Pisteur confirmé
•
3 messages
Geen tv en internet van mid september tot 20 december, toch wordt het gefactureerd...
Beste,
We zijn zwaar teleurgesteld, gefrustreerd en ten einde raad. Begin september zijn wij verhuisd. De verhuizing van de Orangediensten werd begin augustus aangevraagd (denk aan: vlotte verhuis met Orange... niet dus..).
Om een lang verhaal kort te maken... op 20 december om 18.00u 's avonds hadden we - eindelijk - internet en tv in onze nieuwe woonst. Het was een heel gedoe geweest met miscommunicatie tussen Telenetdiensten en Orange voor ondergraving van een kabel die nog moest gelegd worden (tot wel 3x!), dan had de Orange technicus geen hoogtewerker bij, ...
Na veel over en 't weer getelefoneer met Orange werd ons wel gevraagd om de facturen gewoon te betalen (dus voor mobiele telefonie maar ook voor tv en internet (die we niet hadden)) maar ze zouden een tegemoedkoming doen voor extra 4G. Als de aansluiting van tv en internet eenmaal in orde zouden zijn, zal dat van de volgende facturen afgehouden worden.
Als brave burgers hebben wij dit opgevolgd en onze facturen betaald. Nu van die laatste belofte zien wij niets. Nogmaals telefonisch contact opgenomen maar daar wordt zeer kort geantwoord dat het allemaal wel klopt en is er geen ruimte om het tegendeel aan te vechten. Bovendien wordt nu ook extra 4G verbruik vlotjes aangerekend, bovenop de tv en internetkosten -die we niet hadden!
Kan ik hier om raad vragen aub? Wij staan met onze rug tegen de muur...
Mocht er een mogelijkheid zijn om via mail in contact te komen met de facturatiedienst, dan kan ik hen alles overzichtelijk uitgewerkt bezorgen.
Ik hoop op goede wil!
Alvast bedankt.
Mvg,
Shanna
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 6 ans
@vangompels het is een heel verhaal en een flinke gebeurtenis die niet geheel vriendelijk en vlot verlopen is. Graag wil er een klein woordje uitleg bij geven.
U heeft een verhuis aangevraagd in Augustes van de Orange diensten dus op een bepaalde datum zou u gaan verhuizen. Dat wil dus zeggen dat erop die speciale datum uw diensten worden aangesloten in uw nieuwe woning. Wat dan ook inhoud dat uw diensten door blijven gaan op uw oud adres en de diensten daar dienen betaald te worden. Dus dat ze u daarvoor door blijven factureren is heel normaal. U geeft ook aan dat uw diensten pas op 20 december in dienst gegaan zijn en dat betekend dus dat er vanaf dag 1 in de nieuwe woning geen diensten tot uw beschikking waren. Er is te lezen dat er onderling mis communicatie is geweest tussen Orange en Telenet , want Orange kan en mag geen kabels koppelen en aansluiten , Orange kan en mag enkel de binnen installatie doen. Nog steeds betaald u dus voor diensten die u wel afneemt maar helaas niet kan gebruiken tot grote ergernis dat u geen kant uit kan. Dan is er dus ergens midden in de verhuis en tussen alles door besloten dat uw mobiele data verbruik die u verbruikt heeft vergoed of beter gezegd een deel gecrediteerd krijgt. Maar nu blijkt dat er geen creditering is geweest.
De vraag is nu staat er een notitie van bij de klantendienst dat u een deel hiervan gecrediteerd krijgt. Als er geen concreet bewijs is of er staat niks zwart op wit dan zullen ze niet zo rap een creditering geven om uw probleem op te lossen.
U heeft ook het een en ander op papier staan zegt u en zou dat graag willen toesturen per email . Nu heeft Orange geen email adres en kan men ze dus niet per mail bereiken. ( grote ergernis van iedereen ) U kan misschien wel eventueel naar een Orange shop gaan en daar uw papieren laten zien en horen of hun daar iets mee kunnen doen. Eventueel het geen wat op papier staat daar een foto van maken met de gsm en dan op FB Messenger door sturen naar Orange klantendienst. U kan via Messenger van FB hun een bericht doen en voeg daar dan die foto's bij. Ook via twitter is er een mogelijkheid.
Hopelijk lukt het op 1 van deze manieren om het opgelost te krijgen.
4
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 5 ans
Ugh @vangompels,
Totem wordt droevig door je bericht te lezen :s
Een verhuis kan 2 à 6 weken nemen. Het kan ook langer duren als niet alles in orde is ivm je bekabeling. De klant moet inderdaad de externe bekabeling voorzien, vaak komt het voor dat het niet helemaal in orde is bij de nieuwe woning. Daarna wordt het inderdaad een heel communicatie tussen Telenet en Orange om je aansluiting in orde te brengen.
Als je een bewijs hebt van een belofte kredietnota, neem zeker contact op met de webcare stamleden op sociale media om direct over de hele toestand te praten. Ze kunnen onmiddellijk actie nemen, wat niet mogelijk in een shop is :s
Totem's zonnegroeten,
Totem
0
0