Pisteur expérimenté
•
34 messages
geen garantie
Ik kocht zonet een nieuwe telefoon in een shop. De verkoper wees mij op het feit dat mijn telefoon eigenlijk geen garantie had, behalve op de software. Vorig jaar zou Apple één en ander veranderd hebben.
Ik vind het ongelooflijk dat een verkoper dit mij probeert te vertellen.
Ik zou graag een reactie zien van Orange.
MVG

Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Van Orange ga je hier geen reactie krijgen. Dit is een forum voor en door klanten.
Ik heb er persoonlijk nog niks van gehoord en moest ik dat toch hebben, dan was het van horen zeggen en dat is nooit een zekerheid.
Edit: het zou mij eigenlijk sterk verbazen, er bestaat zoiets als wettelijk verplichte garantie! Twee jaar als ik me niet vergis. Met uitzonderingen mogelijk, zoals de batterij bvb.
0
0
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@gino
Jij hebt twee jaar wettelijke garantie op je toestel enkel op je batterij heb je maar 6 maanden garantie.
Maar als je eenrefurbished toestel koopt heb je wel de kans dat de garantie minder is.
1
0
Jimmyv
Pisteur expérimenté
•
15 messages
Hey @gino,
Ik denk dat je beter met je gsm en bijhorende documenten of factuur naar een andere shop gaat en uitleg vragen of in de zelfde winkel. Want dit is echte waanzin.
Hopelijk is het snel opgelost
Groeten jimmy
0
0
gino
Pisteur expérimenté
•
34 messages
Ik weet zeker dat het verhaaltje onzin is. Ik wil aanklagen dat een verkoper van een 'serieuze' partner dit probeert te doen.
1
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
@gino
Beste Gino,
Als beste advies die ik jou kan geven is om papieren of foto bewijen, screenshots, opname videos,.... te nemen en als bewijs materiaal te gebruiken. Want dit kan echt niet!
Ik heb in het verleden ook veel miserie met gsm toestellen gehad en hou nu alles maar dan ook alles bij in mappen en neem foto's van alles! Het is één van de weinigste manieren om het zwart op witte kunnen bewijzen.
Ik hoop dat het in orde komt of is gekomen ondertussen?
Veel moed!
H.
1
0