Profil de Josette

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

mercredi 15 décembre 2021 04:33

De " Feestbabbelhoek " van december.

Kerst.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

We beginnen aan de laatste dagen van dit jaar.

Allen fijne feestdagen.

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Zo even overuren gemaakt.

@Cdt24801  je kan hier verder komen ..... tralalala.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-januari/m-p/115338#M14588

Ook voor de anderen gaan we daar verder om te babbelen, klik op de link tot daar! 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 

@david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 @RobinCP 

Goedemorgen allemaal, midden van de week.

Hier alles nog rustig aan, het weer is maar somber en grijs.

Maak er een fijne dag van.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

Vandaag is het woensdag dus de week gaat weer door de midden. 

Vandaag niks speciaals dan gewoon te werken. 

Daarom aan allemaal een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 

@MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP enz …

en alle nieuwe binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen , 

Vandaag zoals je ziet heb ik langer geslapen verschoot mij een bult jeetje 9u20 zo lang heb ik al lang niet meer geslapen . 

Boodschappen halen in opdracht van mijn Moeke en even vlug bij een vriendin brocante ophalen . 

Het is echt snert weer zal voorzichtig moeten rijden . 
Wat ik wel altijd doe .

iedereen een fijne werkdag voor allen die moeten werken gaan . Voor de thuisblijvers maak het u gemakkelijk en relax . Groetjes tinneke2 

Apprenti pisteur

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Hey iedereen,

Aan allen een fijne avond gewenst (zoals gewoonlijk de laatste tijd pas laat online)

Hier alles normaal, gelet op de actuele normen ...

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen allemaal.

Hmmmm niemand de mooie Kerstbabbelhoek gezien zo te lezen.

Maak er een fijne dag van, ga ik ook proberen na

ka weer een .... nacht.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP …enz 

Goedemorgen ,

Alweer Donderdag het is zacht buiten , windstil . Gisteren een leuk extra troost geschenkjes gekocht voor mijn zusje want ze geeft het echt moeilijk 😥
Dus ga ik haar vandaag extra in de watten leggen. 
@Josette Ik heb je een dikke pluim gegeven hoor voor je kerstbabbelhoek  en vind het zeer mooi en gelezen . Ho ho ho 🤶 

Iedereen een fijne dag 👋 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen aan iedereen. 

@Tinneke2 dat is een lief gebaar van je. 

@Josette heb ook een slechte nacht gehad. Maar rust maar wat vandaag das toch geen erg. 

Het is donderdag vandaag dus het weekend staat weer om de hoek zodat die morgen weer voor de deur kan staan. Dus vandaag gewoon werken niks bijzonders. 

Aan allen dan ook een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Dank u ze was zo blij dat ik haar verwende en extra geholpen . Nu zelf wat rusten want ben ook moe . En straks nog wat strijken. Fijne avond . Groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen allemaal.

Wat een dikke mist buiten doe voorzichtig op de baan.

Fijne vrijdag.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen allemaal. 

Tegen de tijd dat ik vertrek zal de mist toch wel hopelijk gedaan zijn @Josette maar kijk toch altijd wel uit.

Vandaag de laatste van deze week dan kan ik het weekend binnen laten.

Daarom aan iedereen een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous …

@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP ….

en alle nieuwe binnenkomers en medelezers,

Goedemorgen Over een week is het kerstavond heb je daar een speciaal gevoel bij . Gewekt door kerstliedjes op de radio . Gisteren kerstversiering buiten aangebracht bij de schapenstal en de kippetjes en ons Janneke de gans . (Ouders)
Gaan wandelen met de woef ook eens van mijn broertje .

Zusje belde me net blij met haar verwen momentje  gisteren . En geschenkje .

Hier ook dikke mist , zal even duren vooraleer dat optrekt . En frisjes buiten . 
Voor  de vele onder jullie werkende laatste dag en het weekend kan binnen komen . 
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2 

ADE480A2-6678-4711-8143-139BF42F3764.jpeg

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen allemaal.

@patrick2 geniet van je vrije dagen.

