Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

mardi 1 février 2022 05:53

De babbelhoek voor de maand februari.

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

4.4K  messages

il y a 3 ans

Bij deze wens ik iedereen een fijne vrijdag toe .

Groetjes,

bigM

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Fijn om je terug te horen 👂 wens je bij deze ook een hele zonnige 🌞Vrijdag toe . 
Wordt al ietsje warmer en geen windje te bespeuren . Zalig !

• groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 

4.4K  messages

il y a 3 ans

Ondertussen ook terug mijn oude afbeelding terug genomen , ziet er beter uit en is meer gepast hier dan men vorige 😉 

Groetjes

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Je andere avatar vond ik ook mooi 🤩,maar inderdaad past hier beter in de babbelhoek .  Je kan altijd nog veranderen als je zin hebt maar zou het voorlopig zo laten . 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Elketje81 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette dat heb ik ook niet gezegd hè dat je als een slons koopt amai pff . Veel vrienden noemen het zo en denk 🤔 dat ik nog altijd mag mijn mening geven . 

Zo en eerst pakje afhalen ,en dan naar mijn afspraak bij de dokter 👨‍⚕️. Zal mij eens verzetten en goed doen . Heel vriendelijk 🤗 en oprecht . Voor de rest allen een fijne dag 

doei 👋 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Tinneke2 veel succes bij de dokter! Ik kom er net van, moest om mijn voorschriften en dan controleert ze ook altijd mijn bloeddruk (als ik de medicatie daarvoor niet zou nemen is die veel te hoog...). En apotheker heeft me staaltjes meegegeven, want heb supergevoelige huid. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Elketje81 @Anonymous Ben net terug en ook medicatie terug had een serieuze rekening dan vlug gaan tanken ️ want morgen gaan de prijzen nog eens de lucht in . Pff . Moet binnen blijven dus ga ik dat ook braaf doen . 
Pakje was er gelukkig 😁 dus niet voor niets gereden ,maar dat wist ik al . 
Nu snel iets eten en rusten . Fijne zonnige toch heel frisse dag . 

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Tinneke2 hier viel het heel goed mee, €13 voor 3 medicijnen, maar heb verhoogde tegemoetkoming door mijn invaliditeit. Donter was 1 ding vergeten voor te schrijven (gaat allemaal via de computer) dus gebeld en heeft het voorschrift direct doorgestuurd naar de apotheker, ga er straks om, want mag vanaf 15u het bestelde medicijn gaan halen en dat waarvoor ik gebeld had ging ze ook al opzij houden.

Hier is het bewolkt, dus de stoof brand

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Elketje81 Hier ook bewolkt , terug ze geven weer geen goed weer meer ,zelfs tot hagel . 
ga je goed fijne dag verder en avond . 
Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Tinneke2 alvast een heel fijn weekend! 

4.4K  messages

il y a 3 ans

@Tinneke2 

Dialecten kunnen soms anders overkomen bij mensen , wat wij bv verstaan onder een woord is bij iemand anders van andere kant een andere betekenis , dus niets om je zorgen om te maken.

Groetjes,

bigMODDER

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Ga ik ook niet doen . Dat is ook wat ik bedoel hè 😮💨.Ieder geeft zijn eigen dialect punt uit . Op sommige plaatsen konden ze er goed mee lachen 😹. En ben altijd van mening dat je uit je hart mag spreken en eerlijk mag zijn . Ik blijf mezelf 😉.

4.4K  messages

il y a 3 ans

@Tinneke2 @Elketje81 @patrick2 @Elketje81 @MustafaY @NelsonM  & allen die het lezen

Bon.

Ik heb besloten mij volledig terug te trekken uit het Tripe verhaal .

Ik wil ook dat ik NIET meer vernoemd ga worden , ik reageer niet meer.

Sommigen zullen blij zijn.

Het gaat jullie goed.

bigMODDER *OUT*

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Anonymous Denk dat ik heel goed begrijp waarom . Ja eerst van alles beloven en dan wordt je waarschijnlijk geen wijze .Eerlijk vind dat je groot gelijk hebt . 
@NelsonM @Cdt24801 @Josette @patrick2 En ga hier eens geen blad voor mijn mond hebben ze kieper je mij eruit dan is het maar zo maar als wijze mag je meer doen dan een ander zijn antwoord na-**bleep** 🐒. Zie het hier regelmatig gebeuren . 
Denken jullie daar maar eens goed over na . 😟.
Tinneke2/ wat je eens in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Ik ben het hier met @Cdt24801 heel erg eens. En daarbij het is niet dat je als Wijze meer mag doen dan een ander. 

Je moet echt opletten wat je hier allemaal zegt @Tinneke2 en jij neemt wel geen blad voor de mond dat is goed maar je moet wel op je uitspraken letten. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Als  ik het goed begrijp mag en moet ik op mijn uitspraken letten 1 ,maar iemand die zijn haar laat doen is een opgefokt gedoe ,ik ben niet een opgefokt mens met mijn haar vind dat ook een straffe uitspraak . 2 En wat de plant aanging verwijs ik naar dialecten over mensen . 
Wat het andere betreft heb ik mijn zegje gedaan .

