4.4K  messages

Bellen via VoLTE

Heb een Iphone Se (2020) en normaal kan je *bellen via VoLTE* instellen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen? Want ik kan het niet vinden, misschien doe ik iets fout?

Groetjes
Joery

Solution acceptée

Super User

 • 

8K  messages

Goedenavond, 

kijk hier eens als je wil?

https://support.apple.com/nl-be/HT203078

Succes.

Solution acceptée

Employé Orange

 • 

305  messages

Beste @Anonymous ,

Instellingen > Mobiel Netwerk > Mobiele abonnementen (primair of secundair) > Gesprekken en data > 4G VoLTE Uit/Aan.


Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Solution acceptée

Super User

 • 

11.1K  messages

@Anonymous  je kan eens kijken :

* instellingen 

* telefoon 

* bellen via wifi. 

Moest dat niet zijn ga je naar : * instellingen - algemeen - over deze telefoon ( staat boven software update ) en dan kan je de instellingen van Orange binnen halen een update. Als je die niet hebt dan bel je met de klantendienst dan moeten ze dat activeren voor je op je simkaart. Of via het Webcare team die doen dat ook. 

4.4K  messages

Dank u allen voor de hulp.

Het is me gelukt, om het in te schakelen.

Fijne avond!

 

Super User

 • 

8K  messages

Bedankt voor je antwoord! 

Veel plezier ermee.

Pisteur vétéran

 • 

38  messages

Ik heb een Oneplus 8 Pro (Android) met VoLTE en VoWifi (en 5G😁)

Lijst compatibele toestellen

Ook al was mijn LG V30 compatibel met VoLTE en VoWifi, nooit symbooltje gezien. 😫

Hoe kan ik testen dat dit werkt? Settings staan aangeklikt. (mij in een bunker gaan begeven met Wifi?)

Ik krijg geen symbool nl. van VoLTE of VoWifi bovenaan scherm. Moet dit door Orange zelf geactiveerd worden nl.?

Ben al 6 jaar een gelukkige Orange Tempo Giga gebruiker.

 

1 pièce jointe

Super User

 • 

11.1K  messages

@satsurfer  het kan zijn dat je toestel dat wel heeft en ondersteund maar dat is niet gezegd dat Orange ook deze functie heeft geactiveerd op je simkaart. Je kan best eens een bericht sturen via Messenger of Twitter en daar je vraag stellen deze te activeren. Zij sturen dat naar de betrokken diensten en kijken of die mogelijkheid er is. Het kan zijn dat er nog geen mogelijkheid is als ze het betreffende toestel nog niet ondersteunen. Je hoeft niet te wachten op bericht want het kan wel 2 of meer dagen duren voor ze iets terug sturen. 

Om dit zo te testen heeft geen zin want als jij goed kan bellen waar je verbonden bent met wifi kan dat ook perfect betekenen dat je gewoon goed ontvangst hebt op die plaats van de mast. Maar probeer eerst een bericht voor activering want het moet geactiveerd worden op je simkaart. 

Pisteur vétéran

 • 

38  messages

ja, al gedaan....😉

Ik vrees wss. dat ze prepaidkaarten uitsluiten hiervoor. 😫

zie bijlage (ook op link hierboven)

1 pièce jointe

Loading...