Hier al wakker na een toch een rot nacht te hebben gehad. Veel wakker geworden maar in eens wakker door een enorme niesbui.
Net maar opgestaan want als ik wakker ben val ik toch niet terug in slaap.
@Josette ik wil zeker uitzieken daar ben ik echt nu wel aan toe. Niet terug werken en een paar dagen later terug plat. heb dat al eens gedaan en had toen prijs nu heb ik dat wel geleerd die les. De tweede keer is erger op dat moment.
@Josette prachtige foto , een dikke pluim daarvoor . Ik hou van zonsondergang, zalig om naar te kijken 👀. Voel ik me wat minder alleen . En ja ik ga een afspraak maken bij een neuroloog.
@patrick2 Dat is een wijze beslissing en je zal er spijtig genoeg nog wat last achteraf van hebben . O.a vermoeidheid af en toe . Hoop voor u van niet maar ik draag er nog altijd de gevolgen van . Hou je goed en een knuffel 🧸.
vandaag brand ik een kaarsje voor wie me dierbaar was en morgen ook . Ook voor mijn hondje 🐶 , is ondertussen al 3 jaar een gemis voor mij .
Alle andere een fijne dag . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Heb er ook al veel last van ook erg veel snotteren op de moment al een pak zakdoekjes gebruikt. Maar goed het zal ooit wel goed komen enkel heeft het ff zijn tijd nodig. Maandag nog slecht dan is het terug de dokter.
Ik vind het vandaag veel te druk , ben gisteren al mijn toer van de kerkhoven gaan doen. De graven van broers en ouders liggen er alweer fris en netjes opgepoetst bij, voorzien van verse bloemen.
@Josette wat een verandering van weer , opeens veel kouder brr…
Ben vanmorgen wakker geschrokken van het lawaai zijn eindelijk aan de huizen 🏠 begonnen die al 3 jaar leegstaan. Maar een hels kabaal . Maar moet gebeuren . Ben benieuwd wie er zal inkomen . Er zijn al 2 huizen bijna leeg . @patrick2 Heb niet veel geslapen 🛌 blijf vandaag nog thuis 🏠 al een stuk beneden gepoetst en nu wat rusten . 😴
@Cdt24801 ik kan jammer genoeg niet meer naar geen enkel graf nog gaan de laatste hebben ze nu ook weggehaald. Maar ze zijn in mijn gedachten 💭. Alleen ga ik wel nog samen met mijn tante nonnetje eens langs naar het graf van mijn andere tante nonnetje als het voor haar past want is wel een eind rijden . En dan blijf ik er een hele dag bij haar . Bij de zusters om bij te babbelen . Ben daar tenslotte een( kind ) aan huis nog altijd .
ze hebben veel voor mij gedaan en dat vergeet ik nooit . Allen een fijne dag en ik gedenk alle overledene met een kaars 🕯️.
groet u tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette en @patrick2 Nog heel de dag gepoetst beneden . En nog niet gedaan , want het was een in en uitgeloop van de mensen die de huizen 🏘️ aan het leegruimen waren . Ja af en toe eens toilet gebruik en zeker als ze met 5 waren . En hun een kopje koffie ☕️ aangeboden op wat op te warmen en een grote kop soep 🍜, voor aan te sterken .
De living en keuken en berging hebben een grote winter poetsbeurt gekregen . Heb ook veel wat kapot was mogen op de container gooien . Dat geeft me een hoop ellende naar de container gespaard want momenteel moeten we een hele omweg doen om er te geraken . Ik heel blij .
Nu ben ik gestopt morgen weer een nieuwe dag . Nog even relax 📺 kijken 👀 , en op tijd mijn 🛌 bak 🗃️ opzoeken met een boekje lezen 📖 zo val 🪤 ik vlugger in slaap 😴. Fijne avond en tot morgen . En hou jullie goed 👍
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette ja seffens bellen voor een afspraak. Ben nog niet goed en daarbij komt dat ik van mezelf gezien links koppijn heb gekregen en daar raak ik niet vanaf. Heb al meerdere koppijn pillen op en de sterkste die er zijn want die zijn op voorschrift , maar de pijn blijft.
