Pisteur confirmé
•
5 messages
3 dagen na installatie Orange nog STEEDS GEEN TV
Na dagenlang zonder TV en Internet te zitten van Telenet ben ik overgeschakeld naar Orange.
Woensdag (eergisteren) is de technieker alles komen installeren. Internet werkt perfect.
Ik heb nu 2 decoders van Orange (2 TV's) en 1 box is nog NIET geactiveerd. Na 8x te bellen met de klantendienst is dit probleem nog steeds niet opgelost.
Er schijnt een probleem te zijn met "de TV-rechten". Dit wordt doorgestuurd en doorgestuurd van dienst naar dienst, naar de "experts", maar er komt maar geen schot in de zaak. Dit resulterend in al 3 dagen geen TV te hebben op 1 box, en nu komt het weekend eraan.
Wat kan ik in godsnaam doen om dit probleem aan te pakken, want via de klantendienst lost het toch niks op.
Frustrerend tot en met.

Solution acceptée
Froxx
Pisteur confirmé
•
5 messages
Aangedrongen om een technieker lamgs te sturen. Ze wilden dit niet doen gedurende een week. Tot ik vandaag hun weer belde en aamdrong om toch een technieker te sturen. Hij is langsgekomen en probleem is gefixt op 15min. Fout van installateur, verkeerd serienummer doorgegeven.
Maar volgens de klantendienst konden ze het probleem op afstand oplossen, niet dus. Snap niet dat ze dit niet kunnen zien van dag 1, ipv het een hele week te laten aanslepen.
0
0
Gregory
Super User
•
7.6K messages
Toch zal je via de klantendienst moeten passeren, @Froxx
Die vindt het ook niet plezant dat dit aansleept en wil ook dat het zo snel mogelijk opgelost is
( ik ben ook klant)
Maar een paar dagen met 1 TV minder is nu toch het einde van de wereld niet. Verplaats je werkende box eventueel naar waar je TV het meest nodig hebt
Waar het nog niet werkt kun je evt VrtMax/VtmGo gebruiken
Good luck
3
Josette
Super User
•
8K messages
@Froxx goedemorgen, het is zoals @Gregory al schrijft
je kan al kijken hé.
Misschien eens via FB-Messenger contact opnemen?
3
0