Super User
•
8.2K messages
De babbelhoek voor de maand juni.

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.
Veel plezier.

Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY @BrahimM en alle andere
Goedemorgen,
Aha zonnetje is er terug , want werd de regen stilletjes aan beu .
@Josette vanaf morgen mag ik weer douchen 🧼. Ja ik heb me niet laten doen heb ook al gebeld . En ze gaan komen kijken 👀. En voor een oplossing zoeken . Dit kan niet zo verder zeiden ze zelf . 😉. Hij zal wat niet in orde is moeten maken . En geen jaren wachten .
vandaag een goed douche 🚿 nemen bij mijn ouders ,ga daar wat helpen wat mijn moeke loopt met twee krukken 🩼 rond . Ga een kamer poetsen en wat koken . Vandaag maak ik vol-au-vent met rijst 🍚. Eten ze zo graag . En de cake 🍰 heb ik al gemaakt die neem ik mee . Als dessert . Met kopje koffie ☕️
Wordt een drukke dag want ga daarna bij mijn zusje 😢
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY.
Ook aan de andere meelezers en binnenkomers.
@Tinneke2 goed van je.
Weeral woensdag, wat vliegt de tijd. Corona vliegt ook.
Dochter van mijn nicht prijs. We geraken er nooit meer vanaf.
Als je de beelden van graspop zag, kan het niet anders.
Fijne dag iedereen.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
Goedemorgen,
@Josette Hopelijk word je je nichtje vlug beter . Ja de Corona cijfers vliegen weer de pan uit . Kan weer allemaal geen kwaad . Tot ze weer ons gaan regels opleggen .
Gisteren mij verbrand aan mijn stoomstrijkijzer. Waarmee ik rechtstreeks kan strijken als er nog een plooi in mijn kleedje zit . Te dicht geweest tegen mijn huid en had prijs . Vlug koud water 💦 een tijd lang overgespoten met de tuinslang vermits de douche nog drogen moest . Zalf voor brandwonden daarna op gedaan maar zit er niet fraai uit .Gaat meer naar 4 graad verbranding . Heb gelukkig recht over mij iemand die in brandwonden centrum werkt en geeft mij dan super goed geholpen . Ga nu elke dag bij haar . Toch nog lieve buur . Brand 🔥 verschrikkelijk . Echt dom van mij . Mij. Bovenbil zie je gelukkig niet met een Short aan .
Maar wie niets doet zal ook niets gebeuren hè 😮💨.
Vandaag verder de kamer bij moeke en vake verder opruimen 🧹 grote schoonmaak 🧽.
Dis ga ik zeker niet de zon in .
Verder iedereen een fijne aangename werkdag die uit werken gaat . Voor de rest doe ik het rustig de rest van de dag ,
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
Goedemorgen @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY.
Ook aan de andere meelezers en binnenkomers.
@Tinneke2 laat dat maar goed verzorgen.
Aan allen een fijne donderdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
Goedemiddag,
Ben laat vandaag heb heel de morgen op de spoed gezetten met mijn moeke . Is afgevoerd met de ziekenwagen en ben met mijn zusje achter de ziekenwagen gereden want we mochten niet mee . We weten nog niet veel want we werden naar huis gestuurd omdat er nog heel veel onderzoeken 🕵️ moesten gedaan worden Ondertussen terwijl ik dit berichtje schreef is ze ….Nu is ze overgebracht naar een ander ziekenhuis om geopereerd te worden . Nog vandaag dringend . . Ga nu even rusten . Voor de rest
groetjes tinneke2/ Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
@Tinneke2
Veel sterkte en goede moed aan u en uw moeder hé
1