Apprenti pisteur
•
3 messages
Kosten buiten abonnement
Vorige maand heb ik mijn gsm gebruikt om parking te betalen. Toen is er 60ct extra aangerekend op mijn factuur, maar niet de kosten die 4411 mij toen heeft laten zien in het beëindigings SMS. Deze maand verscheen er op mijn app dat er nog eens 60ct buiten abonnement is, maar ik heb niet meer betalend geparkeerd. Kan er iemand mij dit even uitleggen? Bedankt!
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@graces435 goedemiddag,
heb je misschien naar Nederland of buiten ons landje gebeld?
België telt nog altijd roaming kosten.
Dat zou dat kunnen verklaren, of dichtbij een mast wonen
die de grenskanten meepakt?
0
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@graces435 het zouden nog de resterende kosten kunnen zijn van de 4411 die niet verrekend is geweest. Beste is je factuur af te wachten dan kan je zien wat er buiten je factuur gegaan is. Kan ook zijn dat die kosten ineens weer op € 0 staan omdat het nog verwerkt dient te worden . Daar bedoel ik mee dat de teller denkt dat je buiten je bundel bent gegaan maar dat het eigenlijk niet is dat het een gratis nummer is of dat het toch van je bundel af gaat. Dus wacht zeker tot einde van je teller en je factuur komt.
0
0
annbel
Pisteur expérimenté
•
18 messages
il y a 5 ans
Het is de eerste maal dat ik hoor dat er nog roaming kosten zijn. Ga het nakijken zodat ik op reis niet voor verrassingen komt te staan.
2
0
graces435
Apprenti pisteur
•
3 messages
il y a 5 ans
Hallo iedereen. Bedankt voor jullie antwoorden tot nu toe. Het parkeren is in Belgie gebeurt, dus er komen zeker geen roamingkosten aan te pas. Alleen vind ik het raar dat er vorige maand slechts 60ct werd aangerekend, terwijl 4411 aangaf dat het totaalbedrag 3.95eur zou zijn. Wilt dit dan zeggen dat Orange dit in stukken aanrekend ipv het volledige bedrag ineens?
3
0
Jenstra
Pisteur confirmé
•
3 messages
il y a 2 ans
Is het eigenlijk wel wettig kosten op een factuur te zetten zonder te detailleren wat ze voorstellen?
3
Jenstra
Pisteur confirmé
•
3 messages
il y a 2 ans
Niks opgelost;
Elke maand staat er een bedrag op mijn factuur onder "buiten abonnement", of "premium nummmers".
Bovendien is mijn toestel geconfigureerd om oproepen van ongekende nummers te blokkeren.
1
Crash
Pisteur expérimenté
•
34 messages
il y a 1 an
Dit maakt deel uit van transactie kosten en is 0,15 euro per sms.
In plaats daarvan kan je ofwel de 4411 app gebruiken, maar daar worden ook kosten aangerekend van 0,25 euro transactie kost. Dit kost in totaal wel minder.
Goedkoopste is nog altijd via de parking paal en contactloos betalen. (zonder code)
0