K  messages

@Tinneke2  bedankt voor je vriendelijke gedachte, maar voorlopig kan ik je niet vergezellen op het Forum @Josette  @patrick2 @Anonymous  @Cdt24801 en alle andere lezers Omdat sinds gisteren 1 november het moreel van mijn moeder op zijn laagst is. Daarom schrijf ik u al deze kleine woorden om u te bedanken voor uw begrip. Ik zal vaker blijven (altijd nodig) zodat ze de moed weer op kan pakken. Bedankt allemaal en een fijne dag.
Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous ⚜️

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@AnonymousDat is geen goed nieuws uiteraard neem gerust al uw tijd met je moeder heb daar zeker alle begrip voor enkelere van ons leeft zeker met je mee .

Molto caraggio 

tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Ben ook benieuwd 🤨 wat ze u gaan vertellen ,laat het ons zeker weten . 
en aftellen binnen een week  😉ben het niet vergeten .

Misschien dan toch goed nieuws …

fijne dag 👋 groetjes 

tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Hoi iedereen,

Vandaag nog eens hier komen piepen. Buiten dat ik niet graag grijs weer heb niks speciaals te vertellen ...

Moet seffes wel nog het laatste deel van de babbelhoek oktober gaan lezen 😋

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

Het begint hier een klein beetje op te klaren . Ja je zal je werk hebben om alles te lezen . 
Hele aangename dag we maken er het beste van . 
groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@Cdt24801  hei Stefaan dan maar snel eer je het weet is november vol! 😋

Hier droog maar veel wind.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Pfffffffffffffffff, weeral van 4.00 uur klaarwakker van ellende kom je uit bed.

Het heeft goed geregend hier vannacht.

Maak er een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Anonymous @Hippie1727 en alle  andere medelezers en die naar binnen komen piepen,

Morning allemaal,

De werkweek is door het midden voor velen .

Hier geen ️ vannacht .

Het zonnetje 🌞is komen gluren . Frisjes gezond weer .

Deze  toen de meeste nog lagen te slapen 😴 heb ik mijn wandeling gemaakt . Wat is het stilletjes op de baan ,hier en daar hoor je een vogeltje  , geritsel in de struiken ,af en toe een rolluik opgaan . Stilletjes zie je het klaarder worden heerlijk . 🤩

Nu ik fris en fruitig ben en heerlijk ontbijt al veroverd heb .En taken gedaan zijn kan ik me bezig houden met mijn hobby .

@Josette Rust nog een beetje 🤏 .Get wel 🔜 

07E13966-4DD9-4F53-BD1C-47850596F872.jpeg

 Even een stop pakje 📦 aan de deur en was aan het treuzelen 😂. Voor de rest wens ik iedereen een …..

fijne dag 👋 doei groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous een goedemorgen. Voor alle andere ook een goedemorgen. 

Vandaag gaan we nog eens naar Vilvoorde voor drie dagen zie ik daar mijn maatjes ook nog eens. Kan ik ze ook direct zeggen dat ik dus een andere functie ga krijgen en dat ze maar goed hun best moeten doen 🙂 

Zoals al gezegd vandaag de week weer door de midden. Ik wens iedereen dan ook een fijne dag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Dat is nu ook eens positief ,ze zullen U ook  missen , vrienden voor het leven 😉😉
Ze hebben tenslotte veel van je geleerd 🧐.

Dat is iets dat je ook graag deed .en met hart 💖 en ziel goed 👍 uitoefende . Ook al de rest van je werk hoor  Patje . Je geeft een mensen inspiratie dat siert jou alleen heel erg .,en ja dat mag je eens gezegd worden .

En Vilvoorde daar moet  je tenminste de Pipo niet vervangen . Heb je al nieuws 🗞 gekregen ondertussen ?? 
En zo neen zal nog even geduldig en afwachten zijn ?

Veel succes in Vilvoorde

Hele fijne stralende zonnige dag 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2  

Heb gisteren nog eens met de supervisor gesproken ( anders was de vraag er ook niet of ik naar Vilvoorde wilde vandaag ). Hij gaat het bekijken want hij zei ook dat die snapte als ik nee zou zeggen om de drie dagen er heen te gaan. 