Straks eens horen wat het allemaal is maar fijn is wat anders.
Voor de rest heb ik niet veel dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.
@Josette Nee . Hoor want heb een hele nacht doorgeslapen.
Hier ook een dikke mist 🌫️ code geel van start . Al een ongeval gebeurt . @patrick2 Dat is niet goed 😌 je geraakt er maar niet van af van je ziek 🤢 zijn . Vind het heel erg voor jou . Straks nog een beetje de living poetsen en de gang een dweiltje en heb weer gedaan . Maar voor de rest van de dag ga ik rusten 😴.
Ben wel nog een 🧺 aan het doen maar dat doet mijn wasmachine voor mij . En de droogkast. Drogen is hier niet te doen met het vochtig weer . Allen een fijne dag en voor de zieken veel beterschap.
Het is zoals het is kan er niet veel aan veranderen.
DE vorige corona uitbraak die ik had duurde ook 2 weken enkel heb ik nu een koppijn erbij die niet weg gaat. Is gisteren begonnen heb mijn strafste pillen op die enkel op voorschrift te verkrijgen zijn en de pijn is er nog. Heb net nog ene op voor ik op stond maar de pijn blijft.
Houd je op de hoogte want mag seffens al gaan dus dat is al iets.
Heb bloed getrokken en vanavond weten we de uitslag. Heb speciale pillen gehad voor de koppijn da zijn pillen met cortisone er in. Ook nog andere medicatie gehad om weer aan te sterken.
Voor de rest deze week rust en rust en nog eens rust om echt weer op krachten te komen.
Zo een straffe boel nog niet eerder gehad. Van elke pil die ik heb , drie doosjes verschillend totaal , mag ik maar bepaalde gedoseerde hoeveelheden hebben.
Hopelijk is dit de laatste week en ben ik beter eind deze week want dit is niks.
@Josette Vlug naar de markt gegaan , brr 🥶 wat is het koud 🥶 had verse groente 🍆 nodig en wat fruit 🍑. En nog wat inkopen gedaan op de markt . Verse 🍗 aan het spit . Met lekkere patatjes en groentjes gemaakt . @patrick2 Het is goed dat je niet buiten komt zelfs ik draag een mondkapje 😷 als ik buiten ga . Je weet maar nooit w. Want de mensen komen veel te dicht tegen je . Vraag dan ook beleefd om een stap achteruit te gaan . Ook al bekijken ze me scheef . Nog veel beterschap gewenst en dat je je toch snel beter mag voelen . @fregilcy kom toch terug u had mooie verhalen te vertellen . We missen dat wel hoor. Nu wat rusten 😌 en de rest van de dag zie ik nog wel . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Hier gaat het inmiddels weer wat beter , eindelijk maar goed na die nieuwe medicatie mag dat ook wel. Ga het nog mooi rustig niks speciaals eerst goed uitzieken.
want het is toch hier 👈 niet de reden toch dat hij is weg gegaan. Wat is er toch gebeurd???
@patrick2 Goed om te horen dat het al wat beter gaat met u . Ben blij 🙂 voor jou . Fruit 🍑 eten doet ook wonderen voor vitaminen te hebben een extra boots . Wat citroensap verse en fruitsap . Een lekker fruitsalade. Het is maar een tip 🕵️♀️.
Vandaag doe ik niet te veel alleen wat hobby wat mij betreft even aan mezelf denken 🧐.
fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2@Cdt24801 Het is toch raar hoor . Zo plots vind het ook maar bizar ! 😏 Hij kon toch een reden zeggen . Maar ja misschien komt hij er nog mee
@patrick2 Fruit is wel zeer goed voor naar het toilet gaan . Vb pruimen . En je zal er niet van verdikken in tegendeel . Dat komt natuurlijk uiteraard door al de medicatie 💊. Dat weet je ook wel . Of wat fruitsap bestaat ook zonder suiker . Lactose vrij . Ga jullie nu laten . Wat rusten . 😴 Een klein middagdutje. 🤫.