@Tinneke2 ik ben blij als die dagen voorbij zijn, is niks fijns aan.

Ieder zijn ding hé, zo opgefokt gedoe overal. En dan bekijken ze elkaar niet meer op vele plaatsen.

Iedereen een fijn weekend toegewenst!

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 enz .. @RobinCP 

Goedemorgen,

Ik heb niets versiert bij mij  zelf .  .Doe het alleen voor bij mijn ouders om de trieste sfeer de komende dagen wat op te fleuren voor hun dochter. 
wij gaan ook niets doen . Juist wat eten een kleinigheid en dat is het maar thuis 🏠. in onze bubbel met ons viertjes .

Zo is het en sommige kunnen serieus overdrijven met hun kerstversiering amai je zou niet zeggen dat de elektriciteit duurder is geworden.
Hun rekening zal de pan uitspringen .

fijn weekend 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen.

@Josette  zal er zeker van genieten. Nog twee weken van die uren die ik nu gedaan heb en dan de nacht in. En ja kerst is ook niet alles voor mij zal ook blij als dat gedaan is. Vind het trouwens niet zo heel speciaal het is meer verplicht om op bezoek te gaan , te eten en te drinken.

Dan heb je dat gehad en dan erna zien ze elkaar voor tijden niet. 

@Tinneke2 ja de rekening komt wel als je alles zo versiert en optuigt om de mooiste kerstboom en lampjes te hebben. Dat is echt belachelijk allemaal. Wij hebben een kerstboom ja omdat mijn vriend dat graag wil want voor mij hoeft het niet eens. Maar het is 1 boom met lampjes niet te veel tralala erbij en zo en klaar. 

En alles aangesloten op een timer dat het niet te lang brand want anders brand het de nachten voor niks. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Ben een beetje laat ,heb heel de dag van alles en nog wat gedaan . Trouwkleding van mijn moeke gewassen en vestje en gestreken . Super mooi 🤩. Een mooie herinnering op een paspop geplaatst ooit zelf gemaakt door haar . 
En zal ook blij zijn als de feestdagen voorbij zijn . 
Hopelijk krijgt Maandag mijn zusje beter nieuws van haar pet scan we leven op hoop . En wordt ze eindelijk geopereerd. 
We wachten wel bang af . Fijne avond !

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Oh ik ben ook pas net thuis hoor @Tinneke2 . Ben vandaag flink wezen shoppen !!! 

Nieuwe kleren , nieuwe schoenen en sloffen en een nieuwe jas. Had een kleine kerst/corona bonus gehad van het werk dus hebben we dat eens goed besteed vandaag. 

Volgende maand nog een loonsverhoging ( enkel de bediende dus ben op het goede moment over gegaan ). 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Je mag je eens goed laten gaan , je hebt het ook dik verdiend na al wat je gedaan hebt . Eindelijk beloond . Zal wel mooi zijn 🤩.Je zitbeen nu warmpjes in bedoel dan je kleding he 😂. Je zal geen kou hebben en geen koude voeten. 

Ben super blij voor jou , dat je ook loonsverhoging krijgt . 
fijne super avond nog en tot later 👋 

Van harte u gegund 

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen allemaal.

Zo @patrick2 je hebt de € -tjes laten rollen goed voor de economie. 

@Tinneke2 ook goed bezig geweest, zal wel mooi zijn ja zo een trouwjurk van vroeger.

Sterkte voor jullie.

Fijne zondag.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

@Josette heb inderdaad €-tjes laten rollen 😛 Zelf koop ik eens in de tig jaren eens nieuwe kleren want ik maak dat niet kapot of er slijt niks. Maar voor nu heb ik toch eens uitgepakt , bekijk het maar zo het werk betaald 🙂 

Heb ook nog de auto gewassen gisteren want die was ook vuil dus die is nu ook weer blinkend. 

Voor vandaag lekker niks echt helemaal niks lekker in de zetel voor de tv straks en zal we zien wat te kijken. Heb ook geen goesting om iets te doen vandaag dus dat komt goed uit. 

