Apprenti pisteur
•
3 messages
Fair use policy tijdens coronacrisis
Op internet kan ik duidelijk onderstaande tijdelijke maatregelen terugvinden aangaande de FUP van Orange.
Nochtans stel ik vast via de klantenzone dat mijn piek verbruik begint om 12 uur en niet om 17 uur.
Al 3 maal contact opgenomen met de klantendienst, maar deze zijn blijkbaar niet in staat om het probleem op te lossen, noch te erkennen dat er een probleem is. Volgens de helpdesk ben ik de enige persoon die dit probleem heeft, en kunnen ze daar niets aan veranderen. Klopt het dat ik de enige ben met dit probleem?
Vorige maand had ik 680 gig piek, en dus net onder de 750 gig, maar wat als ik er volgende maand wel over zit, en ze mij dus op smalband zettten op basis van foutieve monitoring! En wanneer begint deze smalband dan, om 12 uur of om 17 uur?
Bedankt om dit te verduidelijken.

Josette
Super User
•
8K messages
@FrederikNa goedemiddag van mij krijg je deze al,
voor verdere uitleg zul je even moeten wachten op een Super Triber.
Ik ben daar niet van op de hoogte.
3
0
Gerbuuu
Pisteur expérimenté
•
20 messages
Pfff, 20Mbps sva maar 1.3 up! het enige wat dus niet sava gaat is gamen.
echt belachelijk.
kan die upload cap niet wat omhoog.
Vriendin zit al maaanden thusi door coronacrisis dus wordt er veel gestreamed.
Wij kijken geen digitale tv dus enkel streamen.
Als je dan nog eens wat games op u playstation download zit je er wel heel rap aan.
Deze maand 1,6 Terra.
waarom deze HARD limit.
limiteer mij dan wanneer het echt nodig is en andere klanten zou schaden.
Dit voelt echt als een straf!
Ze mogen dan echt niet zeggen dat het ongelimiteerd is. want dat is het niet.
vanaf 750 wordt je snelheid verlaagd.
dus dat wordt updates van Playstation games plannen in de ochtend
0
0