@cash is niet fijn dat je technisch werkloos bent maar ja het geeft wel wat aandacht voor andere dingen waar je het normaal te druk voor hebt. Dat is hier thuis hetzelfde overal moet je tijd voor maken maar het lukt niet altijd.
Ja eigenlijk mag ik het niet zeggen maar ben blij dat het te samen valt. Maar verzorg mij zeker wel en kan genieten van het zonnetje. Aankomend weekend heel mooi weer tot 20 graden !
Inderdaad gaan ze terug open, als de mensen niet gelijk een zot er naartoe rennen!
Is vanaf dinsdag 7 april terug open tijdens de normale openingsuren. Er worden maximum 10 voertuigen gelijktijdig in het park toegelaten. Het leveren van afval blijft echter beperkt tot 1 bezoek per 14 kalenderdagen. Dit wordt gecontroleerd aan de hand van de nummerplaat van het voertuig.
Fai
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
Studeren 😭
4
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
Niet te veel aangezien ik met een liesbreuk zit maar , tekenen , hier de Tribe , series kijken , op internet neuzen , forums bezoeken voor info.
11
cash
Pisteur expérimenté
•
11 messages
il y a 5 ans
ik moest werken tot gisteren
en heb beetje in de tuin kunnen werken
vanaf nu ben technisch werkloos dus kan ik men tuin alle aandacht geven dat ik de voorbije jaren heb verwaarloosd 😮
@patrick2 verzorg je maar goed gelukkig loopt deze Covid-19 samen met je revalidatie
12
selinnb
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
il y a 5 ans
Lekker (en gezond) koken! En sporten 😉
1
bram-riviere
Pisteur confirmé
•
3 messages