Profil de Stanek1235

Pisteur confirmé

• 

6  messages

Arend of cheetah abbonament

Is niet beter nu overschakelen van Arend naar cheetah? het is toch goedkoper en meer mobiele data

4.4K  messages

Hallo,

Goh ja cheetah is 15 GB en met Love 30 GB maar het blijft nog altijd een limiet he , nu je zou zeggen 15 GB/30GB krijg ik NOOIT op , sja mijn ervaring zegt dat het rap kan gaan ( in mijn geval natuurlijk ) ook als is Arend na 20GB verlaagde snelheid , het is nog altijd onbeperkt.

Groetjes,

KJ

Éclaireur confirmé

• 

4  messages

Arend

Super User

• 

11.2K  messages

@Stanek1235  bij de cheetah krijgt u 30 GB data met een love pack . Als de data op is gaat u buitenbundel en betaald u extra bij. Met de Arend krijgt u 20 Gb maar u kan erna door surfen aan verlaagde snelheid. Heb al een post gedaan of er meer data gaat bij komen bij Arend maar daar nog altijd niks over gehoord.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Ik hoop dat orange de limiet wel verhoogd van 20 naar hoger, het zou mij allesinds tegenhouden om van provider te veranderen. 

4.4K  messages

Hallo,

@Wilmo : Waarom zou je van provider veranderen? Het is overal 20GB en daarna 512kb/sec , enkel BASE is 25 GB ..  En Proximus is ook het zelfde maar bijna 3 euro duurder , en sja Mobile Vikings is idd 29 euro voor alles maar die hebben te veel pannes .

Geloof mij Orange is het beste wat je kan hebben.

Groetjes,

KJ

Super User

• 

11.2K  messages

@Anonymous  ben het met je eens.

@Wilmo  de limieten zijn overal het zelfde zoals @Anonymous  zegt , deze heeft helemaal gelijk. Behalve Base maar voor die 5 GB is het de moeite niet.

Pisteur expérimenté

• 

30  messages

16,5 giga x 2 met love pakket. Perfect voor mij!

Loading...