Aan iedereen dan ook een fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @MustafaY @Heidi2 @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP en alle binnenkomers en medelezers,
Goedenavond,

Laat dat ik antwoord maar heel druk geweest , geholpen bij mijn ouders want ze worden er niet jonger op .
trouwkleed is magnifiek een pareltje al zeg ik het zelf .  Handgemaakt daar zijn er geen twee van . 
bedankt voor je medeleven , we zullen morgen nog niets weten , ze geeft al geïnformeerd wordt dus weer eens wachten . Ze is zeer triestig . Zal wel de komende dagen zijn hopelijk 🙏 weten we iets voor de feestdagen . 
We duimen allen , voor goed nieuws dat er geen uitzaaiingen zijn . 
fijne avond iedereen tot later groet jullie tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen allemaal.

Iedereen goed bezig geweest in het weekend. 

Werk ze allemaal en nog een fijne dag.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

@Josette enkel gisteren niks gedaan zoals ik al zei. Heb echt letterlijk lekker in de zetel gelegen met de tv op en heb een serie gezien. 

@Tinneke2 positief blijven denken is het beste dat je kan doen. 

Vandaag weer maandag dus weer werk dag vandaag. Deze week korte week met de feestdagen in het verschiet want er gaat weinig te doen zijn. 

Voor de rest iedereen een fijne dag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @We blijven ook positief denken ,heb net met mijn zusje al gebeld . En ze kijkt er naar uit . Deed haar deugd dat ik belde . Gelukkig moet ze niet alleen gaan en krijgt ze veel steun van haar man , ook al geeft hij enorm veel werk maar de klanten hebben veel begrip nu . Zeker in de wereld van verkoop van huizen . Eigen baas zijn geeft zijn voordelen . Kan hij andere op pad sturen . 

Dank u alvast voor je mooi gebaar 

fijne werkdag alvast 

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  @Anonymous @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP …enz

medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen .

Een nieuwe week eens kijken wat dit ons brengt , voor jullie en voor mij.

Straks ga ik even nog bij mijn tante om mijn mama te gedenken en ze geeft een foto gevonden waar ik op sta met haar . Eindelijk mijn allereerst foto. Want had geen herinnering aan haar . Was dan ook piepklein.toen ze geen ging . Verheug er me echt op . Kan ik haar eindelijk eens tekenen . 
ze blijft wel in mijn hartje altijd . 
wens jullie een fijne aangename dag 

groetjes tinneke2 

Apprenti pisteur

• 

7.2K  messages

il y a 4 ans

Vanaf woensdag alleszins alweer een stukje kouder ... Men spreekt van maxima overdag van 2 graden ...

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Cdt24801 Je begint het nu al te voelen ben even in de tuin geweest brr ,wordt echt frisjes  .Ander weer we zullen er weer aan gewoon moeten worden . 
Toch liever iets warmer weer . 
Sta nu al te bibberen . 
Lekker onder dekentje met warme chocolademelk 😋😉

fijne dag Stef 

Apprenti pisteur

• 

7.2K  messages

Dat dekentje met warme choco klinkt wel verleidelijk ...

Ik hou ook niet van de late herfst, de winter en de vroege lente. En de hoogzomer is ook niet aan mij besteed. Wat schiet er over: de late lente, de vroege zomer, de nazomer en de vroege herfst.

Ik zou het liefst in een klimaat wonen waar de temperatuur altijd tussen de 15 minimaal en 25 maximaal is overdag. Een beetje frisser mag nog wel, maar niet te veel meer. Warmer hoeft voor mij niet.

Ik ben niet veeleisend hé, ben rap tevreden 😋

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen allemaal.

Awel ik vind dit heerlijk, de raam staat nu open in de living.

Dan slaap ik ook beter als het zo koud is.

Maak er een fijne dag van.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

@Josette voor mij is deze kou ook niks hoor heb ook liever warm weer een graad of 25 en zon. 

Maar ieder zijn ding natuurlijk 🙂 

Vandaag dinsdag dus gaat weer vooruit en dan is het weer bijna kerst en dan nog een week en het jaar is uit. 

