CHO WE ZIJN AL MEI, wat gaat dat gaat sneeeeeeeeeel!
Ik dacht dat ik meer tijd had maar nog 9 dagen, dus de 10de, ben ik jarig.
Mijn oma van Engeland komt dinsdag speciaal 14 dagen blijven om mij te zien.
Dit vetekende gisteren dus dat ik bij mijn ouders heel de tijd hun huis moest poetsen 270m².....niet heel het huis maar de bovenste verdieping gans dus dat is bijna de helft. Ik kwam niet toe om met de hond te wandelen, heb beneden ook eigenlijk zitten poetsen in de hal, trap, boven 2 slaapkamers, hal, badkamer...... vandaag moet ALLES AF zijn dus daarom ben ik zo vroeg wakker. Ik moet sebiet de trein en de bus pakken om daar te geraken en 2 bussen terug......
Wat jammer is is dat mijn vader geen complimenten kan geven, alleen negatieve kritiek, van " pas op voor, heb je dat al gedaan, ....." is niet echt fijn maar ik doe het om mijn moeder te helpen. Want ze heeft een pijnlijke aftakelende ziekte en actieve limes desease, van teken, waardoor ze ook erg moe is. Dusja..... mijn duplex word niet gepoetst maar mijn ouders hun villa wel!
Sorry voor het klagen. Het is gewoon lastig met een vader dienooit iets positiefs te zeggen heeft, een beetje erg verbiterd en geïsoleerd in zijn huis leeft. Terwijl hij buiten in de zon met de hond speelt! Maar omdat ik een eigen slaapkamer heb, waar ik NOOIT verblijf, moet ik het doen om poetshulp te voorkomen en besparen.
Gisteren, om het over iets anders te hebben, heeft iemand mij s'avonds, ondanks mijn vermoeidheid van het kuisen en de 4 bussen te nemen, vroeg opstaan, gevraagd om te wandelen. Dat deed deugd en mijn dag was fijn afgerond!
En hopelijk kan ik vanavond ook iets rustigs doen zoals mijn hondencursus verder uitzetten. Ben sedert begin April een Pro Dog Trainer en nog 6 andere honden certificaten. Ik heb les vanuit Engeland online en zo behaal ik mijn diploma's.
Hoop in 2025, wanneer ik 40 word om naar Ginds te gaan met mijn lieve hond die bij mijn ouders is, samen met een vriendin, om daar real life les te volgen 7 dagen. Dat is mijn ultieme droom.
Sorry voor de lange uitgebreide tekst, maar ik zit met VEEL!
Kijk ZEKER naar het FILMPJE, dat ben IK MET MIJN HOND AAN HET TRAINEN! Filmpje is er niet door kunnen komen helaas
@bigMODDER@Josette@Helen1@patrick2@Cdt24801 Beter laat dan nooit zeggen ze toch . Vandaag niet veel gedaan . Zeer oude Kolen pot geverfd (voor planten 🪴 buiten )en mijn auto 🚘 gewassen . En daarna is de zon 🌞 er dan toch doorgekomen . 😊
Herstel ❤️🩹 goed @patrick2 en komt wel weer goed 👍. En we weten dat je snel weer van zodra je genezen bent aan het werk gaat . Je dochters zijn al zeker blij met uw aanwezigheid .
Fijne avond tinneke2/laat het jullie smaken wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette wederom een prachtige plaatje echt schattig een nieuwe maand zoals je zelf verteld . Gisteren was het aangenaam weer . Samen met mijn ouders op bezoek geweest bij hun achternicht . Alleen met haar twee hondjes . Blij natuurlijk . Niet gemakkelijk voor jou teveel UV -stralen zo spijtig dat je dan veel binnen moet zitten . @bigMODDER Dat was lang geleden . 😉
@patrick2 Je eerste werkdag hopelijk niet te moe . Rust nog daarna maar goed 👍
@Cdt24801 Hoe is het geweest met de begeleiding druk zeker met al het volk , de mensen kwamen naar buiten met het goede weer ? @Helen1 Denk 🤔 ook een beetje 🤏 aan jezelf die raad kreeg ik ook en dat neem ik nu ten harte . Aan iedereen een fijne 1 Mei groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Dan toch niet voor niets de buf gekocht .Hier wederom geregend eventjes maar ziet er er donker uit we verwachten hier donder ⛈️. Nu aan het rusten keuken lente poets gedaan en gedaan voor vandaag . Anders weer te veel pijn voel het nu al . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 ik moet nog gaan werken maar ik heb al terug afgebeld want het gaat me niet. Ben heel duizelig en alles draait wat rond. Ik kan zo dus niet gaan werken helaas dus morgen terug naar de dokter.
