@Josette dat verdiend alweer een dikke pluim de nieuwe maand . Prachtig zoals altijd . Je bent een krak .🤩 Het plaatje past bij de maand december koud 🥶 en wie weet een witte 🤶.
Vannacht weer niet goed geslapen 🛌 had het koud 🥶 en nog een thee 🍵 gedronken . @patrick2 voor jou kan het niet meer stuk het weekend is in zicht . Met al je leuke plannen . Wat zei de dokter of moet je nog gaan . Verzorg je goed . 👍
@Cdt24801 Ook al ben je op pensioen denk 🤔 ik je hebt wel altijd wat te doen . Zoals iedereen een beetje 🤏. wens ieder van elk een fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette complimenten aan jou om weer nieuwe babbelhoek te maken 🙂
@Tinneke2 de dokter ben ik geweest en het is een ontsteking in mijn nek. Heb cortisone pillen gehad en pillen voor de nachten te gebruiken als ik ga slapen. Dat alles voor de komende 10 dagen en geen auto rijden voor de komende paar dagen. Dat wil zeggen tot en met dinsdag geen auto rijden.
Voor de rest zeg ik aan allen een fijne dag verder.
@patrick2 Spoedig herstel ❤️🩹. Zit ook nog altijd zonder auto 🚗. Amai ga je dat kunnen volhouden . En rusten ook hè . Niets doen 😉 Zo lang je nek niet beter is . . Maar ja je hebt hulp hè . Dat is al goed . Bij mij wonen ze te ver en zijn ze te oud . Zijn er nog mee bezig de verf is droog en morgen heb ik de auto terug misschien . , het is te koud 🥶 en te zwaar en te ver om alles te voet 🦶 te doen . Fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Zoals gewoonlijk alweer een meesterlijke afbeelding hé @Josette👍
En inderdaad @Tinneke2 , het is toch algemeen geweten, eens op pensioen, denkende, nu ga ik tijd hebben, is de waarheid net omgekeerd. Iedereen denkt ook: aha, die heeft nu tijd, dus iedereen staat aan uw (figuurlijke) deur voor vanalles en nogwat 😈
En los daarvan, dan denk je, nu ga ik eindelijk tijd hebben voor al die klusjes die ik steeds maar weer opzij geschoven heb wegens geen tijd ... Tja, het merendeel daarvan zit nog steeds "in the **bleep**" ...🤔
@Cdt24801 Ken er nog die op pensioen zijn en waarvan ze van alles denken 💭 met je hebt nu toch tijd enz … precies of ze hebben nooit gewerkt . Mensen zijn voor niets beschaamd 🫢. Nu moet je eens genieten . 😊 verdorie 🤬. En heb je zin in klussen dan klus je . Leven is ook genieten met familie en vrienden…. fijne avond tinneke2/wat je in je hartdraagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@patrick2@Cdt24801 Hier zeer mistig 🌫️ en goed gevroren deze nacht . Oppassen geblazen dat jullie niet uitschuiven . Het is zeer glad op de voetpaden al naar de bakker 🧑🍳 gegaan. Lekker warme broodjes. fijne dag verder en geniet van jullie koopjes @patrick2 en gourmetten. tinneke2/wat je in je hart hebt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Hier 👈 ook geen sneeuw ❄️ gevallen maar wel aan de kust . @patrick2 n@Hoe is het gourmetten geweest en met de pijn 🤕 in de nek ,gaat het al wat beter .
@Cdt24801 Uiteindelijk hebben we laat ⏰ op de avond toch wat zon 🌞 gekregen. En nu naar de bakker 🧑🍳 koffiekoeken halen . Fijne Zondag iedereen. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Dat ga ik straks doen, want mijn auto 🚗 is nog niet klaar . En hem eens bellen 📱 Zondag of niet hij ging Vrijdag klaar zijn en dan was het Zaterdag niets gehoord . Ga me eens kwaad 😡 maken want al gerief was binnen als ik hem gebracht heb . fijne Zondag nog tinneke2/ . Ga wandelen 🚶 wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 Hier goed gesneeuwd toch een klein tapijtje . Jammer dat al vlug zal weg zijn . Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ja jammer dat het niet blijft liggen . Nu nog wel maar vrees dat morgen al verdwenen 👻 is .
@patrick2@Josette@Cdt24801 En heb van vandaag mijn wagen terug , morgen zal ik weten wat de tankpomp zal kosten denk 🤔 een dure grap . De rest uitstekend gemaakt . Alle fouten ook van vorig e ongeval weggewerkt een uitstekende garage en niets meer aangerekend . Ben echt blij . Gaat proberen zo goedkoop mogelijk te repareren. Als het kan uiteraard. Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
@Josette hier niets meer van sneeuw ⛄️ bijgevallen . Wel goed gevroren , de komende dagen gaat het kwik weer omhoog gedaan voor een tweetal weken winterpret .
vooral voor de kindjes 🧒
@patrick2 Hoe gaat het met je voel je je al beter met je nek . We kunnen beginnen aan een nieuwe week gaat heel vlug . Fijne maandag groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 de nek gaat beter maar neem dan ook braaf de medicatie. Moet ze nog tot zondag nemen dan mag ik ze niet meer nemen. Vandaag laatste dag thuis werken en vanaf morgen weer naar het werkt toe.
