Vroeger heb ik dat ook elk jaar gedaan met mijn neefjes en nichtjes, dat vonden ze heel leuk . Nu zijn het studenten en eentje werkt al in immobiliën kantoor ( doet dat zeer goed )
We zullen nog wel zien plannen maken durven we nog niet . Alle aandacht gaat nu naar mijn zusje . 🫶. Wens jullie allen een fijne dag Zondag
Doei 👋 tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Wat een saai weer pff , dan maar wat gaan wandelen 🚶♀️ om je ziet dat er veel op vakantie zijn het is hier stilletjes. Geen kinderen op de baan . Weinig auto’s 🚗.
fijne dag allemaal groet tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Naar de markt voor mijn zusje achter look want onze man ui Frankrijk 🇫🇷 staat er . Een paar keer in het jaar schuimt hij een paar markten af en nu weer bij ons . In mei komt hij met verse look . Maar als hij op is nemen we er een tros . Vriendelijk man 👨. en nog andere lekkers uit Frankrijk 🇫🇷. Weer geen tof weer @patrick2 pff
@Josette Heb geen oog 👁️ dicht gedaan en wat voor nacht heb jij gehad ???
Vlug douchen en ziet er naar uit dat gaat regenen ☔️. Snel mijn boodschappen doen op de markt en de rest . Doei 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Mijn zusje geeft graag verse look en ik ook lekker 🤤 de geur alleen al . En nu zwarte gekocht ook Jamie. Nu wat rusten ben pompaf . En straks bij mijn zusje . Ken die nachten maar al te goed 👍,heel veel pijnlijke nachten de laatste tijd . Pff wordt er niet beter op . tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ben zelf net wakker dus nu ff een koffie en wakker worden.
@Tinneke2 probeer toch maar wel te slapen hoor ook al is het misschien niet makkelijk door alles. Straks heb je zelf iets aan de hand en dan ...? Echt even minder aan doen en rusten en aan je zelf denken , ook al is dat misschien nu niet makkelijk.
Voor de rest heb ik weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne avond.
@patrick2 Hebt gelijk . Heb een afspraak bij mijn huisarts mag er morgen al direct naartoe . Hij ging mij zelf opbellen 📱. Was ongerust waar ik bleef . Ga dus toch eens een goed 👍 uitleggen wat er allemaal aan de hand 🤚 is . Moet zelfs van mijn zusje . Kruip er in in mijn bed 🛌 Fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
nee langs geen kanten had niet veel tijd en mijn uitslag van bloedafname ook niet veel wijzer geworden. De Medische secretaresse zei verkeerde dingen over mijn medicatie 💊 wist niet dat ik bepaalde dingen innam echt een boeltje . Zei dat ik dat al jaren nam echt . Pff Tijdens mijn consultatie werd er constant telefoons opgenomen door mijn arts kon bijna niets vertellen . De volgende zat al te wachten. Dus heb het gehad . Weer zoeken naar een andere huisarts pff . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette in begin wel maar nu geen tijd 🫣, moet vlug vlug jeetje 😰. Ben aan zoeken 👀. Valt niet mee velen al volzet . Blijf hopen 🤞. Ben ondertussen bij mijn ouders . Koken worteltjes met kaashamburger en aardappelen. Hoop dat ze het lekker gaan vinden . Fijne avond en geniet 😉 en relax .
Straks is nog wandelen met de woef 🐕. Als ontspanning. groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Oei nee die zou ik zeker niet willen 😂🤣. Een echte flauwe trien en mijn zusje is er ook bij en gaat veranderen ,had een belangrijke mail gestuurd en nog geen antwoord gekregen.
Jamie lekker 😋. Hier krijgen ze al honger . Heb al eerst voor een klein aperitiefje gezorgd want de mannen zijn hier grote eters . fijne avond nog . groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ben al een tijdje op en de koffie is al op en ben dus al wakker.
@Josette bezoek is altijd wel vermoeiend merk dat zelf ook hoor. Maar wel gezellig als ze er dan weer zijn en leuk als ze weer geweest zijn. Daarna is het lekker rustig eenmaal iedereen weer naar huis.
Voor de rest zeg ik aan allen een fijne dag vandaag.
@Josette Nu kan je weer lekker uitrusten na je bezoek zolang dat je er van genoten hebt . Doet toch deugd . @patrick2 geniet van je weekend . fijne dag allen . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Gisteren als nog een drukke dag gehad want heb met de buurvrouw gekookt samen. De kleine eerst naar een kinderfeestje gebracht dan een borreltje in de stad gedronken samen en dan thuis samen gekookt.
Was lekker hebben gebraad gemaakt met krieltjes en champignons en zelf gemaakte pudding.
Voor vandaag niks straks nog slapen en nu de thee op drinken.
