Profil de Josette

Sage

• 

7.5K  messages

vendredi 1 octobre 2021 03:32

De babbelhoek van de maand oktober.

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Midden van de week.

Jeetje wat een gedoe coronapas!!!!!!!!!!!!!! Wil niet weten hoeveel er besmet zijn

met een pas in hun handen, daar gaan we weer. 

Maak er een fijne dag van, Tinneke hopelijk vandaag een beetje beter?

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous  en alle medelezers en binnenkomers, 

Een goedemorgen,

@Josette Gaat al beter met de migraine maar het hangt nog in mijn kleren . 

Ik heb zelfs geen coronapas wel met alles in orde ,zal dat vragen aan mijn ziekenkas dat ze mij dat opsturen want kan het niet afdrukken . 
En dan nog ga nergens naar toe . Of straks vragen ze het nog voor in de winkels 😉.

Ze zouden beter iedereen verplichten zich in te enten …

En de regering roepen en tieren naar elkaar 😰 

Al meer dan 5.555liggen er de ziekenhuizen dat is 53 % hoger weer en het zal nog stijgen . 
straks weer alles potdicht wat moet dat weer zijn voor al die mensen Zoals vb kappers enz .. 

veel te vroeg mondmaskers gestopt !

degene die braaf hun best doen zullen het weer eens mogen bekopen .

Maar we moeten er weer door niets aan te doen .

wens iedereen een fijne dag 👋 

groetjes  tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous een goedemorgen. Voor alle andere ook een goedemorgen. 

Zoals @Josette  al vermelde het is woensdag dus midden de week. 

Vandaag niet veel bijzonders gewoon weer werken ( vervanging hé nog altijd ). 

Ik wens iedereen dan ook een fijne dag vandaag en geniet van het zonnetje. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Veel succes met je vervanging misschien ben je er binnenkort van af , en krijg je eindelijk de Job dat je gevraagd hebt .

Hoop het voor jou dat de vervanging eens stopt . 
Fijne dag 

groetjes tinneke2 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Hier vandaag proberen een beetje te poetsen, moet ook gebeuren.

En die bomen er staan er overal veel te weinig ze geven

zuurstof aan ons ook bladeren maar beter dan vuil op de stoepen.

Overal kappen ze maar!  Wij hadden aan ons huis 33 Canadese dennen staan je

kon je armen er niet meer rond. Waren goede airco's.

Fijne dag allemaal.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers,

Goedemorgen,

@Josette Bij ons staan heel veel bomen  🌳  in onze stad ,hier worden geen bomen gekapt . In tegen deel hier is heel veel groen . Heb niets tegen bomen ,maar ze gaan kapot doordat ze niet op tijd gesnoeid worden takken groeien tegen elkaar in dat is zeker niet gezond voor de bomen 🌳
Nogmaals wij zijn verplicht onze stoepen peper te houden als er iemand valt zijn wij verantwoordelijk voor hun valpartij . Staat zo in het reglement.
Mijn spierscheur is nog altijd niet voldoende genezen ❤️‍🩹 dus ben ik wel verplicht om het netjes te onderhouden .Lieve Josette weet ook dat bomen gezond zijn voor de natuur.😉

Hier wordt er thuis gebleven ,en Voorde rest zie ik wel .

fijne dag voor wie uit werken gaat nog 2daagjes en het is weer weekend .
fijne groetjes tinneke2  

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 een goedemorgen. Voor alle andere ook een goedemorgen.

Het is donderdag dus het weekend staat voor de deur en dan kan die morgen binnen gelaten worden. 

Voor vandaag heb ik niks bijzonders dan te werken en wens dan ook iedereen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Dus vanaf morgen een lang weekend .wordt nog goed weer .Dus kan je er nog even van genieten . 
wens je alvast een goede werkdag Patje . En voor de rest een voor je werken gaat een aangename dag . Hier schijnt de zon al van deze ochtend . 

groetjes tinneke2 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Een fijne vrijdag allemaal.

Maak er een fijne dag van het weer is zeer goed.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @david41 @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous en alle medelezers en binnenkomers,

Een goedemorgen,

Het is weer vrijdag , het weekend in zicht altijd een mooi vooruitzicht toch …

2 afspraken gemaakt bij de kapper voor permanent en kleurtje weg die grijze haren . 😂Nog wel even wachten want volzet . (Een maandje ) .

Hier is er veel wind 💨 maar wel schijnt het zonnetje . 
mos geplukt ,stukje maken voor op de tafel brengt wat sfeer in huis 🏠 

Iedereen een hele fijne dag .

Voor de werkende laatste werkdag ,en morgen genieten 😉 

Alle andere 

Maak het jullie gezellig 😍 met jullie plannen …

fijne dag 

doei tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous een goedemorgen. Voor de rest ook een goedemorgen.

