Profil de Kellyhoste

Éclaireur novice

 • 

2  messages

Betaling domiciliëring

Dag iedereen, 

ik ben nu 1 jaar en 5 maanden bij Orange. Al sinds het begin doe ik betalingen via domiciliëring. Nu is het al sinds april dat het niet automatisch van mijn rekening gaat. Terwijl er wel voldoende geld op mijn rekening staat, dus dat kan het probleem al niet zijn. 

Ik krijg dan steeds betalingsherinneringen waardoor ik toch alle betalingen zelf moet overhandigen. 

Herkent nog iemand dit probleem?

Alvast dank, Kelly 

 

Super User

 • 

11.1K  messages

@Kellyhoste  heb dit nog niet voorgehad en heb onlangs de factuur nog betaald. Beste hiervoor de klantendienst te bellen en vragen wat hier de reden van is. U kan ook al eens  in uw klantenzone kijken of de domiciliering nog actief staat , dit staat bij uw facturen. Maar zeker bellen want denk dat het een fout is aan hun kant.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Dag iedereen, 

ik ben nu 1 jaar en 5 maanden bij Orange. Al sinds het begin doe ik betalingen via domiciliëring. Nu is het al sinds april dat het niet automatisch van mijn rekening gaat. Terwijl er wel voldoende geld op mijn rekening staat, dus dat kan het probleem al niet zijn. 

Ik krijg dan steeds betalingsherinneringen waardoor ik toch alle betalingen zelf moet overhandigen. 

Herkent nog iemand dit probleem?

Alvast dank, Kelly 

Ugh @Kellyhoste,

Heb je onlangs een verandering uitgevoerd via je klantenzone ? Je kan ook check in je klantenzone of je domiciliëring nog actief is.

De Customer Service stamleden kunnen dit ook voor jou controleren.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Loading...