@Josette och kon weer niet slapen , dus maar even aan het chatten 💬 en dan terug proberen te gaan slapen 😴. Na een paar uur is het mij dan eindelijk gelukt.
@patrick2 de helft van de week zoals je zegt . Dus zal het vlug weekend zijn . Hier mistig en kleine druppels 💧 regen ☔️ , geen zonnetje te zien . Niet goed voor de zonnepanelen pff.
@kevunster Nog veel beterschap gewenst. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@kevunster Veel plezier , en neem de nodige rust . Geniet van al het lekkers en al wat op je af komt . Maar hou het wel veilig en let op wat je doet . We zijn bezorgt om u . Fijne vakantie en chillen 😎. groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Komt helemaal goed! Dikke merci. M'n lief draagt goede zorgen voor mij haha. En ben in Polen, dus als iets strafs nodig is, ook genoeg hier hahaha. Ze verwelkomen ons hier met een zacht zonnetje. Dat doet een mens goed!
Dikke merci voor de wensen. De eerste Pierogi 🥟 is al binnen. En tot nu toe valt het weer goed mee (5 graden met een zacht zonnetje) dus ik mag niet klagen ☺️
@Josette Niet te geloven dat slapen elke nacht wakker ga er toch eens met mijn huisarts over moeten praten , maar slaapmiddel wil ik echt niet nemen . Ben er al een hele tijd van af en wil het zo houden .
@patrick2 Vandaag een stevige wandeling 🚶 gemaakt met de hond van mijn broer . En boodschappen gedaan met mijn moeke . begonnen met een groot werk koper antieken Turkse schoenmakers bak 🗃️ met oude flesjes en koperen toppen beginnen te poetsen . Waar ben ik aan begonnen. Maar doe het graag . @kevunster Hier ook aangenaam weer vandaag . Minder koud . En dat zal u wel gesmaakt hebben . Veel plezier op je reis 🧳.polen is dan ook een mooi land . Krijg altijd een mooi kaartje en mooi geschenkje van de poetshulp van mijn moeke . Zeer lieve dame .
Zo ik ga mij klaarmaken om te slapen 😴 eerst douchen 🧼 en dan mijn bedje in . Fijne nacht iedereen en tot morgen. tonneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 het is er prachtig. Kom hier nu al 10 jaar, al veel rondgereisd ook. Voor een iedereen die cultuur kiest boven zon, is Oost-Europa in het algemeen heel plezant!
Het is weer vrijdag dus het weekend wacht al weer voor de deur. Deze kan straks naar binnen eerst nog een dag werken vandaag.
@Tinneke2 dat door stevige wandelingen kan ik niet meer dat is te zwaar voor mij. Maar kan tussendoor altijd ff gaan zitten hoor want anders houd ik dat niet vol.
Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.
@Josette Deze morgen al op van 1 u tot 5 u wakker kon weer niet slapen .Ben terug naar bed gegaan en dan eindelijk ben ik tot 8u30 in slaap gevallen. Wat een record . @patrick2 Doe dat ook niet alle dagen gaan wandelen hoor .want begin dat ook echt te voelen in mijn knie . Moet soms recupereren als ik stevig gewandeld heb .
@kevunster De laatste jaren ben ik nooit meer op reis 🧳 geweest het is zeer lang geleden
Vroeger kon ik nog eens mee met mijn zus , maar nu vragen ze altijd een vriendin . En met mijn moeke is het ook zeer lang geleden . Ik zorg voor hun als iedereen op reis is . En ze maken er heel goed gebruik van . En dan nog alleen op reis gaan als je de taal niet kent . Of amper een tweede taal is al heel moeilijk . En vind het heel erg en ik schaam me er voor . Je moet je veilig kunnen voelen in een land en goed uitdrukken . Anders denk 🤔 ik dat dat geen zien geeft . Want met haken en ogen 👀 iets zeggen . Jeetje wat moeten ze dan van je denken . Fijne dag iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 daar moet je echt geen schrik voor hebben. Ikzelf spreek goed Engels, maar in Oostblok landen spreken ze heel gebrekkig Engels. Als je een beetje handig bent met Google Translate kom je al een heel eind. Tegenwoordig ga ik altijd met m'n lief. Maar vroeger ging ik heel vaak alleen. Kan heel plezant zijn hoor, nergens rekening mee moeten houden!