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801  ik heb bewust niks gezegd maar vorige week had ik een sollicitatie intern bij ons als planner. Heb dan gisteren mijn voorstel gekregen en ik ben er mee akkoord dus hun willen graag dat ik als planner kom en ik heb dus ja gezegd. 

Dat wil dus zeggen dat ik de nachtpost in ga en geen vervanging meer van de Pipo en zo. Ook natuurlijk in dat voorstel betere voorwaarden en alles dus dat is goed. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag.

Sage

• 

7.2K  messages

Alle @patrick2 ,

Het is er dan uiteindelijk toch van gekomen ...

Proficiat met uw nieuw job hé 😊

Sage

• 

11K  messages

@Cdt24801  

Dank je wel en idd de aanhouder wint zeggen ze toch ....En ja ik blijf proberen en nu loont het toch de moeite. 

@Josette  

Klopt nacht is niet niks maar in het verleden heb ik nog nacht gedaan dus weet waar ik voor sta. 

En het is voor mij heel simpel het zijn deze uren die ik nu heb of nacht post en nooit geen dag posten meer.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Och Patje ben echt blij 😀 voor jou dat je eindelijk geen vervanging meer moet doen en zeker voor de Pipo 😉
Proficiat met je gloednieuwe job ,je zal dat uitstekend doen . 😊

veel succes 🍀🤞 

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

Bij deze wens ik iedereen fijn weekend toe.

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Totem 

Groeten,

bigMODDER

4.4K  messages

@Anonymous  Bedankt, dat is leuk 👍, ook een goede W-E voor jou. Hetzelfde geldt voor @Tinneke2  @Josette @patrick2 @Cdt24801 @Totem @bulrog @MustafaY .

Met vriendelijke groeten.

@Anonymous ⚜️.

Sage

• 

7.2K  messages

Dankuwel @Anonymous , en voor u hetzelfde hé 😊

4.4K  messages

Het is met plezier @Cdt24801 👌. Alles is goed voor je! En tot ziens 👋 van @Anonymous ⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Reuzeblij u te horen 👂 wens je een heel fijn weekend toe . Hier is het beginnen te pijpenstelen regenen . En heel winderig  . Zonnetje was deze middag al verdwenen . Het is dan ook normaal deze tijd van het jaar .Vergeet je uur wel niet te veranderen hé 😉

Je mag dan weer een uurtje langer slapen 

Fijn weekend groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous@Cdt24801 @Josette @patrick2  @Anonymous @Denk 🤔 ook aan jezelf . Neem ook eens  tijd  te  om bekomen . Kan deugd doen ,relax en ontspan😌.je eens . 
fijn weekend Denk dat we met deze dagen er een moeilijk periode voor ieder van ons tegemoet gaat ,want we herdenken onze overledenen .

groetjes tinneke2 

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Het is weekend en voor de langslapers onder ons niet vergeten vannacht ....................

wintertijdJos.jpg

Voor mij hoeft dat niet.

Maak er een fijn weekend van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous  en alle andere binnenkomers en medelezers ,

Een goedemorgen,

Het wordt helaas wel een regenachtig weekend ️.weer of geen weer lekker positief blijven . 

CF2533F8-DE41-44EC-92A6-5FEBB997139F.jpeg

 En ja morgen zoals ik ook al vermeld door @Josette  en mij in de week veranderd het uur weer eens , de regering geeft momenteel andere belangrijke problemen te bespreken . o.a klimaat en Corona … 

Je het voor-en tegenstanders .Vind alleen lastig elkaar elke klok 🕰 terug te draaien pff . 
We zijn het gewoon maak me niet meer uit .Er zijn  belangrijker dingen in de wereld 🌍,die moeten opgelost worden .voor jullie kinderen en kleinkinderen later ….

Wens jullie een fijn dag 👋 

groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous een goedemorgen. Voor alle ander ook een goedemorgen. 

Bij deze kan ik zeggen dat het een maand nog werken is , mijn huidige job , en dan erna begint de nieuwe uitdaging. Heb dus intern een opzeg en die start vanaf maandag en dan dus nog een maandje daar werken. 

@Anonymous voor jou ook een fijn weekend. Je hebt tegenwoordig een Samsung Galaxy ( heb die ook hoor naast de Iphone ) 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag.

4.4K  messages

@Tinneke2 het is echt herfstweer🍁🌪.
Maar een fijne dag. A + @Anonymous ⚜️.

