Profil de SVENeRGy

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

Buiten verbruik, wel nog internet over.

Volgens de Orange app ben ik buiten verbruik aan het gaan.

Ik heb echter nog een 85MB over.

Ook heb ik een SMS gekregen dat ik buiten abonnement zit, en bij overschrijding met 10 euro een extra bericht kreeg. Ik heb echter geen extra berichten gekregen.

 

Ik heb reeds 2x naar de klantendienst gebeld, de 2 personen aan de andere kant van de lijn konden me niet helpen, want die wisten het ook niet.

 

Ik was van zin van een extra datapakket van 1Gig te kopen om nog 5 dagen te overbruggen, maar dat ga ik nu ook niet doen, aangezien ik niet weet vanwaar die extra 22 euro vandaan komen.

 

Ik heb in het buitenland gezeten, maar niet uit de Europese Unie.

 

Zijn er nog mensen die dit voorhebben?

2 pièces jointes

Super User

 • 

8K  messages

@SVENeRGy  goedemorgen,

zoals je al aangaf heb je in het buitenland gezeten. België is het enige land wat nog roamingkosten telt.

  • Als je in Europa bent en naar een ander Europees nummers belt (België inbegrepen) gaat het van je bundel af (dus geen extra roamingkosten).
  • Als je in België bent en naar een buitenlandse nummer belt zorgt het voor extra kosten voor internationaal oproepen.
  • Als je in Europa bent en naar een buitenlandse nummer (niet Europees) belt, is er groot kans dat je extra kosten zal moeten betalen.

Je vindt zeker meer info hierover op onze roaming & internationale oproepen webpagina.

Hopelijk ben je nu iets wijzer erover.

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

Zoals ik ook aangaf heb ik de Europese Unie niet verlaten.

Ondertussen heb ik via Twitter contact met Orange gehad. Er is een dossier geopend, waarvan ik het dossiernummer ook gekregen heb.

4.4K  messages

@SVENeRGy 

Zoals ik vroeger al eens heb gezegd , volg de app van MyOrange niet zo , je moet uw verbruik controleren via #123#, daar zie je up to date wat je verbruik is , de MyOrange app loopt beetje achter.

 

Groeten,

bigM

Loading...