Profil de Ilkatje86

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

dimanche 5 avril 2020 10:26

Foutmelding tv

inbound8703199461566794573.jpg

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 5 ans

@Ilkatje86  dat betekend dat je decoder ergens geblokkeerd is. Denk een fout of als je net klant bent krijg je dit scherm ook. Beste is contact op te nemen met de klantendienst 5000 , moest je daar te lang moeten wachten kanje ook via messenger versturen. Als je via messenger verstuurd moet je niet wachten op bericht deze zullen dat vanzelf sturen als het is opgelost. 

Je kan de tv beste eens laten aanstaan kan ook zijn dat het probleem zich vanzelf oplost dat er ergens een storing is.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Hoi Patrick,  bedankt voor je reactie. Ik ben nu toch al meer dan een half jaar klant bij orange. Onlangs hebben ze de diensten wel moeten verhuizen en toen had ik ook al problemen met het internet. Heeft toen ook ruim een week gekost voor ze het opgelost kregen. De modem is nog maar 2 maanden en de tv staat al van gisteren op dit scherm. Heb ook via messenger orange al gecontacteerd maar tot hiertoe nog geen reactie. Het zou iets zijn met het love abonnement? Als ik mijn facturen bekijk staat er nergens een love abo op enkel 2 abonnees voor gsm tv en internet? Weet niet dat het daaraan kan liggen?

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Ilkatje86  het kan dat het daar iets mee te maken heeft dus dan zou je een profiel fout hebben. 

Je zegt dat je al gestuurd hebt via messenger dus dat is goed. Deze sturen dat ook door naar de juiste diensten voor je om het te bekijken. Maar je kan altijd nog eens sturen via messenger hoe ver ze er mee staan. 

Schermafbeelding 2020-04-05 om 13.06.13.png

 Heb even een klein screenshot erbij gezet , uit het archief van mezelf , en zoiets zou je op je factuur hebben staan. ( enkel de Koala is er niet meer ) 

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Het zal even wachten worden, telefonisch blijft het duren en via messenger wordt men bericht niet afgeleverd.

Toch alvast bedankt voor de hulp en nog een fijne zonnige dag😊

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Ilkatje86  graag gedaan. En hopelijk is het snel opgelost. Een fijne zonnige zondag voor jullie ! 

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

Goedemiddag,

trek alles eens uit, je router, je modem je tv.

Dan ook de stroom van je decoder.

Alles opnieuw insteken na een minuut of 5.

Laten opstarten, aan de achterkant van je decoder staat een

piepklein knopje geef daar een klik op en wacht wie weet helpt het.

Bij de buren heeft het toen geholpen.

Succes.

 

 

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

il y a 5 ans

Beste, 

 

Het kan ook zijn dat die zender niet in je abonnement zit.En dat het daarom niet lukt bv. Ik kan geen AVS nemen.

 

Vriendelijke groet, Jelle

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Jelle1  de melding die je hier ziet geeft aan dat je geen toegang hebt tot al je zenders. Ik heb dit ook ooit eens voorgehad in het begin. Zoiets is als je activering niet gedaan is of niet gelukt is. Maar misschien loopt er nu iets fout achterliggend. 

Loading...