Awel @kevunster , je bent niet de enige hier ... Er zijn er nog die eigenlijk NL zijn. En of die na al die jaren Belg geworden zijn weet ik eigenlijk niet ....
Ik geef @Josette wel gelijk, die dubbele nationaliteit zouden ze hier ook moeten verbieden. Het is het een of het ander. Niks dan ellende en geprofiteer met die sjarels die zich kunnen verstoppen achter een andere nationaliteit als het hun goed uitkomt ...
@Cdt24801 ja, Nederland heeft geen dubbele dus die ben ik officieel verloren sinds deze week. Kan er niet wakker van liggen. België gaf mij de nieuwe start in het leven waar ik hoog nood aan had, en zal voor altijd dankbaar zijn daar voor
@Josette allee het is eigenlijk al middag . Ben nog niet zolang wakker . Heb veel langer dan verwacht geslapen . 🛌 niet aa. Een stuk door , weer in de vroege ochtend in slaap gevallen en tussen door . Ik ben altijd Belg geweest nooit een andere nationaliteit en ban er fier op . @patrick2 M@ach je bent van Nederland 🇳🇱 eigenlijk . Leuk . Ben je nu niet verplicht je paspoort te veranderen na al die jaren ??? Is maar de vraag .
@Cdt24801 Hier in onze streek zit het vol van verschillende nationaliteiten en zij hebben dubbele nationaliteiten en maken daar gretig gebruik van . Veel meer voordelen halen ze er uit Vind ook dat dat niet meer kan . Afschaffen de boel . Want wij Belgen worden er op afgestraft. @kevunster Hier lekker zonnetje, in België . Amuseer je nog en geniet van het 🤤 eten . Jammie 😋.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@patrick2 Heb nu nog maar kunnen antwoorden want ik had mijn GSM 📱 toch niet vergeten thuis 🏠 liggen . Vertrokken bij mijn ouders zonder . Jeetje wat ben ik vergeetachtig. Zal de ouderdom zijn zeker !!!
Had hem aangezet maar ja laten liggen in de badkamer.
@kevunster Hier ook wisselvallig 😐 weer en morgen ook . Maar wij krijgen in de zomer wel goed weer , laat niet staan dat sommige onder ons dan binnen moeten vertoeven . Wat minder leuk is voor hun . Dus geduld moeten we hebben . En geduld is een mooie deugd . Heb hobby’s genoeg . Fijne avond iedereen .tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
@Tinneke2 ik hoop toch dat iedereen af en toe een frisse neus kan halen als het weer wat beter is. Maar uiteraard is de ervaring en zijn de mogelijkheden voor iedereen anders. Helaas.
Hopelijk snel beter weer. Vandaag hier -4 en bewolkt, gevoelstemperatuur van -8! Maar goed, het is fijn met m'n lief, das het belangrijkste.
Hier even smeltende sneeuw gevallen , niet veel . Donker weer . Heb een triestig telefoontje gekregen van de dochter van mijn allerbeste vriendin. Had al een paar sms’jes gestuurd maar geen bereik . want normaal bellen we elkaar veel . Ze belde om te zeggen dat ze op intensieve ligt en niet zo best gaat met haar . We zouden haar verjaardag 🎂 vieren maar helaas gaat ons etentje niet door . Ben dan ook heel verdrietig 😢, maar hoop dat het beter wordt met haar . Ze ligt dan ook al een tijdje daar . Het is kantje boordje . Daarom kreeg ik het telefoontje zo laat . ⏰.
Ga jullie een fijn je dag wensen . Tot morgen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Het geeft hier licht 💡 gesneeuwd vannacht bij ons. Dus glad op de wegen . Vannacht zelf ziek geworden met buikgriep. Dus ga ik weer wat slapen 😴. Want dat is de beste remedie om er weer bovenop te geraken , en met de nodige medicatie 💊 van de vorige keer die ik nog heb. Dan ben ik er op twee dagen weer bovenop . fijne dag tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Josette
Super User
•
8.1K messages
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 bedankt, jij was al vroeg of laat op wandel.