Voor de rest niet veel te vermelden dan enkel nog te rusten.
@patrick2 och Patje dat is nou echt balen , wat erg voor jou , dan is dat het beste dat je terug naar de huisarts gaat of laten bij jou komen als het niet gaat . Verzorg je rusten is de beste medicijn. Heel heel veel beterschap ❤️🩹🧸🧸
tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Bij ons is het stilletjes aan het druppelen 💧 begonnen n en weer donker . En als ik kijk naar wat we de komende dagen gaan krijgen ziet het er niet beter uit Daar gaat mijn planning voor buiten . Pff .Ben echt beu de regen ☔️ . Te hopen dat wat verandering brengt . @Cdt24801 weet dat je je werk altijd super goed doet en blij dat het goed verlopen is , want tegenwoordig kan je niets meer voorspellen 🔮 hoe mensen zijn . @Helen1 mooi initiatief het vrijwilligerswerk komt de hondjes alleen ten goede samen met hun baasje . (Puppy’s)
Net naar de dokter terug geweest en ben nog niet beter.
De infectie heeft mijn evenwicht orgaan aangepast , daarom ben ik duizelig , en mijn bloeddruk is niet goed. Uit wat testjes is gebleken dat mijn bloeddruk te snel stijgt bij het opstaan en erna te snel daalt.
Voor de twee heb ik terug medicatie gehad en deze week sowieso nog thuis.
Gevaccineerd of niet, ik heb ze allemaal gehad en ook met covid ge,eten maar wel niet zo erg.
Ik hoop dat de medicatie snel aan slaat.
Is het een tijdelijke medicament voor te nemen? Of moet je het blijven nemen? Zijn ze echt 100% zeker dat er mss niet nog iets achterliggends is?
Waarom stel ik al deze rare vragen, wel ik heb een gelijkaardige situatie met een vriendin gehad. Diagnose, daarop focussen maar ze kreeg nog last van vanalles en dat had helemaal niets met de covid te maken. Ze wilden geen extra onderzoeken doen maar dan naar een andere ziekenhuis en bleek dat ze ook nog een andere ziekte had, losstaande van covid.
Ze is gelukkig nu beter dankzij het aandringen maarr soit, ik geef het je maar mee moest je meer en diverse klachten ontwikkelen.
Veeeeeeeeeel sterkte en moed en een virtuele knuffel🫂
Ben niet te dramatisch hoor want dit is van de Corona zelf.
De medicatie is voor deze week te nemen dus doe ik dat braaf. Voor de rest zal ik het wel overleven geen probleem. De meeste die mij hier kennen weten dat ik normaal niet langer dan een week ziek thuis ben maar ja de Corona heeft een grote impact op mij precies. Maar ook dat overleef ik wel.
@Josette blijf zeker goed eten en drinken moet ook wel want met die medicatie moet je eten. En ja hopelijk niks blijvend overhouden maar ik denk dat het wel zo is , wat weet ik nog niet.
@Tinneke2 komt zeker wel goed enkel duurt het nu langer dan ik gewoon ben maar ja het is dan ook geen griepje he het is Corona.
Voor nu voel ik me al weer een stap beter dus elke dag gaat beter.
@Josette Heb zeker een uurtje naar de vogeltjes gekeken van op een afstand , heb want al jonkies .😍zo mooi om te zien hoe ze op en af vliegen olm ze te voederen . @patrick2 Ja Patje mij moet je het niet zeggen toen ik voor de tweede keer Corona had had ik alles er nog bij ook griep en sinusitis was geen pretje en de vermoeidheid heb ik nog altijd. Regelmatig last van de sinussen . Ben al blij 🙂 dat je het stilletjes beter met je gaat . En dan heb je alle vaccinatie 💉 gekregen . Toch krijgt een mens het ook al ben je zo voorzichtig . Doe nog altijd een mondkapje 😷 op voor de winkel . In het ziekenhuis bij ons moet het nog op sommige plaatsen.
