Pisteur expérimenté
•
19 messages
Fout gevonden in My Orange app (tarief)
Sinds woensdag 04-09-2019 ben ik Orange klant.
Het Orange Koala abonnement heb ik online besteld via https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen/koala Dit abonnement kost 20€/maand. Door een webpromo zijn 3 maanden aan 15€/maand. Al deze info staat ook in de ontvangen mail "Bevestiging van je bestelling".
Wanneer ik de My Orange app opstart en naar "Tarief en opties" ga, zie ik daar "Koala 25€ per maand" staan. Dit is niet correct.
Lost dit probleem zichzelf op of kan ik best Orange contacteren (Messenger, 5000, ...)?
Solution acceptée
Anonymous User
4.4K messages
il y a 6 ans
Hallo,
Dit is normaal , heb dit nog al gehoord , normaal komt dit van zelf in orde , zoniet kan je altijd Orange aanspreken via Facebook of Twitter.
Groetjes,
KJ
1
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 6 ans
@dreivilo47 in de MY Orange app gaat u de normale prijs zien staan . Op uw factuur gaat u het juiste berekende bedrag zien staan de 15 euro . Op de factuur staat ook de korting die u krijgt na drie maanden gaat u de 20 euro betalen. Het is dus geen probleem of een gekend probleem maar de app wordt niet automatisch aangepast naar de promo.
13