@Josette weinig geslapen 🛌 van de pijn en gisterenavond nog eens de huisarts aan huis 🏠 geweest. Heb er nog Eén spierscheur bij op gelopen . Hoe ik dat gedaan heb weet ik niet . Heb me nochtans rustig gehouden . De huisarts vertelde dat het al een tijdje moet zijn. Moet weer meer medicatie 💊 nemen en mijn maag ligt al overhoop . Daar ook nog voor medicatie 💊. Pff ben het echt beu aan het worden . Een verkeerde beweging is al genoeg zei de huisarts . Maar komt wel goed hoor . Maar ga me niet ontmoedigen. Hou me rustig. Hoe gaat het met Douglas ? @patrick2 n@Het weer verbeterd maar niet hier 👈 zeer bewolkt 🌫️ en de komende dagen geven ze geen verbetering want de maartse buien zijn nog niet gedaan en de aprilse grillen moeten nog beginnen . Daarna kijken 👀 we uit naar goed 😊 weer . laat de zon 🌞 maar komen . fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@Tinneke2 over het werk nog niet veel gehoord ben er mee bezig. Hoop dat het iets gaat zijn en anders zal het spijtig genoeg buiten de firma gaan worden.
Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag verder.
@Josette Komt wel weer goed ga nu weer slapen 🛌 fijne nacht bedankt 🙏 voor de beterschap ❤️🩹 . tinneke2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 en @Josette aankomende vrijdag heb ik een gesprek dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Moet wel op tijd daar zijn dus ga een kortere nacht rust hebben maar goed.
Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.
@Josette heb deze nacht goed 👍 geslapen ,de pijn begint af te nemen . Medicatie 💊 begint zijn werk te doen .
@patrick2 Zondag wordt het schitterend weer, lekker zonnetje. En zal denken zeker Vrijdag aan jou . @Cdt24801 geen evenementen gebeurtenissen met Pasen ?🐣
Allen een fijne dag ✋ tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 Neen ieder kiest dat voor zich zelf . Dat is een oude traditie. De meeste doen dat nog wel . Ik eet wel vis 🐟 omdat ik niet veel vlees 🥩 eet . Maar kijk wel uit wat voor vis ik eet . En de Dinsdag en donderdag eet ik al vis 🐟 op een ander plaats . Varieer eens . fijne dag verder . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 Veel succes 🤞 met je gesprek we horen het morgen wel het resultaat. Fijne nacht groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Dat klopt inderdaad maar het is toch erg . Zo er toch niet tussen willen rijden😉. Maar de dag van vandaag met die snelle fietsen 🚴 moet je ook opletten ze rijden u bijna van de baan als je te voet 🦶 bent . Bij ons zijn er op plaatsen geen voetgangers paden en is het samen voor de fietsers . Gaat al stukken beter met mij . @Cdt24801 vandaag goede Vrijdag . Wordt er vis 🐟 normaal gegeten. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich . Er zijn tegenwoordig minder gelovige mensen . En hoe zou dat allemaal komen , moet er geen tekening bij maken hè . 😮💨 fijne dag 👋 allen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette pff weeral alle klokken vooruit draaien en er hangen er hier veel . Nog antieke. Jeetje wanneer gaan ze dat eens afschaffen. En minder slapen 😴. Ben nu al mijne draad kwijt . 😉
@patrick2 Heb je al nieuws 🗞️ gekregen. Dat het positief 👍 mag uitdraaien voor u . Duim alvast . Nu wat eten en dan rusten . Ben al te voet 🦶 naar Casa gegaan om twee rieten tuin stoelen te gaan halen voor mijn moeke . En ze is super blij . Heb ze niet zelf gedragen . Want veel te zwaar . Kreeg hulp van de winkelbediende.👨💼. Vriendelijk . Iedereen blij . Fijne dag . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Stuur jou extra positieve Vibes dat het gesprek goed mag afgelopen zijn .op je werk . Fijne dag en geniet van de mooi dag rond vele lieve mensen rondom jou .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen ,
@Josette weinig geslapen 🛌 van de pijn en gisterenavond nog eens de huisarts aan huis 🏠 geweest. Heb er nog Eén spierscheur bij op gelopen . Hoe ik dat gedaan heb weet ik niet . Heb me nochtans rustig gehouden . De huisarts vertelde dat het al een tijdje moet zijn. Moet weer meer medicatie 💊 nemen en mijn maag ligt al overhoop . Daar ook nog voor medicatie 💊. Pff ben het echt beu aan het worden . Een verkeerde beweging is al genoeg zei de huisarts . Maar komt wel goed hoor .
