Profil de FransVH

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Colruyt mobile tariefplan

Zopas een sms gekregen va Orange met GOED NIEUWS

Even ter verduidelijking

Jaren geleden aangesloten bij Colruyt mobile

In 2014 gaat Colruyt mobile over naar Mobistar met zekere afspraken

Later gaat Mobistar over naar Orange

De gemaakte afspraken met Mobistar blijven gedurende jaren voort lopen bij Orange

Tot volgende maand waar sommige tarieven tot 10 maal duurder worden voorgesteld

De overeenkomst met Colruyt was dat de overeengekomen tarieven bleven zolang ik geen wijziging aanbracht aan mijn tariefplan en onbeperkt in de tijd

Blijkbaar schijnt niemand bij Orange van het bestaan van deze overeenkomst op de hoogte te zijn en krijgt men bij de klantendienst het eenvoudige antwoord "U wordt overgeschakeld naar Tempo Giga"

Zijn er nog mensen in hetzelfde geval of is er bij Orange toch iemand die van bestaande overeenkomst op de hoogte is

 

Solution acceptée

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Ik weet dat er niets te doen valt maar dit is wat we van Colruyt kregen

Colruyt kan echter niets doen omdat het Orange geworden is

U hoeft hierop niet meer te reageren

alleen ter info

FransVH_0-1652698744505.png

 

FransVH_1-1652698807268.png

 

 

Chef pisteur

 • 

83  messages

Beste,

Er word overal met van alles gefoefeld om maar meer geld uit uw zakken te kloppen.

Ben al 6 jaar klant bij Orange had 3 gsm abonnementen waarvan 1 kleintje van € 8/maand

Ben met dat abonnementje overgeschakeld op een prepaid card ook van Orange omdat ik zo weinig belde.

Kwam ik tot de vaststelling dat Orange 10c per sms vraagt en 10c per min om te bellen.

Maar Jim Mobile dat via het netwerk van Orange belt vraagt.

1 cent per sms en 8 cent per minuut bellen.  Word je dan als bestaande klant niet afgezet bij Orange?

Ik kan een epistel schrijven van de fratsen bij Orange dat ik in die 6 jaar heb meegemaakt.

Deze week nog wil ik mijn oude decoder omruilen en vraag een nieuwe aan tegen betaling van €49 en zelfinstallatie. In plaats van 1 decoder sturen ze er 2 op. Een vergissing van Orange uiteraard want de gesprekken worden opgenomen. Maar wat een resem plichten wat je moet doen om hun fout recht te zetten en om geen 2x € 49 aangerekend te krijgen en 2x abonnement te moeten betalen, gewoon verschrikkelijk man. 

Super User

 • 

7.7K  messages

Die oude tariefplannen bestaan niet meer, @FransVH Iedereen is moeten overschakelen naar de nieuwe

Eigenaardig dat dit bij jou zo laat is gebeurd

Heb er iets van teruggevonden

2011 Mobistar sluit mvno-overeenkomst met Colruyt | Orange Belgium

2014 Mobistar neemt prepaidklanten van Colruyt Mobile over | Orange Belgium

Chef pisteur

 • 

83  messages

Ik denk dat je niet goed gelezen hebt. Ik heb het niet over overschakelen van tarief.

Ik heb het over de prijs van sms en bellen per minuut met een prepaid card van Oranje

Orange sms 10c       bellen 10c/min

Jimmobile sms 1c    bellen 8c:min

En jim mobile opereert via hetzelfde netwerk van Orange en zijn goedkoper

Dus je word als klant van Orange niet correct behandeld.

Super User

 • 

7.7K  messages

Mijn antwoord was aan @FransVH gericht.

 

Super User

 • 

8.1K  messages

@adizal  als je goed gekeken had dan zag je dat @Gregory 

op deze persoon @FransVH  een antwoord gegeven had.

Als jij klachten hebt moet je naar de klantendienst telefoneren

of via FB- Messenger wij kunnen je daar niet bij helpen.

Pisteur expérimenté

 • 

29  messages

Een telecom operator kan zonder meer tariefplannen aanpassen of schrappen, de klant dient hieromtrent evenwel tijdig (minstens 1 maand vooraf) ingelicht worden zodat hij desgevallend kan uitkijken naar een andere oplossing/operator (cfr toepasselijke wetgeving/regelgeving telecommunicatie)

Indien u effectief schriftelijk garanties zou gekregen hebben van Colruyt én Mobistar/Orange dat de dienstverlening/prijszetting voor altijd dezelfde zou blijven indien uzelf geen wijzigingen zou vragen, kunt u desgevallend beroep doen op de ombudsdienst telecommunicatie voor bemiddeling

Ik vrees evenwel dat er in 2014 enkel sprake geweest is "van garantie op de continuïteit van de dienstverlening" cfr info Gregory

Loading...