Profil de Ashke

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

lundi 30 mars 2020 23:28

Wat te doen deze dagen

Wie doet wat deze dagen?? 

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

Studeren 😭

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 5 ans

Niet te veel aangezien ik met een liesbreuk zit maar , tekenen , hier de Tribe , series kijken , op internet neuzen , forums bezoeken voor info. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Ook nuttig bezig!

Zeg wanneer gaan ze er wat aandoen? 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Josette  dat is pas wanneer het corona gedaald is en er weer operatie's uitgevoerd mogen worden. Ik vrees dat het nog ff kan duren helaas.

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

@patrick2  Ik wens je een vlot herstel!

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Gunther70  dank je wel ! Komt goed ! 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Gunther70  bedankt ! Komt allemaal goed.

Pisteur expérimenté

• 

11  messages

il y a 5 ans

ik moest werken tot gisteren 

en heb beetje in de tuin kunnen werken

vanaf nu ben technisch werkloos dus kan ik men tuin alle aandacht geven dat ik de voorbije jaren heb verwaarloosd 😮 

@patrick2 verzorg je maar goed gelukkig loopt deze Covid-19 samen met je revalidatie 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@cash is niet fijn dat je technisch werkloos bent maar ja het geeft wel wat aandacht voor andere dingen waar je het normaal te druk voor hebt. Dat is hier thuis hetzelfde overal moet je tijd voor maken maar het lukt niet altijd. 

Ja eigenlijk mag ik het niet zeggen maar ben blij dat het te samen valt. Maar verzorg mij zeker wel en kan genieten van het zonnetje. Aankomend weekend heel mooi weer tot 20 graden ! 

Pisteur expérimenté

• 

11  messages

ik vind het net wel fijn technish werkloos te zijn hehehe ben namelijk een beetje huismus,

en idd de zon gaat beginnen schijnen zoals het hoort dus tuin moet in orde zijn

Juist spijtig dat container parken ook dicht zijn he

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Ok @cash  dan is het toch een beetje positief voor jou. Voor sommige misschien niet maar ja des te beter voor jou natuurlijk. 

Ik ben ook wel een huis muis maar ben toch ook wel graag werken hoor zo een 8 uurtjes en dan weer fijn naar huis. 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@cash  schreef:

ik vind het net wel fijn technish werkloos te zijn hehehe ben namelijk een beetje huismus,

en idd de zon gaat beginnen schijnen zoals het hoort dus tuin moet in orde zijn

Juist spijtig dat container parken ook dicht zijn he

Die gaan binnenkort weer open 😊

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Inderdaad gaan ze terug open, als de mensen niet gelijk een zot er naartoe rennen!

Is vanaf dinsdag 7 april terug open tijdens de normale openingsuren. Er worden maximum 10 voertuigen gelijktijdig in het park toegelaten. Het leveren van afval blijft echter beperkt tot 1 bezoek per 14 kalenderdagen. Dit wordt gecontroleerd aan de hand van de nummerplaat van het voertuig.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 5 ans

Lekker (en gezond) koken! En sporten 😉

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@selinnb  schreef:

Lekker (en gezond) koken! En sporten 😉

Goede voornemens !!

Pisteur confirmé

• 

3  messages

il y a 5 ans

Werken op het veld

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

@bram-riviere  en veel vitamine D binnen.

Pisteur confirmé

• 

2  messages

il y a 5 ans

Meer sporten dan normaal ðŸ˜Ž

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@cmartens  welkom op de Tribe !! Ik zie dat je ook nieuw bent hier. Hopelijk kan je een beetje de weg vinden en doormiddel van de zoekbalk kan je al eens zoeken naar bepaalde topics. Hier heb je ook nog wat extra informatie die je eens kan lezen. 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

En betreft je bezigheid heeeel gezond bezig 🙂 

Pisteur confirmé

• 

2  messages

Bedankt Patrick2!

Chef pisteur

• 

85  messages

il y a 4 ans

Naar de mooie landschappen en de files kijken vandaag 

Loading...