Pisteur confirmé
•
8 messages
geen GSM geleverd en geen geld terug na 1 MAAND?
Hallo,
Kunnen jullie zelf mij geen toestel toesturen of dat ik hem in een winkel kan gaan halen?? Ik heb die echt nodig, mijn eigen gsm is stuk en ben echt aan het sukkelen. Je besteld een nieuwe gsm omdat je die nodig hebt en kan nu nergens anders een toestel kopen omdat jullie mijn geld ook al hebben! Ik kan niet langer wachten...
Groet,
Cathy
Solution acceptée
Cathyvdbroeck
Pisteur confirmé
•
8 messages
il y a 2 ans
Heb gisteren mijn gsm ontvangen, na 1 maand en 3 dagen. Dus het is opgelost. Heb een compensatie gekregen, waar ik wel tevreden over ben. Allez we kunnen voort!
2
0
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 2 ans
@Cathyvdbroeck
Als je bij 'jullie' wil zijn raad ik je aan contact op te nemen met de klantendienst. Jullie is hier enkel klanten die aanwezig zijn geen Orange klantendienst of andere medewerkers. Eventueel naar een shop gaan kan je ook doen.
0
0
SiemenV
Apprenti pisteur
•
3 messages
il y a 2 ans
Dag Cathy,
vervelend. Wellicht een misverstand.
Kan je je niet richten tot de winkel waar je je toestel hebt gekocht? Zij kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen.
mvg
0
0
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 2 ans
@Cathyvdbroeck
Als je hem on-line besteld hebt kun je van je verkoop afzien na de levering Uw herroepingsrecht uitoefenen bij een aankoop op afstand (bv. via internet) | FOD Economie (fgov.be)
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen bij Orange? | Orange België
ondertussen kun je ergens anders een gsm kopen
Je zult wel wat moeten wachten op je geld
0
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 messages
il y a 2 ans
@Cathyvdbroeck @Als jullie echt niets ontvangen en ze reageren met excuses/ niet, neem contact op me
https://www.ombudsmantelecom.be
GRATIS JURIDISCH ADVIES MAAR OOK INZET! ZE ZORGEN VOOR JOUW GSM! ik heb 3 x miserie met Orange gehad maar dankzij hen is alles terug opgelost!
Hopelijk lukt het je?!
Helen1
1
0