@Ilkatje86 dat betekend dat je decoder ergens geblokkeerd is. Denk een fout of als je net klant bent krijg je dit scherm ook. Beste is contact op te nemen met de klantendienst 5000 , moest je daar te lang moeten wachten kanje ook via messenger versturen. Als je via messenger verstuurd moet je niet wachten op bericht deze zullen dat vanzelf sturen als het is opgelost.
Je kan de tv beste eens laten aanstaan kan ook zijn dat het probleem zich vanzelf oplost dat er ergens een storing is.
@Jelle1 de melding die je hier ziet geeft aan dat je geen toegang hebt tot al je zenders. Ik heb dit ook ooit eens voorgehad in het begin. Zoiets is als je activering niet gedaan is of niet gelukt is. Maar misschien loopt er nu iets fout achterliggend.
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Ilkatje86 dat betekend dat je decoder ergens geblokkeerd is. Denk een fout of als je net klant bent krijg je dit scherm ook. Beste is contact op te nemen met de klantendienst 5000 , moest je daar te lang moeten wachten kanje ook via messenger versturen. Als je via messenger verstuurd moet je niet wachten op bericht deze zullen dat vanzelf sturen als het is opgelost.
Je kan de tv beste eens laten aanstaan kan ook zijn dat het probleem zich vanzelf oplost dat er ergens een storing is.
5
Jelle1
Pisteur expérimenté
•
17 messages
il y a 5 ans
Beste,
Het kan ook zijn dat die zender niet in je abonnement zit.En dat het daarom niet lukt bv. Ik kan geen AVS nemen.
Vriendelijke groet, Jelle
1
0