Het is niet het verdikken heb daar geen probleem mee maar de toilet is een probleem. Maar dat komt waarschijnlijk door die medicatie maar vandaag is het al beter.
Fruitsap ja dat heb ik altijd wel in huis dat drink ik veel en heb dat graag. Zeker van die vers gemaakte heerlijk uit de AH .....
@patrick2 Heb dat ook altijd in huis 🏠 vind dat lekker en van verschillende smaken . Verzorg je nog goed 😌. Fijne avond en slaap zacht. Komt goed met je . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Solution acceptée
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 8 mois
We gaan hier weer verder in een zuiver cafeetje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-december/td-p/168965
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 9 mois
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 hier is hij dan, met een zelfgemaakte foto. En jij naar de dokter, dat is niet niks hoofdpijn
heeft een oorzaak.
@patrick2 zeker uitzieken hoor.
Vanop een van onze fietstochten.
Vandaag herdenken we vele van onze overleden familieleden en vrienden.
Een fijne dag.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 9 mois
@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen,
@Josette prachtige foto , een dikke pluim daarvoor . Ik hou van zonsondergang, zalig om naar te kijken 👀. Voel ik me wat minder alleen .
En ja ik ga een afspraak maken bij een neuroloog.
@patrick2 Dat is een wijze beslissing en je zal er spijtig genoeg nog wat last achteraf van hebben . O.a vermoeidheid af en toe . Hoop voor u van niet maar ik draag er nog altijd de gevolgen van . Hou je goed en een knuffel 🧸.
vandaag brand ik een kaarsje voor wie me dierbaar was en morgen ook . Ook voor mijn hondje 🐶 , is ondertussen al 3 jaar een gemis voor mij .
Alle andere een fijne dag . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 9 mois
Hoi iedereen ...
Ik vind het vandaag veel te druk , ben gisteren al mijn toer van de kerkhoven gaan doen. De graven van broers en ouders liggen er alweer fris en netjes opgepoetst bij, voorzien van verse bloemen.
1
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 9 mois
een goedemorgen.
Pffffffff mijn lichaam is nog niet gewend aan dat winteruur.
Fijne zaterdag iedereen.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 9 mois
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy alle andere
Goedemiddag,
@Josette wat een verandering van weer , opeens veel kouder brr…
Ben vanmorgen wakker geschrokken van het lawaai zijn eindelijk aan de huizen 🏠 begonnen die al 3 jaar leegstaan. Maar een hels kabaal . Maar moet gebeuren . Ben benieuwd wie er zal inkomen . Er zijn al 2 huizen bijna leeg .
@patrick2 Heb niet veel geslapen 🛌 blijf vandaag nog thuis 🏠 al een stuk beneden gepoetst en nu wat rusten . 😴
@Cdt24801 ik kan jammer genoeg niet meer naar geen enkel graf nog gaan de laatste hebben ze nu ook weggehaald. Maar ze zijn in mijn gedachten 💭. Alleen ga ik wel nog samen met mijn tante nonnetje eens langs naar het graf van mijn andere tante nonnetje als het voor haar past want is wel een eind rijden . En dan blijf ik er een hele dag bij haar . Bij de zusters om bij te babbelen . Ben daar tenslotte een( kind ) aan huis nog altijd .
ze hebben veel voor mij gedaan en dat vergeet ik nooit .
Allen een fijne dag en ik gedenk alle overledene met een kaars 🕯️.
groet u tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 8 mois
een goedemorgen.
Een hele fijne zondag voor jullie.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 8 mois
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedenavond ,
@Josette en @patrick2 Nog heel de dag gepoetst beneden . En nog niet gedaan , want het was een in en uitgeloop van de mensen die de huizen 🏘️ aan het leegruimen waren . Ja af en toe eens toilet gebruik en zeker als ze met 5 waren . En hun een kopje koffie ☕️ aangeboden op wat op te warmen en een grote kop soep 🍜, voor aan te sterken .
