Profil de jeffrey76

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Geen handleiding bij de nieuwe TV-decoder.

Sinds 2 weken ben ik overgestapt van Telenet naar Orange.

Installatie goed gedaan maar 1 grote ontgoocheling : Ik heb de nieuwste TV box, een heel klein toestel.

Een nieuwe afstandsbediening maar een verkeerde handleiding waardoor ik niet kan werken met de afstandsbediening. Ik heb dit gemeld via klantendienst en kreeg te horen dat de handleiding nog niet bestaat!!!!!!!!!

Vandaag in totaal 50 minuten in de wacht gezet met het antwoord zodra de handleiding klaar is dan krijg ik die. Toch vreemd voor mij een nieuw product verkopen met geen handleiding. Vroeg om compensatie en ik krijg 10 € (joepie 😫)

Dus mensen met een nieuwe tv box 1 gouden tip kijk of de handleiding juist is bij installatie

Super User

 • 

11.1K  messages

@jeffrey76 

Dat er geen of geen juiste handleiding bij zit is natuurlijk niet goed daar ben ik mee akkoord. Dus hopelijk zullen ze er snel eentje online zetten , een juiste , of eentje bij leveren bij de nieuwste boxen. 

Wat ik niet snap is dat je dan vraagt achter een compensatie want je hebt geen panne gehad en je diensten werken gewoon. Dus daar zie ik geen logica achter waarom je een compensatie zou moeten krijgen. 

Super User

 • 

8.1K  messages

@jeffrey76  goedenavond, 

@patrick2  heeft je antwoord gegeven, van mij krijg je deze nog.

Doe een bericht via FB- Messenger https://www.facebook.com/OrangeBelgium

of deze misschien?

https://www.orange.be/sites/b2c/files/user_guide_tv_decoder_nl_web.pdf

Succes.

 

Welkom.png

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

De vermelde 2e link verwijst nog steeds naar het vorig model TV Box en niet naar het kleinere en nieuwere model.

Super User

 • 

7.7K  messages

Pisteur expérimenté

 • 

18  messages

Hallo Jeffrey,

We zijn intussen 6 december 2023 en heb vandaag ontdekt dat er nog steeds geen gepaste handleiding de nieuwe tv box van Orange bestaat. Onze buren (80 plussers) zijn verleden week verhuisd naar 2 huizen verder in de straat en hebben vandaag toegang tot het internet na UREN aan de 5000 telefoon te hangen en tot meerdere keren de ganse uitleg te moeten aan verschillende operatoren (call center?). De technieker heeft zonder reden een nieuwe modem geplaatst en heeft via zijn computer een verkeerd MAC nummer ingegeven met als gevolg één week zonder tv en internet. Ook heeft hij geen gepaste handleiding bij de nieuwe tv box geleverd zodanig dat het voor die mensen onmogelijk is om hun tv naar behoren te configureren. Ik heb vandaag mijn hulp aangeboden maar kan hen slechts gedeeltelijk helpen. Het lukt me na lang zoeken nog niet om de zenderlijst aan die mensen hun behoeftes aan te passen via een favorietenlijst. Kan iemand me helpen? Ik zie dat er op dit forum op 07/04/2022 ook een klacht geweest over het ontbreken van een gepaste handleiding.

Loading...