Sage
•
7.5K messages
De babbelhoek voor de maand mei.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen,
middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers,
Hier vannacht gedonderd en gebliksemd en veel regen ☔️ gevallen . Eindelijk hebben de plantjes eens goed water 💧 bijgekregen nu is de grond al wat natter .
Vandaag naar de markt met mijn moeke, verse groenten 🌶 halen en fruit 🍏. Heel de nacht met raam open geslapen 🛌 wel niet veel een paar uurtjes .
@Josette klopt paraplu doet er niet veel aan maar kan goed tegen de warmte . Alleen niet tegen lawaai van de vrachtwagens en veel lawaai van gerammel van mijn buur . 😂😂😂
fijne dag 👋. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
7
0
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 3 ans
Hier is het momenteel nog droog maar dat klopt met de voorspellingen .. Eerst het westen en tegen / na de middag in het oosten ...
Het is al wel vroege namiddag en het is er nog niet, maar ik verwacht het wel ... 🤔
0
0
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 3 ans
Het is hier nu ineens pikdonker geworden, felle wild en de regen is er ook ... Net een griezelfilm 😋
0
0
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 3 ans
De regen valt met bakken ineens, uiteengewaaid door felle windstoten. En terwijl ik dit schrijf, de eerste donderslagen ... Ik hoor de hagel tegen de ramen slaan ....
Alles ineens ... Nog goed dat ik geen bangerik ben 😀
2
0
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 3 ans
De veranda is nu een zwembad ... Blijkbaar is die dakgoot niet meer echt dicht .... 🤔
EDIT: echt zwemmen zal natuurlijk niet lukken, maar pootjebaden daarentegen ....
1
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 3 ans
Hier is het intussen ook weer mooi weer met een aangenaam avondzonnetje 😁
EDIT: de rommel (van de wind) en het water (van de regen) intussen allemaal opgekuist. 😁
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Hier heeft het nog heel lelijk gedaan.
Kl.... weer als je al de miserie op het nieuws zag. En word telkens erger en meer.
Fijne dag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
We zullen ons mogen vasthouden vooral in Luik en Luxemburg is het al op weg . En blijkbaar een kleine windhoos. We mogen de komende jaren fellere en ergere windstoten verwachten . Opwarming van de aarde 🌍. Met al die vervuilers wat wil je dan .
En opnieuw is er straks met een gezondsheidsproblemen crisis nu de **bleep** pokken jeetje 🙄. Al twee gevallen in België. En dan lachen ze U uit als je met uw mondmasker nog in de winkels rondloopt pff .
Maar zo zie je maar .
zal altijd wel iets nieuw komen . Kl …wereld 🌍 Ja @Josette er gebeuren verschrikkelijk misserie’s al die gruwel beelden . Heb geweend en slaap er echt niet goed van . Denk wat met de kinderen later en hun kinderen in wat wereld gaan ze terecht komen .😓😥😥
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 💔
0
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 3 ans
Zoals het er nu aan toegaat houd ik inderdaad ook mijn hart vast voor wat betreft de toekomst en het leven van de kleinkinderen ... En eventueel hun nazaten .. Als dat er nog van komt ...
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Ja inderdaad @Cdt24801 en @patrick2 je kan er van maken wat je wil
hier blijft dat malen in het achterhoofd! Ze hebben géén fijne tijd
de jeugd. Wij konden nog vrij op straat spelen enz.
@Tinneke2 laat ze maar lachen, wij gebruiken ze ook nog overal, 21 dagen in quarantaine
dat zie je van hier dat die lui dat gaan doen!
Fijn weekend.
6
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Gisteravond hebben wij geen zon gezien , zelfs nog regen , nog altijd bewolkt en vannacht nog regen en veel wind . Veel blaren gevallen en terug weer veel wind 💨.
Ziet er niet goed uit voor het weekend . Maar hou mij wel bezig . Wel altijd iets te doen .
Al is het maar aquarellen of met acrylverf swippen . En mijn bloemen die ik gedroogd heb allemaal sorteren om te gebruiken voor kaarten 🎴 en boeken 📚. Te versieren als geschenken .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Lilo97
Pisteur confirmé
•
7 messages
il y a 3 ans
Je ne suis pas daccore
0
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Een fijne zondag aan allen.
@Tinneke2 tja het is weer zover, luisteren is niet aan jou besteed.
Je luisterd niet naar je lijf! Straks kan je nooit nog iets doen en dan?
Beterschap. 👍
@Tinneke2 bereid je weer voor op een werkdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 3 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen ,
@Josette Heb nog thans alleen maar gepoetst hoor , gewoon in mijn rug geschoten meer niet . Nu doe ik wel heel de week niets meer tot het genezen ❤️🩹 is te veel pijn . Zo niet kunnen ook .
van werkdag komt niets in huis 🏠😔.Ook al heb ik geen geen stil zittend gat 🕳.
De weergoden zijn ons goed gezind de zon 🌞 is komen piepen 🐣 wel nog frisjes . Gezond niet te zwoel van temperatuur.
Lekker kopje koffie ☕️,
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
0
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
@patrick2 een hele korte week voor jou. Goed ze mag ook een keertje.
@Tinneke2 zeker doen de 2de opinie operatie is niet niks.
Allen een fijne maandag.
2