Pisteur confirmé
•
5 messages
Scout badge
Ik ben hier al even en heb ook al een niveau gestegen maar heb steeds die scout badge op orange app niet ontvangen en blijkbaar ontvang je dat gewoon als je lid word en u gsm nummer in geeft, dat heb ik dus gedaan maar dus ik kreeg dat niet. Heb ook mijn app opnieuw geinstalleerd.

Josette
Super User
•
8.2K messages
@Julia200326 goedemorgen,
je krijgt die badges echt wel hoor.
Kan even duren kunnen weken, maanden overheen gaan.
En als je telefoonnummer op een ander zijn naam vermeld staat
krijgt degene waarop de naam staat die badges op zijn nummer.
Succes hier op de Tribe.
0
Gregory
Super User
•
7.8K messages
Denk dat dit een fout in het systeem is, @Julia200326
Ik heb die ook niet, en er zijn er nog die deze ook niet gekregen hebben.
Als het belangrijk voor je is zou ik een ze privé bericht via facebook/messenger sturen.
Good luck
7
TomB
Employé Orange
•
305 messages
Beste ,
Ik heb deze scout badge wel hoor, het kan wel even duren voor deze actief is. Mocht het te lang duren kan je altijd eens bellen naar 5000 om dit eventueel te laten activeren.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
1
patrick2
Super User
•
11.2K messages
@Julia200326 , @Josette , @Gregory , @Vikaatje
ik heb ook heel lang die badge niet gehad en ook niet zomaar gekregen. Heb dan via de Messenger de situatie uitgelegd en een printscreen gedaan en daarna een week was dat opgelost en zijn de ontbrekende badges erbij gezet. Dus geeft het tijdig aan als je dat wil via Messenger als je niet wil dan laat je het zo je bent het immers niet verplicht.
0
Queen_Malika
Pisteur expérimenté
•
24 messages
Wat is het belang van deze badges? Ok bekeek die deze morgen en ben zo hier op tribe beland lol. Geraak er nu niet van af... blijf maar lezen. Vooral ook omdat ik lang heb moeten zoeken om een post te schrijven. Weet het nu eigenlijk nog niet... het was echt beginnersgeluk. Misschien eens bij de verwelkoming een voorbeeld geven hoe je een post moet beginnen?
Groetjes
Malika
2
0
saynursancak
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Zelfde probleem...
1
0