Maar misschien heeft het nu wel een wisselwerking ik doe nu iets voor hem en misschien kan die dus ook iets nu voor mij doen. Daar denk ik wel over na hé 😛 

Ja ik deed dat graag Vilvoorde daarom ook nog een reden dat ik er heen ga. Maar wat ik nu ga doen was eigenlijk iets wat ik al lang riep binnen de firma om daar heen te gaan. Sprak gisteren nog met één van onze nacht chauffeurs , we kennen elkaar , en die had al vernomen dat ik die andere functie ging doen. Hij was er zeer content mee dat ik het was iemand die er iets van weet en niet een nieuw persoon die alles moet leren. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Het zal wel positief uitdraaien, zeker  weten en het is mooi meegenomen een een prachtig geschenk 💝 al op voorhand .

Je verdient het en je hebt te minste weet van de job . 
Voor wat hoort wat !

Denk dat hij het ook wel moeilijk geeft om je te laten gaan hoor wat wil je een goede kracht als u ,zo zijn er geen twee .

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Gisteren stofzuiger kapot, weeral kosten, grrrrrrrrrrrr.

Hier mistig buiten voorzichtig op de baan.

Maak er een fijn dagje van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @david41 @MustafaY @Anonymous @Hippie1727 en alle medelezers en binnenkomers,

goede morgen ,

vandaag Donderdag voor velen onder jullie bijna weekend nog twee dagen en zit er weer op het werk .

@Josette Je hebt de ene pech na de andere jeetje toch ,bij mij ook de pc de diepvriezer het is niet plezant weet er alles over  het is triestig zeker nu alles duurder wordt .

Hier ook mistig alles potdicht we zullen voorzichtig ⚠️  de baan op moeten . Ben er echt geen fan van pff . Dat maar vlug opklaarde . 

Vandaag wat keuvelen strijken  , poetsen boven ?op zolder . Zie de ramen door de bomen ? niet meer jeetje wat zijn die vuil bah . En veel wegdoen voor mensen in nood ?. Ze kunnen het nog altijd gebruiken . 

fijne dag lieve vrienden 

@Anonymous Veel moed nog  

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen. Voor alle andere ook een goedemorgen.

Vandaag nog eens naar Vilvoorde maar niks speciaals verder dan enkel daar werken. 

Heb ondertussen ook een eind datum gehad wanneer mijn overstap is en dat zal 6 december zijn. Dus door deze drie dagen te doen help je wel de ene maar er komt geen positieve feedback van de andere kant om dan iets eerder te mogen gaan.

Maar bon dat ben ik gewoon ondertussen dus zal mijn laatste 4 weken nog wel doen. Dan kunnen ze nooit iets zeggen van mij. 

4.4K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727  en alle medelezers en binnenkomers,
Hallo allemaal, wat koud! maar we zijn in november🍁 🍂.
Moge de dag van ieder van jullie lief en geweldig zijn 👍.
@Tinneke2  Bedankt dat je elke dag aan me denkt "en La Mama 💕" en vrolijk me op 🙏 .
Vrienden genieten van elk moment dat het leven te bieden heeft 🍀.
Ik denk elke dag aan je!
Ik ben vandaag niet op het forum, dus tot vanavond 👋.
Door @Anonymous ⚜️.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Anonymous  

Ben vandaag ook niet hier want moet straks werken. 

Maar ik wens je een fijne dag verder vandaag.

4.4K  messages

@patrick2  Fijne dag en goed werk 👍.
Tot binnenkort 👋
Door @Anonymous ⚜️.

Pisteur vétéran

• 

48  messages

il y a 4 ans

Goeiemorgen iedereen! De maand november brengt ons weer mooie herfstkleuren die we kunnen vastleggen met onze GSM! 😍

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Hippie1727 klopt gebruik graag ook mijn foto camera met micro lens en andere . Als hobby fotograaf ga ik veel op stap met   een groep . 
Met GSM 📱 ook maar verkies nog graag een camera  . 

Ben blij u eens te horen het was veel te lang geleden . 
wens je een allerbeste dag toe , en veel plezier 🤩 

groetjes  tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@patrick2 doe de deur open, het weekend kan dan binnenkomen.

