Profil de Dominique1

Pisteur confirmé

• 

4  messages

dimanche 8 septembre 2019 18:49

afstandsbediening Samsung UE32N5300 afstellen op afstandsbediening orange

Ik heb een nieuwe TV van Samsung Type UE32N5300 gekocht. Het lukt me niet deze, via de wizzard, te laten sturen met de orange afstandsbediening. Iemand hier een oplossing voor?

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 6 ans

Ugh @Dominique1

Kan je hier een foto posten van de afstandsbediening dat je van Samsung hebt?

Zonnegroeten

Totem

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Hoi,

zie afbeelding van de afstandsbediening in bijlage.

alvast bedankt

mvg

1 pièce jointe

Modérateur

• 

18  messages

Hey Dominique

Kan je eens kijken of de oplossing voor jou tussen dit bericht staat?

https://oran.ge/2Bmgko2

Groetjes 

Alexandra

Pisteur confirmé

• 

4  messages

dag Alexandra,

De door u voorgestelde topic is voor mij een pracht voorbeeld van onduidelijkheid.

Het is me helemaal niet duidelijk hoe ik hiermee mijn afstandsbediening van orange kan koppelen aan mijn samsung TV. Een duidelijke stap per stap uitleg zou me hier zeker kunnen helpen...

vriendelijke groeten

Grand Sage

• 

4.1K  messages

dag Alexandra,

De door u voorgestelde topic is voor mij een pracht voorbeeld van onduidelijkheid.

Het is me helemaal niet duidelijk hoe ik hiermee mijn afstandsbediening van orange kan koppelen aan mijn samsung TV. Een duidelijke stap per stap uitleg zou me hier zeker kunnen helpen...

vriendelijke groeten

Ugh @Dominique1,

Totem biedt zijn excuses aan voor het late antwoord !

Via deze link vind je een stap per stap uitleg over hoe je je afstandsbediening kan kopelen.

Tribe erop los !

Totem

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Beste,

Voorlopig nog steeds geen oplossing voor mijn probleem. Uw oplossing stelt de aankoop van een one box van samsung voor. Dit wil ik niet aankopen. Ik wil enkel met 1 afstandsbediening zowel mijn digibox als mijn tv bedienen. Iemand nog een ander voorstel???

Loading...