@Josette och ze gaan er nog eens over vergaderen . Ben het meer dan zat, gisteren gebeld nog maar eens en de verantwoordelijke zelf had weer geen tijd . Niet bereikbaar . @patrick2 Amai je hebt geluk 🍀 dat je je auto 🚗 kan poetsen hier nog altijd regen ☔️ het geeft nog niet opgehouden . En kermis 🎡 ook al ga ik er wel niet naartoe . Moet een grote omweg maken eer ik het stad 🏙️ in ben alles is bij ons afgesloten tot 20 juni . De spoorweg aan het herstellen voor de zoveelste keer. Straten ook alles tegelijk tijd . Een echte soep 🍜. Bij ons . File en nog eens file .
Heb mijn 2 zusjes al gebeld want ze zijn jarig vandaag . Gaan het vieren 🍾 met hun kinderen . Het klein houden . een fijn verlengd weekend tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette de regen ☔️ gutste er al met bakken 🗃️ van gisteren avond al uit en stopte niet . Nu eindelijk gestopt . Maar vandaag en morgen krijgen we nog regen ☔️ over ons heen . Dinsdag wordt het beter maar niet voor lang . Bij mijn zus liep het weer in de keuken naar de Eetplaats , tapijt nat alles onder water 💦. En nog enkele huizen 🏠 in de straat . Het is erg als je telkens dat moet meemaken. Maar er gaat aan gewerkt worden . ze hebben al een brief ontvangen. @patrick2 bij mij zijn de vliegenstronten door de regen ☔️ eraf gegaan door de harde regen en hij blinkt weer .. dus hij is ook niet heel grondig 🧐 gedaan hoor . Juist wat afgekuist 😉
En …
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Dank u , Ondertussen zijn ze aan de straat bij mijn zus de eerste fase begonnen . Nu kunnen we er niet meer parkeren . 🅿️ staat daar overal vol . Meat een gedoe . Nog een dagje verlof voor iedereen profiteren zou ik zeggen . Fijne dag allen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ben al vroeg wakker , lakens aan het wassen ,en al ontbeten met lekkere verse koffie ☕️.
Bij mijn zus duurt het nog langer de werken , zeker twee jaar gaat in fases allemaal gebeuren . En de oprit moet bij haar ook open. Straks gaan ze beginnen aan de houten schutting en tuinhuis hopelijk gaat dat vandaag af zijn , want dat ik alles kan terug zetten . @patrick2 @Vandaag weer werken dag maar dat deert je natuurlijk niet . Hier geen markt vandaag door de kermis 🎡 moeten nog alles afbreken . Het was hier zeer rustig op de baan zalig . Fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Het is het een en ander hè dat slecht slapen 😴 ook 4 keer wakker geworden. @patrick2 m@nog niets van u gehoord? Of ik zie het toch niet . fijne dag verder gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Lekker 🤤 met mosselen Jamie .Ja heb ook last van Janneke maan 🌕 vannacht gezien . Er zal toch niets erg met hem zijn toch met @patrick2 of iets gebeurd zijn . Duimen maar dat alles oké 👌 is , want dat is niet van zijn gewoonte . Of te druk op het werk kan ook . Ga wat voort doen . En hopelijk komen ze kijken 👀 of er nu een andere douche komt . Want gisteren dringend naar Holland rijden . Komt deze week nog . Dus er is hoop fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
@Josette het is al eigenlijk bijna middag.Eerst Zia er iemand nog eens komen kijken 👀 naar de douche 🚿. En nu is er een definitieve beslissing dat de douche echt niet meer kan gemaakt worden . Nu gaan ze het door geven en dan zou er toch misschien 🤔 een nieuwe mogen geplaatst worden. Komt schot in de zaak. @patrick2 Gelukkig 🍀 maar ik was toch even ongerust.Ben al blij dat alles oké 👌 met je is . En veel werk dan heb je soms geen tijd voor andere dingen . @Cdt24801 En @Josette heb net hetzelfde gedaan toch leuk als je het kan doen . Mooi initiatief ook hè . Ben vanmorgen naar de winkel geweest achter spuitbus voor marter en appeltaartje voor mijn wagen . 🚐 Zie er alle dagen rond 23u eentje lopen . Beter voorkomen dan genezen . ❤️🩹 Heb al gevraagd om h m te vangen en ze gaan er over praten 🗣️ bij de gemeente, want het zijn beschermende dieren. Ben ik blij om . Fijne Vrijdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere,
Goedemorgen,
@Josette och ze gaan er nog eens over vergaderen . Ben het meer dan zat, gisteren gebeld nog maar eens en de verantwoordelijke zelf had weer geen tijd . Niet bereikbaar .
@patrick2 Amai je hebt geluk 🍀 dat je je auto 🚗 kan poetsen hier nog altijd regen ☔️ het geeft nog niet opgehouden . En kermis 🎡 ook al ga ik er wel niet naartoe . Moet een grote omweg maken eer ik het stad 🏙️ in ben alles is bij ons afgesloten tot 20 juni . De spoorweg aan het herstellen voor de zoveelste keer. Straten ook alles tegelijk tijd . Een echte soep 🍜. Bij ons . File en nog eens file .
