Profil de Gregory

Super User

• 

7.7K  messages

Super User

• 

11.1K  messages

@Gregory 

Heb het ook net gelezen en ze slaan ook geen beetje op. 

Toch eens rond zien dat het allemaal wat minder kan want dat kan men niet blijven betalen elke keer zo veel om internet en tv te hebben. 

Super User

• 

7.7K  messages

Neem internet en TV bij Orange @patrick2 

150 Mbps - bijna geen beperking op download - 3 TB of zo

TV : nieuwe decoder - geen terugkijk TV - maar je moet maar op tijd opnemen

Misschien kan je van de gratis opstartkosten genieten - on-line bestellen

Super User

• 

11.1K  messages

@Gregory 

Ga dan toch eens goed moeten overleggen thuis aangezien mijn partner het elke dag gebruikt. 

Heb ook al zitten denken alles bij Orange te zetten en dan voor 'terug kijk tv ' de VTM Go app of iets gebruiken. 

Super User

• 

7.7K  messages

Dat terugkijken is een gewoonte @patrick2 

Gewoon worden van op te nemen

Super User

• 

11.1K  messages

Idd @Gregory dat is een gewoonte. 

Super User

• 

8.1K  messages

@patrick2 je kan die ook in je afspeellijst zetten van de apps GoPlay- VTM-GO op je laptop.

En dan zo kijken.

Pisteur expérimenté

• 

22  messages

Hier ook 4.3Euro erbij, en dan Orange 3Euro erbij.
Zal eens moeten kijken of het ergens goedkoper kan, enkel heeft Orange nog geen IPv6 en als je problemen hebt (wij gaan nog een nieuwe coax leggen...) is het moeilijk.

Super User

• 

11.1K  messages

@datakiller 

Dat is nog niks ik heb maandelijks € 5 erbij en dat kan dan al tellen hé. Ok € 4,3 is ook niet niks maar het wordt toch veel zo op den duur. 

Pisteur expérimenté

• 

22  messages

4.3 + 3 = 7.3euro erbij per maand.

Mss even verduidelijken, enkel internet en TV zit bij Telenet, mobiel niet anders zou het meer geweest zijn denk ik, 3x mobilevikings 1x Orange.

Super User

• 

11.1K  messages

@datakiller 

Nee want ze hebben de mobiele abonnementen niet duurder gemaakt ze hebben enkel de pakketten duurder gemaakt of ik heb mis gelezen. 

Pisteur expérimenté

• 

22  messages

ONE maken ze ook duurder, hun normale mobiele abo's zijn al veel te duur... 20euro voor 3GB data...

Edit: en ik check de prijzen nog eens, jawel die verhogen ze ook in prijs! Bijna een euro erbij??? Koopt nog iemand dat dan?

Super User

• 

11.1K  messages

@datakiller 

Heb het ook nog eens nagezien en ja idd een euro erbij , nou ja bijna toch. 

Orange gaat ook zijn tarieven wijzigen maar je gaat meer data erbij krijgen ook al worden ze een euro duurder.  

Pisteur expérimenté

• 

25  messages

Was Go Unlimited Special Edition niet 30€ voor de levensduur van je contract?
Wordt nu 33€...
En dan cryptisch op de factuur, 70GB en 40GB in de EU, is dat dan 110GB in de EU?

Loading...