Profil de roelm

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

vendredi 19 mars 2021 07:41

flybox kessel-lo

Flybox herstart, reset, ...

Via kabel en wifi kan ik wel devices met flybox connecteren. Maar geen internetconnectie, ook al geeft de flybox 192.168.1.1 4G connected aan.

Solution acceptée

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

il y a 4 ans

Gefixed. Er was een algemeen probleem, en heb ook een update op de flybox binnengekregen.

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 4 ans

@roelm goedemorgen,

van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

Op je vraag zal je op een antwoord moeten wachten, ik heb géén flybox.

Sage

 • 

11K  messages

il y a 4 ans

@roelm  

Zelf heb ik ook geen Flybox maar je kan misschien eens kijken door middel van de link : 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/home-flybox/hoe-installeer-ik-de-home-flybox 

Loop daar eens de stappen door en kijk of je tot een oplossing kan komen.

Laat ons ook even weten of dit wel of niet geholpen heeft. 

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

Neen. Dat helpt niets.

Bovendien staat daar op de pagina dat het paswoord 'Admin' zou zijn, met hoofdletter, terwijl zowel op de achterzijde van de flybox, als op de 198.162.1.1 portaal pagina aangegeven wordt dat het 'admin' zou zijn. Geen van beiden werkt, soit.

Ik heb zowel smartphone, als laptop via wifi verbonden. Alsook laptop en desktop via kabel. Ze krijgen allemaal ip adressen 192.168.1.102/3.

Even opgelost geweest, ca. 9u15 zeer langzame connectie, kon hln en cnn laden.
Nu terug plat.

Sage

 • 

11K  messages

@roelm  

Zou het niet kunnen zijn dat je internet volume opgebruikt is ? Heb je dat al eens nagekeken in je klantenzone ? 

Ik denk maar in de verschillende pistes aangezien ik geen Flybox heb dus ik kan daar niks van testen en of zien. 

Sage

 • 

7.2K  messages

@roelm 

Hoe zit het met uw 4G ontvangst bij u thuis? En waar staat uw FlyBox?

Uw toestellen maken goed contact met de FlyBox, maar het is uw Flybox die geen connectie maakt met de buitenwereld.

De Flybox eens verplaatsen naar een locatie bij een raam of zo, om minimale weerstand van het gebouw te hebben.

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

Dat zou kunnen, heb een Flybox 150 contract.

 

Op de portaal staat aangegeven:

  • My usage
    • 31.6 GB (national)
    • 0 MB (international
  • Current session
    • National
      • Down 25.2 GB
      • Up 6.4 GB
    • Internation
      • Down 0 MB
      • Up 0 MB

De dienstverlening wordt hier omschreven:

https://b2cproductionsite-be80wkthrgjjkmzuip0.netdna-ssl.com/sites/b2c/files/samenvatting_van_het_contract_flybox_150_gb.pdf

50 GB in daluren lees ik dan.

In de factuur wordt dit dan als 35 GB boost omschreven - maar dat is eigenlijk de boost bovenop de 15 GB, en dan gaat dat terug tot 50 GB.

Dus mijn inschatting op dit moment is dat ik nog niet aan het plafond zit.

 

 

Sage

 • 

11K  messages

@roelm  

Dan denk ik niet dat je volume op is . 

Heb je ook al geprobeerd wat @Cdt24801  voorgesteld heeft ? 

Pisteur confirmé

 • 

13  messages

il y a 4 ans

Even opgelost geweest, ca. 9u15 zeer langzame connectie, kon hln en cnn laden.
Nu terug plat.

Loading...