Aan alle dan ook een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP ….

en alle medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen , 

Het geeft vannacht echt goed gevroren de daken zijn wit ,mijn auto 🚙 bevroren jeetje . Maar mijn vriendinnetje komt al tevoorschijn ja ja zonnetje komt er door .

Ramen boven staan hier ook open om eens alles te verluchten straks weer alles toe .

Te warm weer moet voor mij ook niet 25 graden en zoals Stef en Patje zeggen heb ik het ook liefst . Want te is te .

Nog geen nieuws van mijn zusje . Zal pas Donderdag in de late namiddag weten de uitslag , mag ze naar de kliniek om de uitslag en wanneer ze geopereerd wordt. 
Maar toch gaan we er het beste van maken . Hoop doet leven ! En we zijn zeer positief ingesteld . Wil jullie zeker nog eens bedanken allemaal voor jullie steun doet goed om leuke vrienden te hebben . Knuffel 

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen allemaal.

Maak er allen een fijne dag van zover dat kan.

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

Het is weer woensdag dus de helft voor we naar de feesten gaan. 

Voor de komende twee vrijdagen terug verlof dus dat is weer goed nieuws toch twee extra dagen onverwacht verlof. 

Voor nu aan allemaal een fijne dag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @david41 @MustafaY @Fabienne1 @Hippie1727 @Heidi2 enz ..

Goedemorgen iedereen

Ben al van 5 u op en aan het schilderen begonnen acryl tekeningen . Voor geschenkjes en ze zijn af . Net gedaan . 
Nu mijn auto aan het ontdooien want geeft weer hard gevroren.

En dan mijn zusje verwennen . we gaan er eens goed van profiteren . Wel met de nodige maatregelen . 😉
fijne dag 👋 

Groet u allen 

tinneke2

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen allemaal. Dadelijk naar de kapper gelukkig de laatste keer dit jaar.

Voor jullie allemaal ....

Kerst2021.jpg

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen allemaal. 

Vandaag laatste werkdag voor mij voor deze week dus kan dan eens deugd doen morgen uit te slapen. 

Voor de rest niks bijzonders dus aan allemaal dan ook een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@david41 @MustafaY @Hippie1727 @RobinCP ….want mag maar 10 personen noemen . Mea culpa 

Goedemorgen, 

Vandaag rustig aan ,eindelijk vriest het niet meer . Minder koud . 
Eens een wandeling 🚶‍♀️ maken zal deugd doen .
Ik moet nog wachten tot februari voor de kapper  . Mijn kapster is beter en mag dan terug beginnen .

Zal wel mooi worden je kapsel 💇‍♀️ Josette.

Patje kan het goed geloven zijn soms lange dagen en dan uitslapen deugd doen 

fijne dag iedereen 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Idd @Tinneke2 het zijn lange dagen. Vroeg op , moet wel om 12 uur pas beginnen maar goed de woefjes straks naar opa en oma en dan naar het werk. 

Ik begin dan ook nog eens eerder , een half uurtje , want ben een uur op voorhand op mijn werk. Maar ik kan niet om 20 uur naar huis als de planning niet geheel af is. Dus ja soms komt er tijd bij en deze week is dat elke dag rond half negen geweest dat ik pas kan gaan.

Dus het is totaal iets anders dan in de hal hé daar komt een nacht post maar de planning die ik maak kan je niet zeggen is voor de volgende dat moet namelijk klaar zijn als ik vertrek.

Maar goed het is niet erg ik heb er voor gekozen weet wat doen en vindt het ook niet erg hoor. Mijn draai heb ik er wel in gevonden en ja alle begin is ook moeilijk. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Alle begin is moeilijk, en een geluk 🍀 dat je heel vlug je draai gevonden hebt . Je bent dan ook een krak in heel veel dingen, zeker wat je werk betreft kan je alles voortreffelijk aan . 
En je wordt het ook al goed gewoon . Normale nachten slapen geen nachtwerk meer is toch ook heel cool . En vind toch de juiste keuze 😎. Ga je goed .Straks laat ik jullie weten hoe het met mijn zus afloopt . Vandaag weet ze het verdikt . 
Nu klaarmaken en wandelen . 
fijne dag 👋 

Groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Dat vroeg op is vanaf 2 januari verleden tijd hé ik ga de nacht doen zoals je weet. Dus daar kijk al het meeste naar uit gedaan met vroeg opstaan.