Maar ga me niet ontmoedigen. Hou me rustig.
Hoe gaat het met Douglas ?
@patrick2 n@Het weer verbeterd maar niet hier 👈 zeer bewolkt 🌫️ en de komende dagen geven ze geen verbetering want de maartse buien zijn nog niet gedaan en de aprilse grillen moeten nog beginnen . Daarna kijken 👀 we uit naar goed 😊 weer .
laat de zon 🌞 maar komen .
fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 met Douglas is weer op dit moment alles oké. Dank je.
Dadelijk zijn haren knippen.
Fijne woensdag aan allen.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Dat is al positief 👍
Heb niet veel te vertellen vandaag . Fijne dag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Tinneke2 @Cdt24801 @patrick2 en alle anderen
Ik slaap iets beter precies.
@patrick2 we duimen mee. 👍
@Tinneke2 verzorg je.
De deze namiddag naar Erwin, controle voor mezelf.
Fijne donderdag.
4
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
goedemorgen,
@Josette heb deze nacht goed 👍 geslapen ,de pijn begint af te nemen . Medicatie 💊 begint zijn werk te doen .
@patrick2 Zondag wordt het schitterend weer, lekker zonnetje. En zal denken zeker Vrijdag aan jou .
@Cdt24801 geen evenementen gebeurtenissen met Pasen ?🐣
Allen een fijne dag ✋ tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 1 an
@Tinneke2 ja medelijden maar ergens als je bijna 80 km rijd met een fiets, is ook niet meer normaal
op van die smalle bandjes. Verzorg je.
Goede vrijdag vandaag, géén vlees hé.
Fijne vrijdag allemaal.
5
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @Cdt24801 @patrick2 En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Dat klopt inderdaad maar het is toch erg . Zo er toch niet tussen willen rijden😉. Maar de dag van vandaag met die snelle fietsen 🚴 moet je ook opletten ze rijden u bijna van de baan als je te voet 🦶 bent . Bij ons zijn er op plaatsen geen voetgangers paden en is het samen voor de fietsers . Gaat al stukken beter met mij .
@Cdt24801 vandaag goede Vrijdag . Wordt er vis 🐟 normaal gegeten. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich . Er zijn tegenwoordig minder gelovige mensen . En hoe zou dat allemaal komen , moet er geen tekening bij maken hè . 😮💨
fijne dag 👋 allen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 1 an
@patrick2 hopelijk een goed gesprek geweest?
Iedereen na een echte heel slechte nacht, een fijne Stille zaterdag.
P.S. Vannacht draaien we weer mee met de gekken van Europa!
Denk aan je uur vooruit draaien. 😡
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
Goedemorgen,
@Josette pff weeral alle klokken vooruit draaien en er hangen er hier veel . Nog antieke. Jeetje wanneer gaan ze dat eens afschaffen.
En minder slapen 😴. Ben nu al mijne draad kwijt . 😉
@patrick2 Heb je al nieuws 🗞️ gekregen. Dat het positief 👍 mag uitdraaien voor u . Duim alvast .
Nu wat eten en dan rusten . Ben al te voet 🦶 naar Casa gegaan om twee rieten tuin stoelen te gaan halen voor mijn moeke . En ze is super blij . Heb ze niet zelf gedragen . Want veel te zwaar . Kreeg hulp van de winkelbediende.👨💼. Vriendelijk . Iedereen blij .
Fijne dag . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 1 an
Voor jullie allemaal vandaag .................. op de laatste dag van deze maand.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 1 an
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle ander ,
Een zonnige morgen ,
@Josette @patrick2 @Cdt24801
@patrick2 @Stuur jou extra positieve Vibes dat het gesprek goed mag afgelopen zijn .op je werk . Fijne dag en geniet van de mooi dag rond vele lieve mensen rondom jou .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
bigMODDER
Chef pisteur
•
118 messages
il y a 1 an
Bij deze wens ik iedereen een fijn pasen toe & ook @Josette @Tinneke2 @patrick2 @Cdt24801 @callandtgreg en wie vergeet ik nu nog?
2