En zeg niet weer dat ik me persoonlijk op de twee eerste  aangevallen moet voelen .Dat doe ik wel . 
Zal op mijn uitspraken letten . 
Fijne zonnige dag . 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Dat haar en die plant daar ga ik niet eens over maar over het andere wel. 

Er is namelijk nooit maar dan ook nooit iets beloofd aan niemand. Daarnaast de opmerking dat een Wijze meer mag doen dan een ander zijn antwoord is ook niet waar.

Maar bon ik ga er geen hele tekst van maken weet enkel dat wat je post hier dat je er op let wat je ook post. Je kan niet zo maar even alles posten en of zeggen daarom let op wat je schrijft hier. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Zal daar rekening mee houden . 
Tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

il y a 3 ans

@Tinneke2 

Ik vind straffe uitspraken van u.

Wie heeft wat beloofd aan BigM? Ik kan je één ding al zeker zeggen, nooit ofte nimmer werd er aan BigM beloofd om "Wijze" te worden. Dat is een ererang, hoger dan Leidende Sjamaan. Is/was BigM Leidende Sjamaan?

Bezit eer ge begint alvorens anderen met de vinger te wijzen en straffe uitspraken te doen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Onder @NelsonM zijn bericht wet Maandag duidelijk vermeld en  gezegd dat @Anonymous  zijn werk heel goed deed en het zeker gingen bekijken . 
Vind ook dat je dat mag meenemen en dat geeft niets met rangen te maken hij is al hogerop geweest en dat weet je goed genoeg . Ben tenminste eerlijk .

Heb het ook gehad ,mag je niet oprecht uitkomen hoe je er over denkt . Jeetje .  En ik vind dat hij het waard is dat heb ik hier op de forum ondervonden . 

En vind het wat je wil mijn uitspraak ga me zeker en vooral niet excuseren. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Het is weekend en het belooft mooi weer te  worden vandaag.

Hier wel een beetje gevroren heerlijk.

@Elketje81 hier ook zo via de dokter naar de apotheek. Wat niet altijd goed gaat.

Heb je de app ook op je toestel staan: Voorschrift Op Zak?

Mijn medicijnen hadden ze maar de helft van gemaakt. Maak kan verder is ook al iets.

Voor allen een fijne zaterdag. Ik ga kokkerellen vandaag een deel voor de vriezer.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette @Elketje81 @Cdt24801 een goedemorgen.

Voor alle andere ook een goedemorgen. 

@Josette lekker koken vandaag , en wat gaat het worden lekker zelf gemaakte soep of iets anders speciaals ? 

Ben net opgestaan dus of gevroren heeft geen idee ga ik zo wel merken als de koffie op is 🙂 

Ben al blij dat het geen harde storm meer is want dat weer werd dus echt saai. 

Voor vandaag zien wat ik ga doen het is nog vroeg om er over te beslissen. 

Voor alle zeg ik een fijne dag vandaag 🙂 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@patrick2  awel de wortelenstoemp is klaar voor 2 keer.

De paprikasoep moet nog worden gemixt wacht tot Douglas wakker is hahahaha.

En ga nu de spitskool snijden is lekker gewokt onder de spaghetti met veel ajuin.

Amusement met hetgeen je doen gaat.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette Daar krijg ik dan al wel goesting in hahahaha. 

Heb de vogeltjes al horen fluiten buiten net, was ff buiten. Je had gezegd de zon komt dus kijk er al naar uit. 

Komt goed @Josette met het geen ik ga doen enkel weet ik nog niet wat. Maar zal wel iets in mijn gedachten opkomen zeker.....

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@patrick2  is een lekker gerecht goed kruiden met look en bonenkruid en

straks de spaghetti eronder met wat olijfolie erover, snel klaar.

Je vind wel iets ergens in de bossen gaan wandelen met je dames.

De regenkamer roept.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette Oh ja de dames zullen blij zijn. Eerst wachten tot mijn partner wakker is want die slaapt nog als ook de dames. 

Misschien ook eens proberen want ook ik eet graag spaghetti maar dat is dan eens wat anders dan altijd tomaten saus. Goede tip !! 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,

Wordt een zonnige stralende dag , er was heel veel lawaai vannacht in onze buurt Veel op en af gereden vrachtwagens met heel veel lichten . 
Al bij al toch goed geslapen 🛌 

Vogeltjes nog eten en wat vetbollen gaan geven . Het is nog frisjes buiten 

fijne dag iedereen 

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Tinneke2 hier goed geslapen vannacht, maar dat zal de nacht van zondag op maandag en maandag op dinsdag wat anders zijn. Normaal is het hier zondag carnaval, maar gaat dit jaar terug niet door, maar feesten mogen ze wel 🙄 Het gemeentebestuur had eerst beslist dat ze tot 1u mogen vieren maar na veel protest is het nu 4u geworden. Woon hier op een 800 meter van een straat waar 2 café's zijn en op een 50 meter van een voetbalkantine (doodlopende straat maar achter de muur is een wegel waar je uitkomt op de voetbal). Zal dus weer vaal rumoer zijn en de muziek volle bak

