4.4K messages
E shop
Ik heb 26 januari een iPhone besteld en heb enkel de orderbevestiging gekregen,vanaf dat moment heb ik elke dag naar de klantendienst gebeld en krijg elke keer te horen dat ze ermee bezig zijn ook al via Messenger in contact gestaan daar dezelfde zever .
Wat kan een mens nog meer doen ,mijn geld kwijt en geen gsm .
Je kan ook nergens een officiële klacht in dienen behalve aan de klantendienst die wordt gerund door mensen die amper de taal spreken

Crash
Pisteur expérimenté
•
34 messages
Is dit samen met een abonnement (SIM kaart) ?
En bv. Nummer overdaging ?
Of enkel alleen een toestel ?
1
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Anonymous een goedemorgen,
dit zijn nog maar 4 werkdagen hé.
Online bestellen is altijd een risico.
Ik zou toch even geduld hebben anders ga je hier maar eens lezen;
https://www.orange.be/nl/contact
Succes.
3
patrick2
Super User
•
11.2K messages
@Anonymous
Weet nu niet welke je besteld hebt maar de nieuwe 15 serie is overal bij elke provider slecht te verkrijgen.
Mijn partner heeft bij Orange gevraagd en was niks in voorraad dan is die bij Proximus gaan vragen ook geen voorraad en bij telenet ook geen voorraad. Ja de online shops dus Coolbleu of dergelijke heeft die wel , wat ik raar vindt.
Maar goed zoals elk jaar zijn die dingen schaars en elk jaar zijn er topics over.
Maar je bent je geld niet kwijt want het wordt wel geleverd enkel kan dit weken duren en anders de procedure laten opstarten om je geld terug te krijgen en ondertussen ergens anders te bestellen.
2
0