@SVB het aftellen is idd begonnen een jaar is ook weer zo voorbij.
@patrick2 Ga toch maar niet te vlug werken als je nog pijn hebt , kan weer verergeren. Pas toch op . Jij alleen voelt het aan of het zal gaan natuurlijk 😉tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette eerlijk is eerlijk heb liever dit weer dan dat vriesweer met ijs en sneeuw. Maar ik begrijp je wel:)
@Tinneke2 je ziet dat verkeerd , ik was nog altijd aan het werk enkel van thuis uit. Vanaf vandaag ga ik terug naar den bureau op het werk dat is wat anders 😉.
Solution acceptée
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 2 ans
We gaan hier verder in een zuivere babbelhoek.
We zien jullie daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/154623
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Nieuwe maand, nieuwe kansen.
Een goedemorgen in onze propere babbelhoek, het heeft weer een beetje gevroren.
Ik heb beter geslapen als het maar koud genoeg is.
Maak er een fijne dag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 2 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en allen die binnen springen
Goedemorgen ,
@Josette dat verdiend alweer een dikke pluim de nieuwe maand . Prachtig zoals altijd . Je bent een krak .🤩 Het plaatje past bij de maand december koud 🥶 en wie weet een witte 🤶.
Vannacht weer niet goed geslapen 🛌 had het koud 🥶 en nog een thee 🍵 gedronken .
@patrick2 voor jou kan het niet meer stuk het weekend is in zicht . Met al je leuke plannen . Wat zei de dokter of moet je nog gaan . Verzorg je goed . 👍
@Cdt24801 Ook al ben je op pensioen denk 🤔 ik je hebt wel altijd wat te doen . Zoals iedereen een beetje 🤏.
wens ieder van elk een fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 2 ans
Zoals gewoonlijk alweer een meesterlijke afbeelding hé @Josette 👍
En inderdaad @Tinneke2 , het is toch algemeen geweten, eens op pensioen, denkende, nu ga ik tijd hebben, is de waarheid net omgekeerd. Iedereen denkt ook: aha, die heeft nu tijd, dus iedereen staat aan uw (figuurlijke) deur voor vanalles en nogwat 😈
En los daarvan, dan denk je, nu ga ik eindelijk tijd hebben voor al die klusjes die ik steeds maar weer opzij geschoven heb wegens geen tijd ... Tja, het merendeel daarvan zit nog steeds "in the **bleep**" ...🤔
1
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 2 ans
die komen meelezen, of iets schrijven.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 mercikes met veel plezier gedaan.
@patrick2 amai meteen de zware middelen, Beterschap.
De soep pruttelt, nog een fijne zaterdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 2 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere binnenkomers
Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 Hier zeer mistig 🌫️ en goed gevroren deze nacht . Oppassen geblazen dat jullie niet uitschuiven . Het is zeer glad op de voetpaden al naar de bakker 🧑🍳 gegaan. Lekker warme broodjes.
fijne dag verder en geniet van jullie koopjes @patrick2 en gourmetten.
tinneke2/wat je in je hart hebt geraak je nooit meer kwijt
1
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 2 ans
Hier is het ook droog en redelijk zonnig. In de schaduw is het wel vrij fris ... (dit is een eufemisme hé) 😈
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 2 ans
die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen.
Hier nog droog géén beloofde sneeuw, jammer.
Maak er een fijne zondag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 2 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle medelezers
Goedemorgen,
@Josette Hier 👈 ook geen sneeuw ❄️ gevallen maar wel aan de kust .
@patrick2 n@Hoe is het gourmetten geweest en met de pijn 🤕 in de nek ,gaat het al wat beter .
@Cdt24801 Uiteindelijk hebben we laat ⏰ op de avond toch wat zon 🌞 gekregen. En nu naar de bakker 🧑🍳 koffiekoeken halen .
Fijne Zondag iedereen. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
0
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 2 ans
Hier zijn vandaag de eerste voorzichtige vlokjes neergedwarreld ...
3
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Tinneke2 fijn dat te lezen goed zo.
Hier sneeuw bijgevallen maar niet veel.
Hoop dat de weg open is moet naar Erwin om 8.30 uur.
Nog een fijne maandag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 2 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en all medelezers
goedemorgen.
@Josette hier niets meer van sneeuw ⛄️ bijgevallen . Wel goed gevroren , de komende dagen gaat het kwik weer omhoog gedaan voor een tweetal weken winterpret .
vooral voor de kindjes 🧒
@patrick2 Hoe gaat het met je voel je je al beter met je nek .
We kunnen beginnen aan een nieuwe week gaat heel vlug . Fijne maandag groetjes 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
SVB
Pisteur vétéran
•
70 messages
il y a 2 ans
Goedemorgen iedereen, we tellen af naar het einde van het jaar
1
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 2 ans
Jeetje wat is me dit voor een weer? Regen en nog eens regen.
Geef mij maar vriesweer.
Een fijne dinsdag allemaal.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 2 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @SVB en alle andere medelezers
Goedemorgen,
@Josette Het is al heel de nacht en morgen aan het regenen ☔️ nog niet opgehouden .
Ben ook niet voor al die regen ☔️.
@patrick2 terug aan het werk vandaag.
@SVB @Cdt24801 en alle andere een fijne Dinsdag tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1