De helft van de week al vliegt voorbij . Fijne dag 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
BESTE LEDEN EN NIEUWKOMERS, sorry dat ik vanavond pas post. Maar heb veel aan mijn hoofd gehad. Maar toch ben ik er in geslaagd om iets moois van te maken van vandaag!
Heerlijk weer, en ben even naar mijn ouders gegaan om mijn oma die speciaal vanuit Engeland, naar hier is gekomen omdat ik op 10 mei verjaar. Een leuke wandeling gedaan, spelletjes gespeelt, geluncht en een fijne ba
Nu lekker rusten want al dat heen en weer reizen is vermoeiend MAAR zeker en vast de moeite waard!
Jammer dat de tijd zo snel voorbij gaat.
Dit is mijn trouwe vriend, die bij mijn ouders woont. Ik train hem 3 x per week. Hij is heel jong en erg pittig maar ultra lief!
Heb even een kleine opmerking , je plaatst berichten hier op de tribe en dat is geen probleem. Zoals je misschien gemerkt hebt hebben we een BABBELHOEK die @Josette speciaal heeft gemaakt. Eens per maand maakt @Josette een nieuwe als de oude maand voorbij is.
Nu heb ik al een paar keer gemerkt dat je in de Tribe Lounge een berichtje maakt , op zich niet erg enkel verplaats ik die elke keer naar de babbelhoek. De babbelhoek is speciaal voor ons om een babbel te doen , je dingen van de dag te delen je ervaringen van de dag of eender wat je wil vertellen.
De tribe Lounge wordt voor andere zaken gebruikt iets wat over Orange gaat of iets over de werking van de Tribe zelf of een eventuele aankondiging die je moet doen over Orange of iets.
Probeer dus al je begroetingen , zoals wij die ook doen hier , in de babbelhoek te plaatsen. Dat is de plek om te zijn voor een babbel. Al de rest buiten deze hoek om wordt echt gebruikt wat aan Orange verbonden is.
Je gaat het moeten leren is geen probleem en tot op heden verplaats ik de berichten ook maar ik heb ook niet elk bericht die ik zie en dan wordt het voor ons allen heel onoverzichtelijk.
Het is gewoon een bemerking die ik maak en ben niet boos of wat dan ook maar ik vraag vriendelijk probeer je er aan te houden en houd de babbelhoek aan voor de babbel van de dag.
vanmorgen mijn zusje gebeld of ik haar wou komen helpen want ze vertrekt voor een weekje naar Frankrijk 🇫🇷. Eerst boodschappen gedaan en daarna wat gepoetst . Lekkere zalm 🍣 gebakken met een eitje en boter met lekkere kruiden en krieltjes (aardappeltjes ) met rosé wijntje 🍷. Zonnetje was ook van de partij. @Helen1 wat een mooie foto met je hond . Heb wel even moeten scrollen om alles te lezen . @patrick2 @Zo zie je maar dat mijn dag opeens kan veranderen maar doe het met plezier 🤩 nog veel beterschap ❤️🩹. Allen een fijne avond ben moe 🥱
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik hoop dat het weer weer een meevaller is zoals gisteren?
Helaas ben ik een beetje geschrokken, ik heb over enkele weekjes, maanden, grleden schurft opgelopen, volledig behandeld geweest in het ziekenhuis en thuis alles ontschurft. Ik ben op controle gegaan en alles was weg maar heb terug symptomen van huiduitslag en wat jeuk. Spoed zei dat dat de dermatoloog mij niet wilde zien omdat het geen spoedgeval was en dit was zeer zeer zeer kwetsend dus moest ik wachten tot vandaag, dan kan mijn huisarts hopelijk zeggen of het al dan niet schurft is.
MAAR HOE IN GODSNAAM BEN IK HET OPGRLOPEN.
- Ik woon alleen, ik kom enkel buiten indien - - gepland en nodig
- ik ben nog maagd en geef nooit knuffels
- ....
