Profil de Marijkeu

Apprenti pisteur

• 

2  messages

lundi 2 octobre 2023 19:13

Enkel TV zonder internet

Hoi

Ik ben momenteel nog bij een andere provider voor TV en overweeg over te stappen.

Kan ik mijn TV overzetten naar Orange, zonder bij Orange internet te nemen? (internet zou ik bij mijn huidige provider behouden, ik heb wel een mobiel abonnement bij Orange).

Alvast bedankt.

Solution acceptée

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 2 ans

@Marijkeu 

Heel simpel , nee.

Je tv zit in een pack bij orange en je kan deze niet apart nemen enkel als je een pack neemt. Dus je bent verplicht internet erbij te nemen. Je bent dus niet verplicht mobiel erbij te nemen dus dan pak je een duo pack , neem je mobiel erbij hebt een trio pack.

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 2 ans

Thx!

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 2 ans

@Marijkeu  een goedemorgen,

Tag2023.jpg

Pisteur vétéran

• 

74  messages

il y a 2 ans

Beste,

Je kan ook nog het volgende doen:

Bij je huidige provider een internet only abonnement nemen en TV kijken via Chromecast

dus jouw decoder terug opsturen

Of je stapt over naar Orange, die een goedkoop en zeer goed internet only abonnement aanbiedt

groetjes

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 2 ans

Je kunt ook overwegen om ook vast internet bij Orange te nemen, @Marijkeu : 40 EUR/maand voor 150 Mbps

Dan - afhankelijk of je een special edition abonnement hebt voor mobiel of niet - kun je ook nog een extra korting krijgen op je mobiel abonnement

Je moet hier maar eens zien onder Love Duo Pack of Love Trio Pack Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange | Orange België 

Loading...