Profil de phil48

Chef pisteur

 • 

125  messages

dimanche 26 septembre 2021 11:17

Chromebook

We hebben twee chromebooks, een anderhalf jaar "oude" Acer en een gloednieuwe HP. Op de eerste werkt de orange tv app zonder problemen, op de tweede (de nieuwe) niet.

Je kan hem koppelen via de decoder, je kan hem openen (instellingen Nederlands, leeftijdsrestrictie etc) maar gebruiken niet, want telkens klapt de app dicht nadat je op "openen" hebt geklikt.

Het is niet zo dat we teveel toestellen hebben verbonden, want in onze instellingen staan slechts vier van de (mogelijke) zes apparaten "gekoppeld".

Iemand een tip hoe dit op te lossen? De HP is via wifi verbonden met ons (orange) netwerk.

 

Sage

 • 

11K  messages

il y a 4 ans

@phil48 

Om het even te verduidelijken op een gewone laptop of pc zal de Orange tv app niet werken. Heb dit in het verleden geprobeerd ook met een eventuele APK maar nog altijd werkt dit niet. 

Met de nieuwe Orange tv plus app werkt het wel op een laptop of een pc. Je kan dan eigenlijk rechtstreeks gaan naar de pagina zonder een app te downloaden. Enkel is de Orange tv plus applicatie voorbehouden aan de mensen zonder decoder en is ook voor € 8,50 per maand te combineren in je pack. Je krijgt dus geen decoder maar alles via de app of website van Orange tv plus.

Chef pisteur

 • 

125  messages

il y a 4 ans

Zoals ik al zei gaat het niet om laptops/pc's maar om chromebooks, dat is geen windows. Het is een versie van android. En zoals ik zei werkt het op de ene chromebook WEL en op de andere NIET.

Mijn vraag was dus of iemand een idee heeft hoe dit zou komen, allebei de chromebooks werken met dezelfde versie van android 😉

Sage

 • 

11K  messages

@phil48  

Dan heb ik het verkeerd begrepen , weer dat Chromebooks niet op windows draaien 🙂 .

Maar waarom op de ene wel en de andere niet is dan wel een raadsel. Misschien wat ver gezocht maar verbind de andere eens met een kabel en probeer het dan nog eens. 

 

Chef guérisseur

 • 

210  messages

il y a 4 ans

Hi @phil48,

Al contact gehad met de technische dienst?

Ontkoppel anders eerst de 'ACER' en probeer vervolgens enkel de HP. 

Groetjes,

Mustafa

 

 

 

Loading...