Het openbaar vervoer zei de dokter, nlk de bus. Er is geen andere uitleg. Niemand die ik ken heeft schurft. En ik begin eerlijk gezegd een beetje smetvrees te krijgen.
Dat betekent 14 dagen isolatie en dan kan ik 10 mei mijn verjaardag niet vieren met mijn familie en mijn oma die speciaal voor deze gelegenheid naar Belgïe op haar 80ste is over gekomen..... pfffff
AUB DUIM MEE OM 13U DAT HET GEEN SCHURFT IS?!
Het gaat enkel van mens op mens over en niet van dier op mens.
Nadien afh. Van wat de huisarts zegt ga ik hondengedragstherapie verder nog in uitdiepen/ studeren + eventueel nog een extra cursus die al betaald is aan beginnen.
Ik hoop dat ik jullie niet overspoeld heb, laat het dan aub weten maar het moest er ergens uit!
@Josette als dat zo is dan ga ik toch ff buiten genieten vandaag in de tuin. Beetje zon kan ook nooit geen kwaad.
@Tinneke2 plannen kunnen zo maar altijd veranderen hé dat is bij ons ook zo. Maar ik vindt het altijd wel leuker als de plannen spontaan veranderen in plaats van ik ga dit doen of ik moet dat doen. Dat spontane is leuker om te doen en niet standaard.
Voor de rest voel ik me al weer wat beter vandaag de medicatie doet goed zijn werk. Ook die van de evenwicht stoornis als de bloeddruk. Ik doen nog wel wat kalm aan hoor geen probleem niet direct de bocht in vliegen hé.
@Josette , zalig... ik draag zo iets tussenin, zodat ik het niet te koud kan krijgen en als het warm wordt, ik mijn klein pulletje kan uitdoen en nog een mooie blouse en heb.
Momenteel nog fris dus ik hou mijn lichte jeans nog aan. Maar bedankt om ons op de hoogte te houden van het weer!
Ik hoop dat je ook wat kunt genieten van het weer maar ik weet niet, sommige medicamenten hebben een invloed met het weer, moet je mss is nalezen? Gewoon uit bezorgdheid.
Ik gun het je zeker en vast! Maar wil niet dat er je iets overkomt! Medicatie is iets chemisch die chemische interecties in je lichaam tot stand brengen maar soms heeft dat zero invloed.
Ze zouden me miss worrypants moeten noemen op dat vlak..... tis gewoon dat mijn moeder een allergische reactie had opgedaan door in de zon te zijn met haar medicatie toen. Ze is er nu gelukkiglijk mee gestopt.
Ikzelf neem ook veel medicatie en daar staat expliciet in, niet in de zon te gaan dus ik probeer me eraan te houden maar voor een kleine wandeling met de hond kan het gene kwaad en ik neem de medicatie al jaren.
Zal wel moeten genieten van het weer aangezien ik straks al 14 dagen binnen zit. Zoals ik al reeds zei die mij kennen hier weten dat ik zolang normaal niet eens thuis ben voor ziekte.
En tja medicatie is dan noodzakelijk maar weerhoud mij niet van buiten te komen hoor een mens moet iets hé. Je bent bezorgd ja maar dat moet niet hoor want heb in mijn leven al veel medicatie gehad dan was ik er al niet meer geweest denk ik , niet in de zon , geen wijntje meer.......
Solution acceptée
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
Hier gaan we weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juni/m-p/144665
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
en alle nieuwe meelezers of binnenkomers een goedemorgen.
Zo vandaag het begin van weer een zuivere babbelhoek.
@Tinneke2 voor mij kan het niet koud zijn, was heerlijk gisterenmorgen.
Heb gisteren een UV- bestendige buf gekocht want mijn gezicht
met een sjaal dicht was het ook niet
al was het nog vroeg.
1 mei vandaag de vogeltjes fluiten zalig heb de raam open staan.
Fijne dag vandaag.
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
il y a 2 ans
@Josette @patrick2 @Tinneke2 @Cdt24801 @Rick2 en aan alle nieuwe leden, welkom!
CHO WE ZIJN AL MEI, wat gaat dat gaat sneeeeeeeeeel!
Ik dacht dat ik meer tijd had maar nog 9 dagen, dus de 10de, ben ik jarig.
