Profil de gino

Pisteur expérimenté

 • 

34  messages

geen garantie

Ik kocht zonet een nieuwe telefoon in een shop. De verkoper wees mij op het feit dat mijn telefoon eigenlijk geen garantie had, behalve op de software. Vorig jaar zou Apple één en ander veranderd hebben.

Ik vind het ongelooflijk dat een verkoper dit mij probeert te vertellen.

Ik zou graag een reactie zien van Orange.

 

MVG

Super User

 • 

7.2K  messages

Van Orange ga je hier geen reactie krijgen. Dit is een forum voor en door klanten.

Ik heb er persoonlijk nog niks van gehoord en moest ik dat toch hebben, dan was het van horen zeggen en dat is nooit een zekerheid.

Edit: het zou mij eigenlijk sterk verbazen, er bestaat zoiets als wettelijk verplichte garantie! Twee jaar als ik me niet vergis. Met uitzonderingen mogelijk, zoals de batterij bvb.

Super User

 • 

11.1K  messages

@gino 

Jij hebt twee jaar wettelijke garantie op je toestel enkel op je batterij heb je maar 6 maanden garantie. 

Maar als je eenrefurbished toestel koopt heb je wel de kans dat de garantie minder is. 

Super User

 • 

7.6K  messages

Ook refurbished krijgen 2 jaar garantie Apple refurbished iPhone SE 2020: prijs, technische fiche | Orange België

Onze Belgische partner Back2Buzz en Orange zorgen voor jouw smartphone:

  • 2 jaar garantie
  • de smartphone is in nieuwstaat – Grade A+
  • smartphone functioneert 100%
  • nieuwe batterij ( met 6 maanden garantie)
  • gegevens 100% gewist
  • smartphone opengezet voor alle operatoren
  • Nieuwe accessoires meegeleverd in de doos
  • 100% biologisch afbreekbare verpakking (gerecycleerd karton, inkt op waterbasis, enz.)
  • Technische ondersteuning via internet en lokale klantendienst tot je beschikking

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Hey @gino,

Ik denk dat je beter met je gsm en bijhorende documenten of factuur naar een andere shop gaat en uitleg vragen of in de zelfde winkel. Want dit is echte waanzin.

Hopelijk is het snel opgelost 

Groeten jimmy

Pisteur expérimenté

 • 

34  messages

Ik weet zeker dat het verhaaltje onzin is. Ik wil aanklagen dat een verkoper van een 'serieuze' partner dit probeert te doen. 

Guerisseur expérimenté

 • 

528  messages

@gino 

Beste Gino,

Als beste advies die ik jou kan geven is om papieren of foto bewijen, screenshots, opname videos,.... te nemen en als bewijs materiaal te gebruiken. Want dit kan echt niet!

Ik heb in het verleden ook veel miserie met gsm toestellen gehad en hou nu alles maar dan ook alles bij in mappen en neem foto's van alles! Het is één van de weinigste manieren om het zwart op witte kunnen bewijzen.

Ik hoop dat het in orde komt of is gekomen ondertussen?

Veel moed!

H.

Guerisseur expérimenté

 • 

528  messages

@gino 

NEEM AUB ZO SNEL MOGELIJK CONTACT OP MET : GRATIS JURIDISCHE DIENST bij ALLE  telecom providers, waaronder Orange!

Screenshot_20230511_070550_Google.jpg

 Als het je lukt wil je dit dan laten markeren?

Ik hoop xat ze je kunnen helpen zoals zei mij geholpen hebben, ik zoek even een telefoonnummer op

02 223 06 06

Veel succes!

Helen1

Loading...