@Ilkatje86 dat betekend dat je decoder ergens geblokkeerd is. Denk een fout of als je net klant bent krijg je dit scherm ook. Beste is contact op te nemen met de klantendienst 5000 , moest je daar te lang moeten wachten kanje ook via messenger versturen. Als je via messenger verstuurd moet je niet wachten op bericht deze zullen dat vanzelf sturen als het is opgelost.
Je kan de tv beste eens laten aanstaan kan ook zijn dat het probleem zich vanzelf oplost dat er ergens een storing is.
Hoi Patrick, bedankt voor je reactie. Ik ben nu toch al meer dan een half jaar klant bij orange. Onlangs hebben ze de diensten wel moeten verhuizen en toen had ik ook al problemen met het internet. Heeft toen ook ruim een week gekost voor ze het opgelost kregen. De modem is nog maar 2 maanden en de tv staat al van gisteren op dit scherm. Heb ook via messenger orange al gecontacteerd maar tot hiertoe nog geen reactie. Het zou iets zijn met het love abonnement? Als ik mijn facturen bekijk staat er nergens een love abo op enkel 2 abonnees voor gsm tv en internet? Weet niet dat het daaraan kan liggen?
@Ilkatje86 het kan dat het daar iets mee te maken heeft dus dan zou je een profiel fout hebben.
Je zegt dat je al gestuurd hebt via messenger dus dat is goed. Deze sturen dat ook door naar de juiste diensten voor je om het te bekijken. Maar je kan altijd nog eens sturen via messenger hoe ver ze er mee staan.
Heb even een klein screenshot erbij gezet , uit het archief van mezelf , en zoiets zou je op je factuur hebben staan. ( enkel de Koala is er niet meer )
@Jelle1 de melding die je hier ziet geeft aan dat je geen toegang hebt tot al je zenders. Ik heb dit ook ooit eens voorgehad in het begin. Zoiets is als je activering niet gedaan is of niet gelukt is. Maar misschien loopt er nu iets fout achterliggend.
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@Ilkatje86 dat betekend dat je decoder ergens geblokkeerd is. Denk een fout of als je net klant bent krijg je dit scherm ook. Beste is contact op te nemen met de klantendienst 5000 , moest je daar te lang moeten wachten kanje ook via messenger versturen. Als je via messenger verstuurd moet je niet wachten op bericht deze zullen dat vanzelf sturen als het is opgelost.
Je kan de tv beste eens laten aanstaan kan ook zijn dat het probleem zich vanzelf oplost dat er ergens een storing is.
5
Jelle1
Pisteur expérimenté
•
17 messages
il y a 5 ans
Beste,
Het kan ook zijn dat die zender niet in je abonnement zit.En dat het daarom niet lukt bv. Ik kan geen AVS nemen.
Vriendelijke groet, Jelle
1
0