Mijn oma van Engeland komt dinsdag speciaal 14 dagen blijven om mij te zien.
Dit vetekende gisteren dus dat ik bij mijn ouders heel de tijd hun huis moest poetsen 270m².....niet heel het huis maar de bovenste verdieping gans dus dat is bijna de helft. Ik kwam niet toe om met de hond te wandelen, heb beneden ook eigenlijk zitten poetsen in de hal, trap, boven 2 slaapkamers, hal, badkamer...... vandaag moet ALLES AF zijn dus daarom ben ik zo vroeg wakker. Ik moet sebiet de trein en de bus pakken om daar te geraken en 2 bussen terug......
Wat jammer is is dat mijn vader geen complimenten kan geven, alleen negatieve kritiek, van " pas op voor, heb je dat al gedaan, ....." is niet echt fijn maar ik doe het om mijn moeder te helpen. Want ze heeft een pijnlijke aftakelende ziekte en actieve limes desease, van teken, waardoor ze ook erg moe is. Dusja..... mijn duplex word niet gepoetst maar mijn ouders hun villa wel!
Sorry voor het klagen. Het is gewoon lastig met een vader dienooit iets positiefs te zeggen heeft, een beetje erg verbiterd en geïsoleerd in zijn huis leeft. Terwijl hij buiten in de zon met de hond speelt! Maar omdat ik een eigen slaapkamer heb, waar ik NOOIT verblijf, moet ik het doen om poetshulp te voorkomen en besparen.
Gisteren, om het over iets anders te hebben, heeft iemand mij s'avonds, ondanks mijn vermoeidheid van het kuisen en de 4 bussen te nemen, vroeg opstaan, gevraagd om te wandelen. Dat deed deugd en mijn dag was fijn afgerond!
En hopelijk kan ik vanavond ook iets rustigs doen zoals mijn hondencursus verder uitzetten. Ben sedert begin April een Pro Dog Trainer en nog 6 andere honden certificaten. Ik heb les vanuit Engeland online en zo behaal ik mijn diploma's.
Hoop in 2025, wanneer ik 40 word om naar Ginds te gaan met mijn lieve hond die bij mijn ouders is, samen met een vriendin, om daar real life les te volgen 7 dagen. Dat is mijn ultieme droom.
Sorry voor de lange uitgebreide tekst, maar ik zit met VEEL!
Kijk ZEKER naar het FILMPJE, dat ben IK MET MIJN HOND AAN HET TRAINEN! Filmpje is er niet door kunnen komen helaas
Helen1
1 pièce jointe
Screenshot_20230107_165155_TikTok (1).jpg
0
bigMODDER
Chef pisteur
•
118 messages
il y a 2 ans
Tis hier druk geworden met nieuwe leden 😉.
Ja ik ben er ook nog trouwens 😛 .
& Hallo aan @Helen1 en de rest .
5
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 2 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette wederom een prachtige plaatje echt schattig een nieuwe maand zoals je zelf verteld . Gisteren was het aangenaam weer . Samen met mijn ouders op bezoek geweest bij hun achternicht . Alleen met haar twee hondjes . Blij natuurlijk .
Niet gemakkelijk voor jou teveel UV -stralen zo spijtig dat je dan veel binnen moet zitten .
@bigMODDER Dat was lang geleden . 😉
@patrick2 Je eerste werkdag hopelijk niet te moe . Rust nog daarna maar goed 👍
@Cdt24801 Hoe is het geweest met de begeleiding druk zeker met al het volk , de mensen kwamen naar buiten met het goede weer ?
@Helen1 Denk 🤔 ook een beetje 🤏 aan jezelf die raad kreeg ik ook en dat neem ik nu ten harte .
Aan iedereen een fijne 1 Mei groetjes tinneke2 /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Tinneke2 dank je wel,
met veel plezier gemaakt hoor.
De buf heeft me vanmorgen redelijk geholpen.
Fijn te lezen dat je gisteren ook hebt kunnen genieten.
5
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Cdt24801 Stefaan, fijn te lezen dat het goed verlopen is.
Het weer was in ieder geval goed, allez hier toch.