Jeetje wat een nacht weeral, pffffffffffffffffff. Na bijna een week nog

niet gewend aan dat stomme uur!

Zo hier vandaag pakjes dag, Garen enz.

Altijd fijn om zo snel alles thuis te hebben zeker nu met die corona.

Allen een fijne dag toegewenst.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @patrick2 @Anonymous @Heidi2 @david41 @Hippie1727 @MustafaY en alle andere medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen ,

Heerlijk elke morgen ben ik vrolijk  zeker nu het zonnetje terug schijnt ☺️. Leven is soms vlugger voorbij zonder dat we het weten . Het is triestig als je ziet en hoort hoe de cijfers weer enorm de lucht in gaan .

Hoe mensen zo onvoorzichtig met hun leven omspringen terwijl andere mensen zo graag willen blijven leven en sterven aan ziektes die ze niet wilden erg . 
Waarom blijven sommige niet inzien dat vaccinatie belangrijk is voor de gehele bevolking.? Laat je vaccineren aub . We zitten nu al op het puntje van onze stoel . 

Fijne dag en voor de andere werk ze !

Voor alle zieken wordt vlug gezond . Het allerbeste .🍀🍀🍀

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous  een goedemorgen . Voor alle andere ook een goedemorgen. 

@Josette zet jou deur maar al vast open want dat kan het weekend bij jou al wel binnen. Hier zal nog gewacht moeten en dat gaat nog heel lang duren vandaag. 

Eerst werken tot 00 uur dan naar Genk de auto terug brengen , dan zijn we een uur verder , dan mijn auto nemen en dan naar huis. Denk dat ik rond 02 of 02.30 uur thuis ga zijn de nacht. 

@Tinneke2  je kan het heel erg vinden maar het is nu eenmaal wat het is. Ja je hebt gelijk ik doe van alles en nu nog tot de laatste dag dat ik ga. Maar verwacht niks terug en ik vraag ook niks meer. Ben gewoon aan het aftellen dus nog 4 weken te gaan 🙂 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Nog een fijne werkdag!

Het is wat laat maar nu genieten van de zon buiten . 
Een terrasje zit er momenteel niet in voor mij dus thuis met heerlijke chocolademelk op mijn eigen terras ook heel gezellig 😍 

doei 

tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

Bij deze wens ik IEDEREEN & zeker ook @Tinneke2 @Josette @patrick2 @Anonymous @Hippie1727 @MustafaY  een fijn weekend toe.

Groeten,

bigM

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Fijn weekend zeker en vast . Volgende week wat minder goed 👍. Maar komen we ook wel weer te boven . 
groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Anonymous  bedankt en je W-E is geweldig en je kunt doen wat je wilt!
door @Anonymous ⚜️.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Anonymous  

Ook vanop dit late uur ( net thuis van het werk ) wens ik jou een heel fijn weekend ! 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  

en alle meelezers of binnenkomers,

een goedemorgen.

Zo de deur is open voor het weekend aan de werkende onder ons.

Geniet van het weekend. 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Hippie1727 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe. Voor iedereen die mee leest natuurlijk ook 🙂 

Voor mij is het een verlengd weekend dus dat gaat zeker goed komen. 

Wil jullie dan een fijne zaterdag wensen ! 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Voor jou ook een fijn weekend . 
Misschien al een aan het vieren met je vriend of liever op de dag zelf .😉

alvast een fijn weekend .

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2  

Vandaag vier ik het met de buurvrouw en haar vriend met nog een vriendin. Morgen komt onze kameraad dan gaan we het ook vieren. Dus twee dagen uit eten en drinken. 

Op die manier houd ik het gezellig en gesplitst en heb ik niet te veel mensen dezelfde dag in huis. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Deze tijd moet je voorzichtig ⚠️ zijn . Alvast een fijne verjaardag gewenst beetje vroeg ,ik weet het ,‘t’is pas maandag maar zoals je weet ik was het niet vergeten. 
Veel plezier Patje geniet ervan …dat zal zo wie zo wel zijn . Met je goede buur en vrienden komt het dik in orde.