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Elketje81 Dat is niet leuk misschien oordopjes gebruiken om toch het lawaai wat te dempen . 
Weet niet of het zal helpen en of je dat kan verdragen in je oren . 
Ze mogen ook maar een aantal decibel gebruiken en ja het is niet fijn maar eenmaal per jaar dat hebben wij ook in onze streek . 
of je moet al iemand kennen om ergens anders te gaan slapen wat zeer moeilijk is met je woefkes de lieve schatten . 
Hoop echt dat je wat nachtrust gaat hebben 

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Tinneke2 ja heb zo van die wassen oordopjes, daar kan k tegen, maar brengt niet volledig op tegen het lawaai.

Heb enkele jaren geleden met die dagen met mijn tante en nicht voor enkele dagen naar Venetië geweesr, maar toen leefden mijn ouders nog

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Elketje81 Het is altijd triestig om je ouders te verliezen 😢.En inderdaad bij heel veel lawaai doen oordopjes niet zoveel uit . Hoop dat je toch wat nachtrust zult vinden . Want al dat lawaai dat kan zeer vervelend zijn . En dan nog waar een doodlopend wegel is . Pff En dan nog twee dagen dat is al veel . 

4.4K  messages

il y a 3 ans

Hoe komt het dat mijn ander account nog bestaat? ik had deze gewist ???!!!

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Anonymous  schreef:

Hoe komt het dat mijn ander account nog bestaat? ik had deze gewist ???!!!

Wanneer je een account wist verandert uw naam in "Anonymous". De posts die IN een thread staan blijven daar gewoon staan. Omdat anders de thread onleesbaar zou worden.Threads waar enkel jij iets in geschreven hebt die verdwijnen.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Maak er een fijne zondag van.

@Elketje81 hier ook maar één keer ons paspoort moeten laten inlezen bij de apotheek.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen @Josette @Cdt24801 @Elketje81 en alle andere die al wakker zijn. 

Heb niet veel te vermelden dus allemaal een fijne dag vandaag. 

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Josette dacht dat je om het half jaar je pas terug moet laten inscannen, maar nog niet opgevallen eigenlijk. Is wel handig dat hier in het dorp de apothekers je kennen. Staan meestal met 2 in de zaak en wisselen geregeld af (zijn met 3). Vroeger waren hier 2 aparte apothekers in het dorp op nog geen 100 meter van elkaar maar zijn dan samen gekomen. Maar die zijn nu allebei al met pensioen. 

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@patrick2 geniet nog van je zondag. Hier is het zalig achter het glas in de zon... 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Hier in Bree zijn er al 4 zonder die in de deelgemeenten.

@Elketje81 mag ik je vragen je berichten in een bericht te plaatsen

ipv alles apart neer te zetten?

Zo wordt het beter en overzichtelijker.

Dank U.

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Josette ja hoor, maar tik altijd op beantwoorden als ik iets post. Wat doe ik dan verkeerd? 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Elketje81 @Anonymous En alle binnenkomers en medelezers 

goedemorgen iedereen, 

vannacht terug goed gevroren , zit lekker aan een heerlijk tasje koffie ️.

Wagen  straks even laten draaien voor ontdooien van de ruiten ♦️.

Mag eindelijk terug bij mijn ouders na 14 dagen ,kokkerellen wat weet ik nog niet . Eerst bij hun een lekker ontbijtje eten en dan beginnen met paar weekjes . 
Maar doe het kalmpjes aan 

Fijne  Zondag en geniet van het goede weer .groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Guerisseur confirmé

• 

265  messages

@Tinneke2 ik ga het hier vandaag rustig houden. Gisteren is onverwachts een vriendin haar dochter hier komen logeren. Aangezien gisteren al een carnavalsfuif was zijn ze er onverwachts naartoe gegaan en de kapoen wou graaf eens bij mij logeren (was de eerste keer) en ze wou bij mij in het bed slapen. Hrb haast geen oog dichtgedaan, want in haar slaap legde ze geregeld haar hand op mij... Maar is wel een superlieve (is 6 jaar) 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Hmmmmmmmmmmmmm ketel ajuinsoep is klaar heerlijk

met zo een weertje, volle zon en alles wit gevroren, heerlijk.

4.4K  messages

il y a 3 ans

ajuinen soep met kaas erin mmmmmmmmmmmmmmmm

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Anonymous  schreef:

ajuinen soep met kaas erin mmmmmmmmmmmmmmmm

Ja, da's om van te smullen hé 😁

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Allemaal te laat ......................... met kaas of zonder kaas.

De rest zit in de vriezer. 😋

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Jeetje komaan, en neem nu eens niet alles persoonlijk! 

Het is gewoon een uitleg en tip om het verloop van de

babbelhoek goed te laten verlopen.

Je kan goed iedereen in een bericht noemen.

Moet ik ook doen is voor iedereen hetzelfde.

Fijne avond, tot morgen.

Loading...