Ja Douglas draagt die ook als windstopper. Ikke als gezicht verstopper. 😋
Fijne dinsdag.
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
il y a 2 ans
Goede morgend @Cdt24801 @Tinneke2 @Josette @patrick2 @bigMODDER @Rick2 en alle andere nieuwkomers
EINDELIJK 2 mei is aangebroken!
Ik ga nu naar de manège gaan paardrijden, en nadien puppy/ hondenles( mijn vrijwilligerswerk), doen. Nadien naar huis en chillen!
Hoe zien jullie dagen eruit?
Groetjes
Helen1
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 2 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Bij ons is het stilletjes aan het druppelen 💧 begonnen n en weer donker . En als ik kijk naar wat we de komende dagen gaan krijgen ziet het er niet beter uit Daar gaat mijn planning voor buiten . Pff .Ben echt beu de regen ☔️ . Te hopen dat wat verandering brengt .
@Cdt24801 weet dat je je werk altijd super goed doet en blij dat het goed verlopen is , want tegenwoordig kan je niets meer voorspellen 🔮 hoe mensen zijn .
@Helen1 mooi initiatief het vrijwilligerswerk komt de hondjes alleen ten goede samen met hun baasje . (Puppy’s)
3
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@patrick2 verzorg jezelf.
Blijf goed eten hé heb je echt nodig en veel drinken.
Ik ben toen 8 kg afgevallen.
Je voelt het nog lang na, het is te hopen dat je het evenwichtsorgaan terug goed krijgt
en géén blijvend letsel is van die kl... corona. Gisteren nog een kennis gezien,
1 long bijna weg van littekenweefsel, was gisteren 3 jaar geleden dat
zijn vrouw eraan overleden is.
Hou je taai.
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
Alweer midden van de week.
@Tinneke2 goed bezig geweest jij daar, ik heb zelf verse frietjes gemaakt. Heerlijk.
@bigMODDER niks te sorryen hoor.
Wij dadelijk de fiets op hier is het altijd heel ander weer dan bij jullie Tinneke.
Morgen gaat het over de 20°.
Fijne dag iedereen de koffie is klaar.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 2 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Heb zeker een uurtje naar de vogeltjes gekeken van op een afstand , heb want al jonkies .😍zo mooi om te zien hoe ze op en af vliegen olm ze te voederen .
@patrick2 Ja Patje mij moet je het niet zeggen toen ik voor de tweede keer Corona had had ik alles er nog bij ook griep en sinusitis was geen pretje en de vermoeidheid heb ik nog altijd. Regelmatig last van de sinussen . Ben al blij 🙂 dat je het stilletjes beter met je gaat . En dan heb je alle vaccinatie 💉 gekregen . Toch krijgt een mens het ook al ben je zo voorzichtig . Doe nog altijd een mondkapje 😷 op voor de winkel . In het ziekenhuis bij ons moet het nog op sommige plaatsen.
De helft van de week al vliegt voorbij . Fijne dag 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@patrick2 hier wel iets overgehouden, mijn zicht is af en toe minder
als ik moe ben, en het onthouden van korte dingen is been beetje weg. 🤔
@Tinneke2 ja het was heerlijk buiten vanmorgen, heb net lekkere koude mini spirelli gemaakt
voor straks.
3
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 2 ans
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedenavond ,
vanmorgen mijn zusje gebeld of ik haar wou komen helpen want ze vertrekt voor een weekje naar Frankrijk 🇫🇷.
Eerst boodschappen gedaan en daarna wat gepoetst . Lekkere zalm 🍣 gebakken met een eitje en boter met lekkere kruiden en krieltjes (aardappeltjes ) met rosé wijntje 🍷.
Zonnetje was ook van de partij.
@Helen1 wat een mooie foto met je hond . Heb wel even moeten scrollen om alles te lezen .
@patrick2 @Zo zie je maar dat mijn dag opeens kan veranderen maar doe het met plezier 🤩 nog veel beterschap ❤️🩹.
Allen een fijne avond ben moe 🥱
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Tinneke2 hier was het ook koude verse zalm bij de pastasalade. Lekker.
Voor iedereen een fijne donderdag,
degene die het graag warm heeft vandaag naar buiten hier word het
24° in de schaduw.
4