3 Messages
"Er ging iets fout"
Soms gaat mijn beeld van de TV weg en komt er te staan" "Er ging iets fout".
Dan hoor ik wel nog alles maar ik zie geen beeld meer.
Hoe komt dit? Wat moet ik doen? Kan er een technieker langskomen? Via welk nr?
Bedankt
3 Messages
Soms gaat mijn beeld van de TV weg en komt er te staan" "Er ging iets fout".
Dan hoor ik wel nog alles maar ik zie geen beeld meer.
Hoe komt dit? Wat moet ik doen? Kan er een technieker langskomen? Via welk nr?
Bedankt
patrick2
Super User
•
11.3K Messages
@Liliinfantino
Voor je een technieker laat komen eerst zelf een paar dingen doen.
Kijk eerst eens door je HDMI in een andere poort te plaatsen of het je probleem oplost zo niet dan probeer een totaal andere HDMI kabel.
Heb je deze melding elke avond of eens in de zo veel tijd dus eens per week maar eens een keer. ?
2
0
Liliinfantino
3 Messages
Ja
0
0