@Josette wat gaat de maand vlug voorbij en weer een prachtige illustraties wonderlijke mooi 🤩. Lange wandeling gemaakt en nu rustige dagje . fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Mijn kapster is in verlof moet nog even wachten , om mijn datum te vervroegen . Want uitgenodigd voor groot feest in september. Ben de regen wal beu van mij mag het stoppen moet ook niet warm 🥵 zijn maar toch wat ander weertje .
@patrick2 Je kijkt er zeker naar uit naar het verlof en je zal goed weer hebben als we de weergoden mogen geloven … en al plannen gemaakt …
@Cdt24801 ik wordt van @Josette haar tekeningen altijd vrolijk 😀 doet deugd en een nieuwe start om kracht op te doen . @SVB Voor jou ook een leuke nieuwe maand tegemoet wat je plannen ook mogen zijn . @Helen1 veel positieve energie wens ik jou de komende maand en dat alles naar wens mag verlopen . Zowel bij je ouders en in het ziekenhuis 🏥. Veel genezing , kracht en moed . Fijne Woensdag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Torronoc Dank u 🙏 . Dat is toch zo ook wat je verdriet ook is je draagt het altijd mee in je hart zoiets kunnen ze niet meer van je afnemen , daarom niet altijd verdriet ook wat het mag zijn vreugde of een belevenis in positieve zin . Niemand kan je nog het ontnemen . Het gat zegsman veel van iemand in goede en slecht tijden … fijne dag nog . Groetjes tinneke2/
Nog twee dagen dus deze nacht en morgen nacht nog en het verlof kan beginnen. @Tinneke2 ik kijk er zeker naar uit want ga echt goed rusten en nee heb geen andere plannen. Ja ik heb wel enkel dat ik de eerste maandag van mijn verlof de zolder ga opruimen dan ben ik daar van af is dat karwei al opgelost.
Voor de rest ga ik nergens heen ik ga echt eens rustig thuis blijven en op rust komen.
Voor de rest zeg ik tegen iedereen een fijne dag verder.
@patrick2 Dat is niet tot rust komen hè een zolder opruimen 🧹, maar ja als dat moet gebeuren dan moet dat . Dan geniet je er nog van des te meer dat het weer in orde en proper ligt . En dan kan je genieten en rusten . Fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
H b niet zoveel te vertellen vandaag , ben een beetje 🤏 moe want heb een hele slechte nacht achter de rug . Maar komt weer allemaal in orde 🙂. Verder iedereen een hele fijne dag tegemoet, verder groeten 🖖 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ga ik zeker en vast doen , ben al aan het rusten . En van de volle maan 🌕 wist ik het al want volg dat op de voet 🦶.😉😉😉.Heb er dan ook boeken van . Fijne dag verder groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Je dient ook hier iets te doen dan enkel even hoi te zeggen.
Mensen helpen is hier de bedoeling met vragen en of problemen.
Als je al in aanmerking komt voor een badge kan dat weken duren maar ook maanden. Maar het ligt er aan hoe actief jij hier bent dan enkel even hoi te zeggen.
Goede morgend aan iedereen die hiervaanwezig is, of nog zal komen,
Yes, het is vrijdag. Bijna weekend voor de meesten onder ons.
Ik kijk er naar uit weer een dagje naar mijn ouders te gaan🥰!
Fijn weer tijd spenderen met mijn hond en mijn ouders.
Voor vandaag heb ik niet echt iets concreets te doen. Alles dat ze hier aanbieden vandaag is een beetje zelf je tijd opvullen...... Maar mss dat ik een wandeling ga maken?
@Josette Vandaag poetsen dag , en wassen . Maar doe het kalmpjes aan zit met een flinke verkoudheid en heb mijn voorzorgen al genomen . @Helen1Veel kan je niet doen met het druilerige weer , wel het gezellig maken bij je ouders en ze eens in de watten leggen voor wat ze voor U doen . Ze hebben je toch niet laten vallen hè. @patrick2 fijn uw verlof kan beginnen het is er het weer voor om aan je zolder te beginnen , volgende week wordt op een zolder te warm 🥵. alle andere fijne Vrijdag.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Net een paar uurtjes geslapen en nu is mijn verlof begonnen.
@Tinneke2 ik kijk er naar uit als het weer warm gaat worden dit weer is ook maar helemaal niks. Sorry @Josette ik weet het voor jou is dit heerlijk weer maar ben al die regen nu wel beu gezien.
Voor de rest heb ik weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.
Koud is idd niet zo dat valt wel mee maar de regen ben ik echt beu.
@Tinneke2 het klopt wat @Josette zegt de doktoren testen niet meer op corona. Ik heb toen ook een zelf test moeten doen en ja ik had corona en 2 weken ziek geweest. Dus doe zeker eens een zelf test en je weet of je corona hebt;
@patrick2 Ben het ook spuugzat al die regen alles is doornat , sponsig , overal waar je in de tuin loopt een gesplas . Alle sinds een fijn verlof wens ik je alvast . En weer vingers 🤞. want was weer de moeite heel de dag . Fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Solution acceptée
Josette
Super User
•
8.1K messages
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Weeral een nieuwe maand en vannacht volle maan.