Heb mijn 2 zusjes al gebeld want ze zijn jarig vandaag . Gaan het vieren 🍾 met hun kinderen . Het klein houden .
een fijn verlengd weekend tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
4
Josette
Super User
•
8.2K Messages
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
en alle binnenkomers een goedemorgen.
Jeetje wat een nacht amai zoveel regen dat er gevallen is
niet normaal, is wel goed maar volgens mij hebben er ze ergens dikke miserie.
Fijne Pinksterzondag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle anderen
Goedemorgen,
@Josette de regen ☔️ gutste er al met bakken 🗃️ van gisteren avond al uit en stopte niet . Nu eindelijk gestopt . Maar vandaag en morgen krijgen we nog regen ☔️ over ons heen .
Dinsdag wordt het beter maar niet voor lang .
Bij mijn zus liep het weer in de keuken naar de Eetplaats , tapijt nat alles onder water 💦.
En nog enkele huizen 🏠 in de straat .
Het is erg als je telkens dat moet meemaken. Maar er gaat aan gewerkt worden .
ze hebben al een brief ontvangen.
@patrick2 bij mij zijn de vliegenstronten door de regen ☔️ eraf gegaan door de harde regen en hij blinkt weer .. dus hij is ook niet heel grondig 🧐 gedaan hoor . Juist wat afgekuist 😉
En …
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
@Tinneke2 jeetje wat erg weeral voor je zus.
Verschrikkelijk is dat!!!!
Mooi kaartje.
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
Voor de werkers onder ons geniet van jullie vrije dag.
Fijne maandag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemiddag,
@Josette Dank u , Ondertussen zijn ze aan de straat bij mijn zus de eerste fase begonnen . Nu kunnen we er niet meer parkeren . 🅿️ staat daar overal vol .
Meat een gedoe .
Nog een dagje verlof voor iedereen profiteren zou ik zeggen . Fijne dag allen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K Messages
@patrick2 heeft gisteren heel de dag geslapen, hahahaha. (grapje)
Werk ze voor velen.
Fijne dinsdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Messages
Goedemorgen,
@Josette Ben al vroeg wakker , lakens aan het wassen ,en al ontbeten met lekkere verse koffie ☕️.
Bij mijn zus duurt het nog langer de werken , zeker twee jaar gaat in fases allemaal gebeuren . En de oprit moet bij haar ook open.
Straks gaan ze beginnen aan de houten schutting en tuinhuis hopelijk gaat dat vandaag af zijn , want dat ik alles kan terug zetten .
@patrick2 @Vandaag weer werken dag maar dat deert je natuurlijk niet . Hier geen markt vandaag door de kermis 🎡 moeten nog alles afbreken . Het was hier zeer rustig op de baan zalig . Fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
Pffffffffffffffffffffff, wat een nacht was me dat weer!
Maak er een fijne woensdag van.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Messages
Goedemorgen ,
@Josette Het is het een en ander hè dat slecht slapen 😴 ook 4 keer wakker geworden.
@patrick2 m@nog niets van u gehoord? Of ik zie het toch niet .
fijne dag verder gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
@Tinneke2 ja Janneke maan is er weeral in vol ornaat!
Ik heb koude pasta klaar voor vanavond,
Douglas met mosseltjes en de deze met tonijn.
Patrick doet een zomerslaapje. 😉
2
Josette
Super User
•
8.2K Messages
Dadelijk snel naar de winkel, en dan terug naar binnen.
Fijne donderdag.
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K Messages
Vandaag alweer een kadootje van Orange gekregen. Zoals gewoonlijk meerdere opties. Ik heb voor een schenking aan de dierenopvang gekozen.
0
Josette
Super User
•
8.2K Messages
@Cdt24801 awel Stefaan dat hebben wij ook gedaan.
Pfffffffffff warm genoeg?
@Tinneke2 ?
Fijne vrijdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Messages
Goedemorgen,
@Josette het is al eigenlijk bijna middag.Eerst Zia er iemand nog eens komen kijken 👀 naar de douche 🚿. En nu is er een definitieve beslissing dat de douche echt niet meer kan gemaakt worden . Nu gaan ze het door geven en dan zou er toch misschien 🤔 een nieuwe mogen geplaatst worden. Komt schot in de zaak.
@patrick2 Gelukkig 🍀 maar ik was toch even ongerust.Ben al blij dat alles oké 👌 met je is . En veel werk dan heb je soms geen tijd voor andere dingen .
@Cdt24801 En @Josette heb net hetzelfde gedaan toch leuk als je het kan doen . Mooi initiatief ook hè .
Ben vanmorgen naar de winkel geweest achter spuitbus voor marter en appeltaartje voor mijn wagen . 🚐 Zie er alle dagen rond 23u eentje lopen . Beter voorkomen dan genezen . ❤️🩹 Heb al gevraagd om h m te vangen en ze gaan er over praten 🗣️ bij de gemeente, want het zijn beschermende dieren. Ben ik blij om .
Fijne Vrijdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1