Pisteur expérimenté
•
13 Messages
Fout factuur - geen antwoord op Facebookbericht
Ik heb een dringende vraag over mijn factuur. Ik heb het Cheetah-tarief van 30€ per maand, en moet plots 72,09€ betalen. Dit omdat ik getelefoneerd heb naar Capital One USA om bankproblemen op te lossen. Ik werd echter verteld door Capital One dat dit nummer gratis te bereiken was vanuit België.
Kan dit a.u.b worden rechtgezet? Alvast bedankt.
In bijlage een screenshot van het bewijs dat deze nummer gratis zou zijn.
Met vriendelijke groeten,
Charlotte

patrick2
Super User
•
11.2K Messages
@charliefoubert ik vrees er voor dat dit geen gratis nummer gaat ondanks de bewering aan hun kant. U maakt vanuit hier een internationale call dus buiten belgie en die is betalend. Dat wil dus zeggen vanuit hier wordt er gebeld naar de verinigde staten en dat is 1,80 euro per minuut. U kan altijd wachten op het antwoordt op FB maar zelf denk ik persoonlijk dat dit aangerekend wordt.
3
celloke77
Pisteur confirmé
•
6 Messages
IDD internationale calls worden aangerekend..
denk dat er duidelijk staat dat het onbeperkte gratis bellen enkel naar belgische en nationale nummers is..
als je veel naar het buitenland belt kun je de optie " international Call Advantage " activeren en kost je 5,95 euro per maand...
of je installeert VOIP CHEAP en per 10 euro opladen kun je 3 maanden naar heel de wereld gratis bellen !!!
0
0
Noepseke
Pisteur vétéran
•
45 Messages
jammer genoeg is Orange niet snel in het beantwoorden van hun FB berichten.
Ik heb 27/11 een bericht gestuurd en het is zelfs nog niet eens gelezen ...
9