@Cdt24801 euh Stefaan nu nog niet zo warm hé, wil nog even naar buiten kunnen.
Maak er een fijne woensdag van allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @evypersegael @evypersegael En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette och kon weer niet slapen , dus maar even aan het chatten 💬 en dan terug proberen te gaan slapen 😴. Na een paar uur is het mij dan eindelijk gelukt.
@patrick2 de helft van de week zoals je zegt . Dus zal het vlug weekend zijn . Hier mistig en kleine druppels 💧 regen ☔️ , geen zonnetje te zien . Niet goed voor de zonnepanelen pff.
@kevunster Nog veel beterschap gewenst.
3
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
Het is wat dat slapen hé @Tinneke2 .
Allez we hebben weer een warmte record! Grrrrrrrrrrrrrr.
@kevunster een fijne vakantie toegewenst.
Voor iedereen een fijne donderdag.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @kevunster @evypersegael En alle andere
Goedenavond ,
@Josette Niet te geloven dat slapen elke nacht wakker ga er toch eens met mijn huisarts over moeten praten , maar slaapmiddel wil ik echt niet nemen . Ben er al een hele tijd van af en wil het zo houden .
@patrick2 Vandaag een stevige wandeling 🚶 gemaakt met de hond van mijn broer . En boodschappen gedaan met mijn moeke .
begonnen met een groot werk koper antieken Turkse schoenmakers bak 🗃️ met oude flesjes en koperen toppen beginnen te poetsen . Waar ben ik aan begonnen. Maar doe het graag .
@kevunster Hier ook aangenaam weer vandaag . Minder koud . En dat zal u wel gesmaakt hebben . Veel plezier op je reis 🧳.polen is dan ook een mooi land . Krijg altijd een mooi kaartje en mooi geschenkje van de poetshulp van mijn moeke . Zeer lieve dame .
Zo ik ga mij klaarmaken om te slapen 😴 eerst douchen 🧼 en dan mijn bedje in .
Fijne nacht iedereen en tot morgen.
tonneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
11
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
@Tinneke2 dat is de aard van het beestje denk ik heb dat al van ik weet niet hoelang.
Heb me erbij neergelegd hahahaha, Ik heb ooit rescue night van Bachbloesem geprobeerd
maar dat hielp wel, maar doe nu ook zonder.
De laatste werkdag voor velen onder ons.
Maak er allen een fijne vrijdag van.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @kevunster En alle andere ,
Goedemiddag ,
@Josette Deze morgen al op van 1 u tot 5 u wakker kon weer niet slapen .Ben terug naar bed gegaan en dan eindelijk ben ik tot 8u30 in slaap gevallen. Wat een record .
@patrick2 Doe dat ook niet alle dagen gaan wandelen hoor .want begin dat ook echt te voelen in mijn knie . Moet soms recupereren als ik stevig gewandeld heb .
@kevunster De laatste jaren ben ik nooit meer op reis 🧳 geweest het is zeer lang geleden
Vroeger kon ik nog eens mee met mijn zus , maar nu vragen ze altijd een vriendin . En met mijn moeke is het ook zeer lang geleden . Ik zorg voor hun als iedereen op reis is .
En ze maken er heel goed gebruik van . En dan nog alleen op reis gaan als je de taal niet kent . Of amper een tweede taal is al heel moeilijk . En vind het heel erg en ik schaam me er voor . Je moet je veilig kunnen voelen in een land en goed uitdrukken . Anders denk 🤔 ik dat dat geen zien geeft . Want met haken en ogen 👀 iets zeggen . Jeetje wat moeten ze dan van je denken .
Fijne dag iedereen .
1
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Awel @kevunster , je bent niet de enige hier ... Er zijn er nog die eigenlijk NL zijn. En of die na al die jaren Belg geworden zijn weet ik eigenlijk niet ....