Om 6u 34 heb ik terug bij mijn ouders de vos 🦊 in straat zien wandelen 🚶♀️, net toelaat om een fotootje te trekken .Potverdikkie toch . Prachtbeest . Vanmorgen vroeg gaan wandelen met de woef 🐕 een uurtje. Om 10 u nog eens gaan wandelen met v el wandelen brr . . Straks is appelmoes met kip en frietjes maken met sla 🥬 . Compote is al aan het pruttelen . De soep ook . voor de rest fijne Zondag .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle andere
Goedemorgen,
Vroeger heb ik dat ook elk jaar gedaan met mijn neefjes en nichtjes, dat vonden ze heel leuk . Nu zijn het studenten en eentje werkt al in immobiliën kantoor ( doet dat zeer goed )
We zullen nog wel zien plannen maken durven we nog niet . Alle aandacht gaat nu naar mijn zusje . 🫶.
Wens jullie allen een fijne dag Zondag
Doei 👋 tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 goedemorgen
aan alle binnenkomers en meelezers.
Alweer een nieuwe week februari is al meer dan half.
Fijne dag met alles wat je doen gaat.
@Tinneke2 maar je kan er wel over nadenken is ook leuk om een uitstapje
te gaan doen, al is het maar een paar nachtjes.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Wat een saai weer pff , dan maar wat gaan wandelen 🚶♀️ om je ziet dat er veel op vakantie zijn het is hier stilletjes. Geen kinderen op de baan . Weinig auto’s 🚗.
fijne dag allemaal groet tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.1K messages
Zo wat een nacht was me dat?
Vandaag kalm aan doen, maak er een fijne dinsdag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous En alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen, ,
Naar de markt voor mijn zusje achter look want onze man ui Frankrijk 🇫🇷 staat er . Een paar keer in het jaar schuimt hij een paar markten af en nu weer bij ons . In mei komt hij met verse look . Maar als hij op is nemen we er een tros . Vriendelijk man 👨.
en nog andere lekkers uit Frankrijk 🇫🇷.
Weer geen tof weer @patrick2 pff
@Josette Heb geen oog 👁️ dicht gedaan en wat voor nacht heb jij gehad ???
Vlug douchen en ziet er naar uit dat gaat regenen ☔️. Snel mijn boodschappen doen op de markt en de rest .
Doei 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
5
Josette
Super User
•
8.1K messages
@Tinneke2 succes bij de dokter straks.
Fijne woensdag allemaal.
1
Josette
Super User
•
8.1K messages
Hmmmmmmm @Tinneke2 en is het niet meegevallen bij de dokter?
Fijne donderdag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2
Goedenavond ,
nee langs geen kanten had niet veel tijd en mijn uitslag van bloedafname ook niet veel wijzer geworden. De Medische secretaresse zei verkeerde dingen over mijn medicatie 💊 wist niet dat ik bepaalde dingen innam echt een boeltje . Zei dat ik dat al jaren nam echt . Pff Tijdens mijn consultatie werd er constant telefoons opgenomen door mijn arts kon bijna niets vertellen . De volgende zat al te wachten. Dus heb het gehad . Weer zoeken naar een andere huisarts pff .
0
Josette
Super User
•
8.1K messages
@Tinneke2 g o d v e r ................ hoog tijd dan
dacht dat het een fijne was zei je toch in het begin?
Zoek snel een andere dit hoort zo niet!
Iedereen een fijne vrijdag, en fijn weekend voor sommigen onder ons.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers Goedenavond,
@Josette in begin wel maar nu geen tijd 🫣, moet vlug vlug jeetje 😰.
Ben aan zoeken 👀. Valt niet mee velen al volzet .
Blijf hopen 🤞.
Ben ondertussen bij mijn ouders . Koken worteltjes met kaashamburger en aardappelen. Hoop dat ze het lekker gaan vinden . Fijne avond en geniet 😉 en relax .
Straks is nog wandelen met de woef 🐕. Als ontspanning.
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.1K messages
Een fijne zaterdag toegewenst, gisteren
na lange tijd visite gehad. Amai vermoeiend
niets meer gewoon.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Nu kan je weer lekker uitrusten na je bezoek zolang dat je er van genoten hebt . Doet toch deugd .
@patrick2 geniet van je weekend .
fijne dag allen . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.1K messages
Goed bezig geweest @patrick2
Voor iedereen een fijne zondag.
0
Anonymous User
4.4K messages
Fijne zondag iedereen.
Sorry voor het laat reageren maar is al druk geweest.
@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K messages
@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Om 6u 34 heb ik terug bij mijn ouders de vos 🦊 in straat zien wandelen 🚶♀️, net toelaat om een fotootje te trekken .Potverdikkie toch . Prachtbeest .
Vanmorgen vroeg gaan wandelen met de woef 🐕 een uurtje. Om 10 u nog eens gaan wandelen met v el wandelen brr . .
Straks is appelmoes met kip en frietjes maken met sla 🥬 . Compote is al aan het pruttelen . De soep ook .
voor de rest fijne Zondag .
0