Normaal wordt een geluidsysteem aangesloten via de hdmi kabel
Twee mogelijkheden
Als je geluidssysteem twee hdmi (arc) aansluitingen heeft ( een in een een out)
TVBox naar geluidssysteem, en daarna een andere hdmi van geluidssysteem naar TV
Anders TBBox naar TV. Dan als dje TV meerdere hdmi heeft, kun je (de mijne toch) die instellen dat een hdmi het geluid out heeft. Deze hdmi dan naar het geluidssysteem doen
De TVBox heeft achteraan ook een S/PDIF connectie - misschien gaat deze ook naar je bose
Via onderstaande link kan je de kabel die je nodig hebt bestellen.
de kabel moet je als volgt aansluiten . In het ronde oranje poortje van de decoder stop je de kabel met de lange punt, en in je bose systeem stop je de andere zijde in de poort waar optical of spdif op staat, deze poort ziet eruit als een vierkantje waar een beschermplaatje voorhangt. op jou bosesysteem is het aan de linker kant naast de hdmi poort .
Dit zijn mijn achterkanten en aansluitingen van orange tv box en bos box. Indien ik niet kan aansluiten stap ik terug over naar telenet. Ook is onze klank niet goed (haperingen) momenteel ... Hopelijk ook beter dan ...kan blijkbaar foto's niet bij posten, geef mij jullie mail adres via steven.devliegere@telenet.be
Gregory
+56 plus
Super User
•
Normaal wordt een geluidsysteem aangesloten via de hdmi kabel
Twee mogelijkheden
Als je geluidssysteem twee hdmi (arc) aansluitingen heeft ( een in een een out)
TVBox naar geluidssysteem, en daarna een andere hdmi van geluidssysteem naar TV
Anders TBBox naar TV. Dan als dje TV meerdere hdmi heeft, kun je (de mijne toch) die instellen dat een hdmi het geluid out heeft. Deze hdmi dan naar het geluidssysteem doen
De TVBox heeft achteraan ook een S/PDIF connectie - misschien gaat deze ook naar je bose
8
0
StevenDVL
Dit zijn mijn achterkanten en aansluitingen van orange tv box en bos box. Indien ik niet kan aansluiten stap ik terug over naar telenet. Ook is onze klank niet goed (haperingen) momenteel ... Hopelijk ook beter dan ...kan blijkbaar foto's niet bij posten, geef mij jullie mail adres via steven.devliegere@telenet.be
1
0
webshopmmstore
Ik denk dat HDMI kabel hier het antwoord op zal zijn.
0
0