Profil de andy37

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

fixed phone nummer overdracht

onlangs overgeschakeld van telenet naar orange met vaste lijn. technieker gisteren geweest. ik kan uitbellen maar ben zelf niet bereikbaar op mijn oud nummer. dit zou tot 10 dagen kunnen duren, klop dat?

 

 

Pisteur expérimenté

 • 

34  messages

bij mij zelfde drama......en mijn klanten maar bellen....alarminstallatie niet bruikbaar. goed begin!!

Pisteur expérimenté

 • 

33  messages


@ginoschreef:

bij mij zelfde drama......en mijn klanten maar bellen....alarminstallatie niet bruikbaar. goed begin!!


Alarm en fax worden (voorlopig) niet ondersteunt door het Orange-systeem. Is dat niet verteld, Gino?

Pisteur expérimenté

 • 

34  messages

denk je dat ik echt zou intekenen onder die voorwaarden?

Is er als zicht op verbertering? wat met compensatie?

Employé Orange

 • 

198  messages

Hoi Gino,

 

Ik stel voor om met de klantendienst contact op te nemen om te kijken wat hier aan gedaan kan worden, want op de website staat vermeld bij condities en beperkingen:

 

De dienst is niet compatibel met het gebruik van een fax, telefooncentrale, alarmsysteem enz.

 

Is trouwens meestal met VoIP diensten, gezien deze stroom nodig hebben om te werken en dus bij een stroompanne uit kunnen vallen.

Super User

 • 

11.1K  messages

@andy37  is je probleem inmiddels opgelost ? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft. 

Loading...