Pisteur expérimenté
•
17 Berichten
boosters terug gestuurd en aangerekend gekregen...
ik zeg via de website mijn boosters op en stuur deze netjes terug.
ik hou het bewijs van de post goed bij. ik krijg constant meldingen via mail en sms dat ik het materiaal moet terug sturen wat reeds gedaan was. dus ik neem contact op via de chat. 3 uur later kog steeds geen respons. dan maar bellen.
meneer aan de telefoon kon niks doen want bewijsje van de post was nog niet binnen.
ik krijg een factuur en wordt 80 euro aangerekend. natuurlijk terug bellen deze keer de nummer van het postbewijs doorgegeven.
het dossier zou naar een andere dienst gezonden worden en het zou in orde komen.
nu krijg ik opeens mail dat ze mijn apparatuur hebben ontvangen maar ik zogezegd mijn diensten niet heb opgezegd en als ik in de toekomst kosten wil vermijden ik moet bellen...
wat steken julllie daar eigenlijk uit? ik wil gewoon die 80 euro die aangerekend werd terug krijgen....
bijlomend probleem, ik kan nooit via itsme inloggen op mijn account. enkel met mijn username wel.
