Profil de carmania2000

Apprenti pisteur

• 

15  messages

samedi 26 mai 2018 08:16

Gespamd door Orange verkopers

moesten er hier mensen zijn die geintresseerd zijn in een goedkoop en goed pakket mogen die mij altijd een pb sturen.  Kwaliteit beter dan orange en prijs lager dan orange.  Wij hebben wel een goed klantendienst en service.  Voila wij zullen jullie ook eens heel de dag spammen zoals jullie in onze facebookgroepen doen

Pisteur vétéran

• 

39  messages

il y a 7 ans

ik persoonlijk vind je manier van reageren op bepaalde postings wel heel laag bij de grond ....

jij hebt hier duidelijk geen plaats, hetis de bedoeling van hier de mensen met een Orange abo bij te staan en te helpen en hun niet naar een ander te sturen ...

Apprenti pisteur

• 

15  messages

zolang de zelfstandige verkopers van orange onze facebookgroepen blijven spammen met hun reclame blijf ik hier ook berichten spammen.  Maar je vind dit blijkbaar zelf niet leuk, awel zegt dat tegen die gasten van orange.  Hun manier van werken is laag bij de grond

Pisteur vétéran

• 

39  messages

echt kleine kindermentaliteit ... grow up ...

Apprenti pisteur

• 

15  messages

zolang die peuters van orange niet stoppen, stop ik ook niet.  

Chef pisteur

• 

76  messages

En welke facebook groepen zijn dat dan ?

Chef pisteur

• 

76  messages

il y a 7 ans

Kwaliteit beter dan orange EN goedkoper dat bestaat niet in België.

Over Telenet kan je discussieren welke de beste kwaliteit is. Maar die zijn zeker niet goedkoper.
Al de rest is geen kabel internet, dus komt niet in de buurt van Orange en Telenet 🙂

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 7 ans

Beste ,

U wil niet gespamt worden op Facebook maar hier doet u dat wel als een soort tegen actie van wat u spammen vindt van Orange op Facebook. Mocht u hier last van ondervinden kan u gewoon op facebook orange blokkeren voor spamming daar bestaan regels voor. Ten tweede weet 100 procent zeker dat orange dit niet doet voor klanten aan te werven omdat het niet bepaald netjes is om het via zo een weg te doen en is ver gezocht om zo klanten te bnden. een bedrijf als orange heeft dat ook niet nodig om het z te doen . U bent bezig om via deze weg klanten te binden omdat u een product wil verkopen maar blijkbaar niet verkoopt dus gaat u via een community die bedoeld is mensen te helpen u belachelijk zitten maken. Zou toch eens over wegen om dan via facebook reclame te maken voor uw product te verkopen. Dus mocht u niks zinnigs te zeggen hebben hier laat het dan leuk voor iedereen zijn zodat mensen met echte vragen wel geholpen kunnen worden. 

Apprenti pisteur

• 

15  messages

En toch doet orange het zo,  zijn allemaal schijnzelfstandige die werken voor een dochteronderneming van orange.  Doen niets anders dan groepen spammen om klanten te zoeken.  Ik verkoop trouwens niks, is enkel om orange eens te laten zien hoe leuk hun manier van verkopen is.

Apprenti pisteur

• 

15  messages

Wij vragen ook alleen maar onze groepen leuk te houden.  Als van 10 nieuwe posts er 5 of 6 reclame zijn voor orange blijft het niet leuk.

Pisteur vétéran

• 

39  messages

spreek dan die "schijnzelfstandigen" aan ipv van ons gebruikers lastig te vallen.

Apprenti pisteur

• 

15  messages

Is al duidelijk gemaakt en een half uur later heb je volgendr al die denkt dat we interesse hebben.   Zou niet weten waarom moet k hier niet de boel mag lastig vallen als die van orange denken dat zij dat wel bij ons mogen

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

Als u niks verkoopt val dan tenminste hier de mensen niet lastig . De mensen hier hebben vragen over totaal andere onderwerpen en heeft niks met producten voor verkoop te maken. U heeft iets tegen spamming van Orange of een dochter onderneming ervan. Ga hun bellen en vraag dan normaal en fatsoenlijk of ze u niet willen spammen. U gaat in hier te ver om deze Community lastig te vallen over dit soort kinderachtig gedoe wat bij dwars zit. Gelieve dus uw commentaren bij u te houden en hier niks meer over te posten als er niks zinnigs gezegd wordt. 

Expert Orange

• 

71  messages

il y a 7 ans

moesten er hier mensen zijn die geintresseerd zijn in een goedkoop en goed pakket mogen die mij altijd een pb sturen.  Kwaliteit beter dan orange en prijs lager dan orange.  Wij hebben wel een goed klantendienst en service.  Voila wij zullen jullie ook eens heel de dag spammen zoals jullie in onze facebookgroepen doen

@carmania2000,

Ik snap dat dit enorm frustrerend is. En dit is zeker niet de gang van zaken bij Orange. Wij betreuren dit ten zeerste! 

Aarzel zeker niet om de namen in kwestie op te schrijven en dit door te geven. Dan kunnen wij dit onderzoeken en het nodige doen!

Maar begrijp ook dat Tribe volspammen geen oplossing biedt voor je probleem. 😉 Wat niet wil zeggen, dat we je graag willen verder helpen!

Groetjes

Assia

Loading...