Ik geef @Josette wel gelijk, die dubbele nationaliteit zouden ze hier ook moeten verbieden. Het is het een of het ander. Niks dan ellende en geprofiteer met die sjarels die zich kunnen verstoppen achter een andere nationaliteit als het hun goed uitkomt ...
1
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
Het weekend is er, geniet ervan.
Fijne zaterdag iedereen.
6
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @kevunster @Cdt24801 En alle andere
goedemorgen,
@Josette allee het is eigenlijk al middag . Ben nog niet zolang wakker . Heb veel langer dan verwacht geslapen . 🛌 niet aa. Een stuk door , weer in de vroege ochtend in slaap gevallen en tussen door .
Ik ben altijd Belg geweest nooit een andere nationaliteit en ban er fier op .
@patrick2 M@ach je bent van Nederland 🇳🇱 eigenlijk . Leuk . Ben je nu niet verplicht je paspoort te veranderen na al die jaren ??? Is maar de vraag .
@Cdt24801 Hier in onze streek zit het vol van verschillende nationaliteiten en zij hebben dubbele nationaliteiten en maken daar gretig gebruik van . Veel meer voordelen halen ze er uit Vind ook dat dat niet meer kan . Afschaffen de boel . Want wij Belgen worden er op afgestraft.
@kevunster Hier lekker zonnetje, in België . Amuseer je nog en geniet van het 🤤 eten . Jammie 😋.
1
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
Ja de zondag is er, geniet ervan met
een lekker ontbijtje.
Fijn dagje allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @kevunster En alle andere
Goedenavond ,
@Josette @patrick2 Heb nu nog maar kunnen antwoorden want ik had mijn GSM 📱 toch niet vergeten thuis 🏠 liggen .
Vertrokken bij mijn ouders zonder . Jeetje wat ben ik vergeetachtig.
Zal de ouderdom zijn zeker !!!
Had hem aangezet maar ja laten liggen in de badkamer.
@kevunster Hier ook wisselvallig 😐 weer en morgen ook . Maar wij krijgen in de zomer wel goed weer , laat niet staan dat sommige onder ons dan binnen moeten vertoeven . Wat minder leuk is voor hun .
Dus geduld moeten we hebben . En geduld is een mooie deugd .
Heb hobby’s genoeg .
Fijne avond iedereen .tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
1
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
@Tinneke2 hmmmmmm dat ding neem ik niet mee naar de badkamer.
Neen niet de oude dag, maar gewoon je hebt veel in je hoofd zitten! 🙄
De maandag, de kop van de week.
Het is winter hé, laat die maar even duren er is niet veel
van te merken lijkt eerder herfst!
Het is bijna maart zo kom ik niet terug op mijn stukken.
Fijne maandag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @kevunster En alle andere ,
Goedemiddag ,
Hier even smeltende sneeuw gevallen , niet veel . Donker weer .
Heb een triestig telefoontje gekregen van de dochter van mijn allerbeste vriendin. Had al een paar sms’jes gestuurd maar geen bereik .
want normaal bellen we elkaar veel .
Ze belde om te zeggen dat ze op intensieve ligt en niet zo best gaat met haar . We zouden haar verjaardag 🎂 vieren maar helaas gaat ons etentje niet door .
Ben dan ook heel verdrietig 😢, maar hoop dat het beter wordt met haar . Ze ligt dan ook al een tijdje daar . Het is kantje boordje . Daarom kreeg ik het telefoontje zo laat . ⏰.
Ga jullie een fijn je dag wensen . Tot morgen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.1K messages
een goedemorgen.
Het regent hier hopelijk wordt het niet glas als de zon opkomt, dus voorzichtig
op de baan.
Maak er een fijne dinsdag van allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @kevunster En alle ander ,
Iedereen bedankt voor de lieve woorden.
Het geeft hier licht 💡 gesneeuwd vannacht bij ons. Dus glad op de wegen .
Vannacht zelf ziek geworden met buikgriep. Dus ga ik weer wat slapen 😴. Want dat is de beste remedie om er weer bovenop te geraken , en met de nodige medicatie 💊 van de vorige keer die ik nog heb. Dan ben ik er op twee dagen weer bovenop .
fijne dag tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
0