Hebben er nog mensen hier het probleem dat als je tv wil kijken je elke keer de decoder moet herstarten.
Als ik naar Orange bel zeggen ze daar steeds dat ze het weten en eraan werken. Het zou om een software fout gaan.
Helaas is dit nu al twee maanden bezig.
Elke keer ik bel is het antwoord hetzelfde. We zijn eraan bezig.
Ik had graag gewoon een nieuwe decoder gehad of tv box maar dat weigeren ze.
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@gsx3000 een goedemorgen,
heb je deze tip al eens gedaan?
Klik op deze.
Succes.
0
0
gsx3000
+ nog 6
Helaas Josette heeft het resetten dat u had aangegeven niet geholpen.
Toch bedankt.
0
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@gsx3000 goedemorgen,
jammer dat dit niet heeft geholpen.
Als je er echt één wil ga eens naar een Orange winkel.
Maar ik vermoed als er niets aan het toestel is, dat je er dan voor gaan betalen!
Of probeer eens via deze weg?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
0
0
Tinneke2
+ nog 50
Hoofdgenezer
•
@gsx3000 ik ben gisteren naar Orange winkel geweest en heb vernomen dat de tv box nu kan inruilen voor je oude naar een nieuwe NIET meer moet betalen . Dus als hij echt niet gaat bellen naar 5000 en dan 123 toetsen dan zullen ze u verdere instructies geven om te ruilen . Je moet wel de box zelf opsturen dat zullen ze u allemaal uitleggen . Indien je hem zelf niet kan installeren komt een technieker hem installeren en moet je er wel voor betalen alleen de installatie kosten dat is rond de 51 euro . Fijne dag groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0
gsx3000
+ nog 6
Vandaag zou er een technieker langs komen en een tv box installeren. Hopelijk is het dan opgelost.
0
Tinneke2
+ nog 50
Hoofdgenezer
•
@gsx3000 ik had het ook en ze zeiden dat er een storing was in de buurt . Heb dan per sms een dossier nummer gekregen . Ze waren aan het werken in mijn buurt . Wat ik nogal vrij laat vond . Af en toe nog een storing . Maar vanmorgen eens gekeken en de tv ging weer normaal . Je zal wel moeten betalen voor de aansluiting van je nieuwe tv box die ze installeren. Zoals ik je al vermelde . Je tv box is gratis . Hopelijk dat dan alles opgelost is . Met fijne groeten tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
0