Apprenti pisteur
•
3 messages
decoder binnengeven
Goedemiddag,
Heeft er iemand een idee hoe ik het volgende kan oplossen, eind november neem ik contact op met de klantendienst dat ik mijn digitale tv wens op te zeggen gezien ik meestal stream. Dit werd dan ook aangepast in mijn abonnement. Men vroeg mij de decoder op te sturen begeleid van een brief met vermelding het klantennummer en dit bij de post af te geven en het recutje 14 dagen bij te houden.
Zo gezegd zo gedaan, begin december decoder mooi verpakt, in het postpunt een ticket laten aanmaken, pakketje achtergelaten en mijn ticketje met barcode bijgehouden tot de volgende factuur eind december.
Alles was mooi verrekend, ik betaalde enkel nog mijn gsm en het internet. Nu krijg ik een brief (herinnering) dat ik binnen de 10 dagen mijn decoder en of modem moet binnengeven. Anders zal hier worden 200 euro aangerekend voor de decoder en 60 euro voor de modem. Gezien ik mijn modem nog gebruik denk ik dat dit niet van toepassing is maar de decoder is wel opgestuurd. Ik bel naar de klantendienst en geef mijn probleem door, men wil mij niet helpen gezien ik geen barcode heb. Ik leg aan de vrouw in kwestie uit dat het al van december is opgestuurd en haar collega in november me vroeg deze 14 dagen bij te houden. De dame had geen oren naar mijn uitleg zij vond het precies normaal dat er bijna 4 maand na de aanpassing en het opsturen van de decoder er nog een brief volgde en ik mijn barcode nog diende in bezit te hebben. Ik heb al naar Bpost gebeld, maar ook zij kunnen me niet verder helpen zonder barcode. Graag had ik me geweten tot wie ik me kan richten om dit op te lossen, klantendienst is blijkbaar geen oplossing?

Gregory
Super User
•
7.7K messages
@tim1982
Je gooit dat bewijs best niet weg na 14 dagen of zo.
Je kunt eens proberen via Facebook/Messenger
Success
3
0