De living en keuken en berging hebben een grote winter poetsbeurt gekregen . Heb ook veel wat kapot was mogen op de container gooien .
Dat geeft me een hoop ellende naar de container gespaard want momenteel moeten we een hele omweg doen om er te geraken . Ik heel blij .
Nu ben ik gestopt morgen weer een nieuwe dag .
Nog even relax 📺 kijken 👀 , en op tijd mijn 🛌 bak 🗃️ opzoeken met een boekje lezen 📖 zo val 🪤 ik vlugger in slaap 😴.
Fijne avond en tot morgen . En hou jullie goed 👍
0
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 8 mois
een goedemorgen.
@Tinneke2 je bent hezelf weer aan het voorbij lopen.
@patrick2 terug naar de dokter.
Dikke mist hier dus voorzichtig buiten.
Fijne maandag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 8 mois
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere,
Goedemorgen ,
@Josette Nee . Hoor want heb een hele nacht doorgeslapen.
Hier ook een dikke mist 🌫️ code geel van start . Al een ongeval gebeurt .
@patrick2 Dat is niet goed 😌 je geraakt er maar niet van af van je ziek 🤢 zijn . Vind het heel erg voor jou . Straks nog een beetje de living poetsen en de gang een dweiltje en heb weer gedaan . Maar voor de rest van de dag ga ik rusten 😴.
Ben wel nog een 🧺 aan het doen maar dat doet mijn wasmachine voor mij . En de droogkast. Drogen is hier niet te doen met het vochtig weer .
Allen een fijne dag en voor de zieken veel beterschap.
10
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 8 mois
een goedemorgen.
@patrick2 verzorg je maar goed, want die corpna blijft lang nazinderen!
Een fijne dinsdag iedereen nu buiten een prachtige sterrenhemel.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 8 mois
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en Alle andere
Goedemiddag,
@Josette Vlug naar de markt gegaan , brr 🥶 wat is het koud 🥶 had verse groente 🍆 nodig en wat fruit 🍑. En nog wat inkopen gedaan op de markt . Verse 🍗 aan het spit . Met lekkere patatjes en groentjes gemaakt .
@patrick2 Het is goed dat je niet buiten komt zelfs ik draag een mondkapje 😷 als ik buiten ga . Je weet maar nooit w. Want de mensen komen veel te dicht tegen je . Vraag dan ook beleefd om een stap achteruit te gaan . Ook al bekijken ze me scheef .
Nog veel beterschap gewenst en dat je je toch snel beter mag voelen .
@fregilcy kom toch terug u had mooie verhalen te vertellen . We missen dat wel hoor.
Nu wat rusten 😌 en de rest van de dag zie ik nog wel . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 8 mois
een goedemorgen.
@Tinneke2 dat zou ik ook willen dat @fregilcy terugkomt.
Verder ik naar de piekendokter en fijne woensdag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
3.9K messages
il y a 8 mois
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere ,
Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 Geeft @fregilcy soms met een van jullie al een uitleg gegeven waarom hij weg is gegaan ?
want het is toch hier 👈 niet de reden toch dat hij is weg gegaan. Wat is er toch gebeurd???
@patrick2 Goed om te horen dat het al wat beter gaat met u . Ben blij 🙂 voor jou . Fruit 🍑 eten doet ook wonderen voor vitaminen te hebben een extra boots . Wat citroensap verse en fruitsap . Een lekker fruitsalade. Het is maar een tip 🕵️♀️.
Vandaag doe ik niet te veel alleen wat hobby wat mij betreft even aan mezelf denken 🧐.
fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
5
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 8 mois
een goedemorgen.
@patrick2 Fruitsap bevat evenveel of meer suiker dan frisdrank.
Door het persen zitten er amper nog vezels in en
gaat een deel van het vitamine C-gehalte verloren.
Fruitsap kan dus nooit een stuk fruit vervangen.
Alweer donderdag .................. maak er een fijne dag van.
1