Profil de Stanek1235

Pisteur confirmé

• 

6  messages

mercredi 27 novembre 2019 20:06

Arend of cheetah abbonament

Is niet beter nu overschakelen van Arend naar cheetah? het is toch goedkoper en meer mobiele data

4.4K  messages

il y a 6 ans

Hallo,

Goh ja cheetah is 15 GB en met Love 30 GB maar het blijft nog altijd een limiet he , nu je zou zeggen 15 GB/30GB krijg ik NOOIT op , sja mijn ervaring zegt dat het rap kan gaan ( in mijn geval natuurlijk ) ook als is Arend na 20GB verlaagde snelheid , het is nog altijd onbeperkt.

Groetjes,

KJ

Éclaireur confirmé

• 

4  messages

il y a 6 ans

Arend

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@Stanek1235  bij de cheetah krijgt u 30 GB data met een love pack . Als de data op is gaat u buitenbundel en betaald u extra bij. Met de Arend krijgt u 20 Gb maar u kan erna door surfen aan verlaagde snelheid. Heb al een post gedaan of er meer data gaat bij komen bij Arend maar daar nog altijd niks over gehoord.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Ik hoop dat orange de limiet wel verhoogd van 20 naar hoger, het zou mij allesinds tegenhouden om van provider te veranderen. 

4.4K  messages

Hallo,

@Wilmo : Waarom zou je van provider veranderen? Het is overal 20GB en daarna 512kb/sec , enkel BASE is 25 GB ..  En Proximus is ook het zelfde maar bijna 3 euro duurder , en sja Mobile Vikings is idd 29 euro voor alles maar die hebben te veel pannes .

Geloof mij Orange is het beste wat je kan hebben.

Groetjes,

KJ

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Anonymous  ben het met je eens.

@Wilmo  de limieten zijn overal het zelfde zoals @Anonymous  zegt , deze heeft helemaal gelijk. Behalve Base maar voor die 5 GB is het de moeite niet.

Pisteur expérimenté

• 

30  messages

il y a 6 ans

16,5 giga x 2 met love pakket. Perfect voor mij!

Loading...