En  🔜 gaat je wens in vervulling😉

Santé op jou !🍻

Groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@patrick2  Bedankt 🙏 en het is geweldig een uitgebreide W-E 👍 je zult meer van de dingen kunnen doen waar je blij van wordt ✌️.
Tot binnenkort 👋 en geniet van het leven ❣️.
door @Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 4 ans

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Hippie1727 @Anonymous @david41 @MustafaY en alle medelezers ,binnenkomers 

Goedemorgen ,

Het is al weer weekend ,was en plas vandaag . En strijken . Het is echt goed buiten geen windje te bespeuren .Mijn wandeling zit er al op . Dus ben ik weer fris en fruitig . 
Lekker broodje bij de bakker gehaald en 1 koffiekoek .😋

voor de rest zie ik nog wel wat de dag mij gaat brengen . 
Zal mij zeker niet vervelen altijd wel bezeigheden genoeg . Tekenen en swippen van acryl erg leuk 🥰 

fijn weekend elk van jullie weekend kan voor velen van jullie werkende ingaan 

doei 

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @Heidi2 @Hippie1727 @Joery_dw @david41 @MustafaY en alle medelezers ,binnenkomers .

Goedemorgen ,

Een mooie zonnige W-E 🌞 direct 🤔 🤣.
Doe waar je blij van wordt en geniet van elk moment van het leven 💝.
door @Anonymous ⚜️.

4.4K  messages

il y a 4 ans

Fijne zaterdag gewenst iedereen.

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Anonymous @Hippie1727 

Groeten,

bigM

Pisteur vétéran

• 

48  messages

Voor iedereen een fijn weekend! ☺️👍

@Anonymous @Josette @Tinneke2 @patrick2 @Anonymous 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Hippie1727 Voor jou ook een fijn weekend . Hier mistig weer ! Maar niet koud . 
Beetje somber weer en rustig op de baan .  
Leuke dag 👋 

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Hele fijne Zaterdag , ben altijd blij dat je eens komt piepen maakt men dag nog vrolijker en ben al opgewekt en blij 😀
Vandaag al leuke nieuwe acryl methodes ontdekt heerlijk om te doen swipe techniek wauw 🤩. Heb hele mooi stukken gemaakt . Ben zo dankbaar dat ik het geërfd heb van mijn mama deze creativiteiten . 
Ben fier dat men zo een mooi verhaal aan mij mee gegeven hebben . 
fijne dag 

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Anonymous  bedankt en moge je zaterdag perfect zijn!.
Tot binnenkort !.
Door @Anonymous ⚜️.

4.4K  messages

@Hippie1727  Bedankt 🙏 hier tussen Luik en Eupen, er is nog een beetje zon maar 🤔 Ik denk niet dat het gaat duren ☁️🤣.
Zorg ook dat je de perfecte W-E hebt en doe waar je blij van wordt!
Tot binnenkort !
Door @Anonymous ⚜️.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Hoi iedereen

Hier is het nu eindelijk eens een beetje rustig ... Een hele drukke week achter de rug met vooral opvang van de kleinkids (schoolvakantie weetjewel)

Die kleine lieverds zijn natuurlijk allerschattigst en daar doe je dat met plezier voor.😀

4.4K  messages

Hallo @Cdt24801  Ik begrijp dat het geweldig is om voor je kleinkinderen te zorgen! en ook best hectisch! . Voor mij is mijn zoon pas 25 jaar oud, maakt zijn laatste studiejaar af en zoekt dan werk en al de rest... Opa worden is dus nog niet in zicht! Maar ik kan mezelf over een paar jaar wel als opa zien!
Tot binnenkort !
Door @Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 

Blij u nog eens te horen altijd druk druk bij jou  !Maar het is 

waar ik heb zelf geen kleinkinderen ,maar heb wel mijn zussen haar kinderen veel in de vakantie’s en toen ze baby waren bij hun gebleven .  Had er alles voor over . Luisteren deden ze wel . En nu studeert  er nog aan de unief en ene werkt grote jongens blijven niet klein . Weet je Stef ze blijven u altijd dankbaar . Ze vertellen veel van vroeger vooral hun deugnieterij 😂en doet goed . 
En je blijft er zo van genieten ook al zijn ze groot . 
blijf genieten 😉 ze worden toch zo vlug groot .🍀🍀

groetjes tinneke2 

Loading...