Nu nog 16° buiten.
Dames en heren nog bedankt voor de steun gisteren.
Maak er een fijne woensdag van.
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
@Josette
Prachtige foto!
🦉🦉🦉🦉🦉🦉uilen zijn zoooooooooooo schattig!!!
Leuk gevonden!
Groetjes
Helen1
2
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
@Josette@Tinneke @patrick2
Goede morgend iedereen
Gelukkige Augustus!
Hopen dat deze maand schitterd met veel positiviteit en goede gezondheid!
💫🙏🫶👣🤗😊🫂🌍🌎😉❤️🌹✍️🏡
0
SVB
Pisteur vétéran
•
70 messages
Goeiemorgen iedereen,
Ik wens jullie een fijne maand toe!
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
@Josette
Waar je het ook mee maakt, het is iedere maand opnieuw een feest om de nieuwe tekening te mogen bewonderen 😉
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemiddag,
@Josette wat gaat de maand vlug voorbij en weer een prachtige illustraties wonderlijke mooi 🤩.
Lange wandeling gemaakt en nu rustige dagje .
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.1K messages
Een goedemorgen.
Midden van de week, ik ga proberen een afspraak bij de kapper
te krijgen deze week want vlg week gaat het weer bakken.
Maak er een fijne woensdag van dames en heren.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @SVB En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Mijn kapster is in verlof moet nog even wachten , om mijn datum te vervroegen . Want uitgenodigd voor groot feest in september.
Ben de regen wal beu van mij mag het stoppen moet ook niet warm 🥵 zijn maar toch wat ander weertje .
@patrick2 Je kijkt er zeker naar uit naar het verlof en je zal goed weer hebben als we de weergoden mogen geloven … en al plannen gemaakt …
@Cdt24801 ik wordt van @Josette haar tekeningen altijd vrolijk 😀 doet deugd en een nieuwe start om kracht op te doen .
@SVB Voor jou ook een leuke nieuwe maand tegemoet wat je plannen ook mogen zijn .
@Helen1 veel positieve energie wens ik jou de komende maand en dat alles naar wens mag verlopen . Zowel bij je ouders en in het ziekenhuis 🏥. Veel genezing , kracht en moed .
Fijne Woensdag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
8
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
@Josette @Tinneke2 @Torronoc @patrick2 @patrick2 @Cdt24801 en alle meelezers en nieuwkomers!
Goede middag iedereen, de zon schijnt hier momenteel en hoopdat deze ook tot bij jullie is geraakt?
Vanmorgend had ik een post proberen te posten aan allen maar helaas kon ik het net niet op tijd verzenden want ik moest naar de dokter.
Alles is ok hoor! Behalve mijn PDS ( prikkelbare darm syndroom).
.
Nu gewoon rustig aan doen en nog nagenieten van afgelopen weekend!
Ik wens IEDEREEN een rustige, fijne, aangename verdere verloop van de dag nog toe!
Groetjes 🤗
Helen1
PLUK DE DAG!
Mijn vorige hond
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
Een goedemorgen.
@patrick2 nog één nachtje.
Ondanks de volle maan toch redelijk geslapen.
Dadelijk er eentje zijn haren knippen.
Fijne donderdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemiddag,
H b niet zoveel te vertellen vandaag , ben een beetje 🤏 moe want heb een hele slechte nacht achter de rug . Maar komt weer allemaal in orde 🙂. Verder iedereen een hele fijne dag tegemoet, verder groeten 🖖 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
4
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
Een goedemorgen.
Ik kan dadelijk nog naar de kapper want vlg week word het weer heeeeeeeeeet.
De was draait.
De koffie is klaar.
Maak er en fijne vrijdag van.
5
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
@Josette @patrick2 @Tinneke2 @Torronoc @Cdt24801
Goede morgend aan iedereen die hiervaanwezig is, of nog zal komen,
Yes, het is vrijdag. Bijna weekend voor de meesten onder ons.
Ik kijk er naar uit weer een dagje naar mijn ouders te gaan🥰!
Fijn weer tijd spenderen met mijn hond en mijn ouders.
Voor vandaag heb ik niet echt iets concreets te doen. Alles dat ze hier aanbieden vandaag is een beetje zelf je tijd opvullen...... Maar mss dat ik een wandeling ga maken?
Groetjes
PLUK DE DAG
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
@Josette Vandaag poetsen dag , en wassen . Maar doe het kalmpjes aan zit met een flinke verkoudheid en heb mijn voorzorgen al genomen .
@Helen1Veel kan je niet doen met het druilerige weer , wel het gezellig maken bij je ouders en ze eens in de watten leggen voor wat ze voor U doen . Ze hebben je toch niet laten vallen hè.
@patrick2 fijn uw verlof kan beginnen het is er het weer voor om aan je zolder te beginnen , volgende week wordt op een zolder te warm 🥵.
alle andere fijne Vrijdag.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
4