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen allemaal.

Voor jullie allemaal ..een fijne kerstavond.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 enz .. 

en alle nieuwe medelezers en binnenkomers ,

Goedemorgen ,

Eerst en vooral wil ik je vertellen dat we toch een beetje goed nieuws hebben van mijn zusje . Er zijn geen uitzaaiingen van **bleep**cellen . Ze wordt wel geopereerd na Nieuwjaar en dan start de chemotherapie. We hebben wel wat traantjes gelaten . Maar deze keer van geluk dat ze zal genezen ❤️‍. Ze geeft een lange weg af te leggen maar komt goed . 

wil dan ook iedereen nog eens hartelijk bedanken voor jullie fijne steun . 
Wens je ook een hele fijne kerst 🤶 🎅 

1E90CC3F-F29E-4754-887A-595DA8578819.jpeg

 Hoop en warme knuffels 🧸 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Aan ale een goedemorgen. 

@Tinneke2  heel blij voor je en zeker voor je zusje dat er toch positief nieuws is , een beter pakje kon je je niet voorstellen onder de kerstboom !

Aan iedereen dan ook een hele fijne kerstavond ! 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Allermooiste geschenk dat mijn zusje kon krijgen maar voor iedereen. Ben super gelukkig.fijne feestdagen Patje en bedankt knuffel.

groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Goedemorgen allemaal.

Iedereen een hele fijne Kerstdag. 

@Tinneke2 dat is het begin al van genezing. Goed nieuws.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @david41 @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 en alle medelezers en binnenkomers 

goedemorgen, 

@Josette We hebben het gisteren een beetje gevierd , heb haar geholpen met het feestje .Iedereen was zo blij . Tranen zijn er gerold van blijdschap. Haar eens een knuffel gegeven . 
Heb ook een prachtig geschenkje gekregen een ketting in zilver met 1 geslepen klein diamantje . Heb dan ook een klein hartje en samen hebben we geweend . Want het waren prachtige woorden van 😇 dankbaarheid dat ik kreeg .

Ook jij bedankt voor je steun . Fijne dagen met je gezin en Douglas .xx
Iedereen een fijne kerstdag . Hou jullie goed 

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen. 

Gisteren hebben we niks gevierd gewoon normaal gedaan. Hebben samen een paar glazen wijn gedronken en gegeten , gewoon patatten niks speciaals , gewoon onder ons twee met de twee dames uiteraard.

Vandaag krijgen we wel bezoek en dan gaan we wel wat specialer eten en drinken dus dat is al in orde. 

Voor vandaag wens ik iedereen dan ook een hele fijne kerstdag ! 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 @Ik wens je een fijne kerstavond nog en amuseer je nog . Ben thuis 🏠. Heel moe 😴 en voldaan .nu gewoon relaxen en thuis genieten in mijn zetel met de woef 🐕 

fijne avond groetjes tinneke2 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 4 ans

Iedereen een goedemorgen maak er een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1.…..

en alle andere medelezers en binnenkomers 

Goedemorgen ,

Kerst is alweer voorbij . Vandaag aan gezellige thuis blijven met de woef . Wandelen 🚶‍♀️ en genieten . 
Bekomen van de drukte . 
fijne dag iedereen !

groetjes tinneke2 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Goedemorgen iedereen bijna middag zelfs 🙂 

Gisteren onze 2 vaste contactbubbels gehad lekker gegeten en wat gedronken. Het was dus een gezellige avond. 

Vandaag lekker rustig aan en de zetel in en voor de tv. Film of een serie kijken zullen wel zien wat erop is. 

Aan alle dan ook een fijne dag vandaag.

Loading...