Sage
•
7.5K messages
De babbelhoek van de maand oktober.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 4 ans
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.
Midden van de week.
Jeetje wat een gedoe coronapas!!!!!!!!!!!!!! Wil niet weten hoeveel er besmet zijn
met een pas in hun handen, daar gaan we weer.
Maak er een fijne dag van, Tinneke hopelijk vandaag een beetje beter?
3
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 4 ans
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007 en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.
Hier vandaag proberen een beetje te poetsen, moet ook gebeuren.
En die bomen er staan er overal veel te weinig ze geven
zuurstof aan ons ook bladeren maar beter dan vuil op de stoepen.
Overal kappen ze maar! Wij hadden aan ons huis 33 Canadese dennen staan je
kon je armen er niet meer rond. Waren goede airco's.
Fijne dag allemaal.
3
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 4 ans
Een fijne vrijdag allemaal.
Maak er een fijne dag van het weer is zeer goed.
9
Anonymous User
4.4K messages
il y a 4 ans
Bij deze wens ik iedereen fijn weekend toe.
@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Totem
Groeten,
bigMODDER
15
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 4 ans
Het is weekend en voor de langslapers onder ons niet vergeten vannacht ....................
Voor mij hoeft dat niet.
Maak er een fijn weekend van.
11
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 4 ans
Zodus , morgen een uurke later opstaan ... Dat zal geen probleem zijn vermoed ik 😁
Daarna naar Mechelen, de graven van twee van mijn broers opkuisen. Tja, het is de tijd van het jaar hé ... En een andere broer van mij gaat naar Koersel om de graven van nog een broer en onze ouders op te kuisen. Ik was nummer vier van zes boys. Nu ben ik nummer één van drie ...
Tja, als je op tram 6 zit zijn deze dingen helaas van de natuur uit aan de orde hé , niks aan te doen ....
13
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 4 ans
Ja, die regen is nefast voor de mensen die al zoveel verloren zijn!
Maar voor ons hier in het droge Limburg mag hij vallen en slecht weer bestaat niet
@Tinneke2 @ wel slechte kledij.
@Cdt24801 succes met poetsen, wij gaan nooit op Allerheiligen zelf naar het kerkhof,
is net een luxe processie bij velen, de een nog een groter bloemstuk dan de andere.
Die klok grrrrrrrrrrr al van 4 uur wakker.
Fijne zondag.
1
Anonymous User
4.4K messages
il y a 4 ans
Bij deze wens ik iedereen een fijne zondag & 🎃Happy Halloween🎃 toe .
@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous & mensen die mss vergeten ben?
Groeten,
🎃bigMODDER🎃
3
Anonymous User
4.4K messages
il y a 4 ans
Trouwens ik weet dat ik hier niet veel post , nu er zijn genoeg mensen die elkaar helpen hier dus ik hou het beetje op de achtergrond , ooit zal ik wel Sjamaan zijn , nu de badges die ik wou in MyOrange ( buiten die van Sjamaan & paar die enkele jaren duren eer je de 1ste hebt ) heb ik in mijn bezit 😀 .
Groeten,
bigM
2