4.4K  messages

@patrick2 @Tinneke2  @Josette  @Cdt24801 @Anonymous , hallo. Hallo allemaal ook.
@patrick2 , moed meer dan een maand en een "nieuwe baan" moed !!
Goede dag aan alle vrienden en ik kom later terug op het forum
Tot ziens ! door @Anonymous 👋⚜️.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Door regen en wind 💨 vlug wat boodschappen gedaan . Maar wordt weer wat warmer en dan terug frisser . 
Dat is nu helemaal op België. 
Nog een maandje ,zal vlug voorbij zijn zonder dat je het beseft . De dagen vliegen immers voorbij als je bezig bent .

fijne avond groetjes 

tinneke2

Sage

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Zodus , morgen een uurke later opstaan ... Dat zal geen probleem zijn vermoed ik 😁

Daarna naar Mechelen, de graven van twee van mijn broers opkuisen. Tja, het is de tijd van het jaar hé ... En een andere broer van mij gaat naar Koersel om de graven van nog een broer en onze ouders op te kuisen. Ik was nummer vier van zes boys. Nu ben ik nummer één van drie ...

Tja, als je op tram 6 zit zijn deze dingen helaas van de natuur uit aan de orde hé , niks aan te doen ....

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Blijf nog maar lang bij ons Stef we zouden u te veel missen . 
Een grote familie bij jullie . 

Ik ben helaas alleen mijn mama heb ik heel vroeg moeten afgeven ,was amper 4maand en dat op 10 november vele  jaartjes geleden  . Vader is er ook niet meer . 
En bloedfamilie nog juist een tante die ik amper zie .

Helaas zo is het leven leer er mee omgaan 

Je bent dan ook eens naar d e graven geweest tijdens de opkuis is toch van tel .

fijne dag 

groetjes tinneke2 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous  goedemorgen. Ook voor de andere een goedemorgen natuurlijk. 

Hier ook eerder wakker dan normaal en de klok een uur terug pfffff. Dan zullen we morgen maar uitslapen zeker .....

Ik wens iedereen een fijne zondag vandaag en geniet ervan.

Sage

• 

7.5K  messages

@patrick2 hier ook veel last van pfffffffffff om 4.00 al klaarwakker.

Seffens even rusten.

@Tinneke2  is in actie 4 berichten op een rij.

Sage

• 

11K  messages

Ja @Josette en dan zeggen ze dat je een uur langer kan slapen hé. Maar ja het is nu eenmaal zo als het is morgen slaap ik dan twee uur langer hé 😛 

Sage

• 

7.5K  messages

@patrick2  hahahahaha daar hoop je op!

Ik weet dat het hier even duurt.

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Ja, die regen is nefast voor de mensen die al zoveel verloren zijn!

Maar voor ons hier in het droge Limburg mag hij vallen en slecht weer bestaat niet

@Tinneke2 @ wel slechte kledij.

@Cdt24801 succes met poetsen, wij gaan nooit op Allerheiligen zelf naar het kerkhof,

is net een luxe processie bij velen, de een nog een groter bloemstuk dan de andere.

Die klok grrrrrrrrrrr al van 4 uur wakker. 

Fijne zondag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @Hippie1727 @Anonymous @MustafaY en alle medelezers en binnenkomers ,

Het zonnetje is terug in het land ,dus geen @Josette slechte weer voorlopig vandaag 😉.

Voor de zoveelste keer geeft de woef me nogmaals een paar keer me uit bed getrommeld. Ook al paar uren vroeg wakker . 

Ik heb al twee graven gaan poetsen voor mijn moeke haar mama haar graaf en haar vader ligt er bij en haar zusje jong gestorven van leukemie 😢. En haar tante . Wij gaan pas als het rustig is en we maken zelf een klein bloemstukje met bloemen uit de tuin . Er is nog meer dan genoeg .Gaat bij ons niet om de bloemen we gaan af en toe eens . Veel belangrijker dan een keer per jaar . 

En gaan er om te bidden 🙏 en om een bezoekje te brengen is belangrijk voor mijn moeke .

Fijne dag iedereen 

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

il y a 4 ans

Bij deze wens ik iedereen een fijne zondag & 🎃Happy Halloween🎃 toe .

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous & mensen die mss vergeten ben?

Groeten,

🎃bigMODDER🎃

Sage

• 

11K  messages

@Anonymous  

Voor jou ook een happy Halloween en een heel fijne zondag 😛 👻

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous  Voor jou ook happy Halloween alhoewel ben er niet te zot van 😅
Dank u 🙏 

groetjes tinneke2 

4.4K  messages

@Anonymous @Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @Saïd1982 @tontoncamel en alle andere leden van de stam!.

Stempi007_0-1635680943231.png

Happy Halloween

Stempi007_1-1635680943233.png

Cordialement.

De @Anonymous ⚜️.

4.4K  messages

il y a 4 ans

Trouwens ik weet dat ik hier niet veel post , nu er zijn genoeg mensen die elkaar helpen hier dus ik hou het beetje op de achtergrond , ooit zal ik wel Sjamaan zijn , nu de badges die ik wou in MyOrange ( buiten die van Sjamaan & paar die enkele jaren duren eer je de 1ste hebt )   heb ik in mijn bezit 😀 .

Groeten,

bigM

Loading...