Apprenti pisteur
•
4 messages
Gsm deal bij combi pack (love duo)
Hi,
Ik zit momenteel bij telenet voor internet en bij mobile vikings voor telefonie. Maar een love duo pack bij orange zou een stuk goedkoper zijn, met min of meer dezelfde specs en hetzelfde netwerk.
Kheb eigenlijk ook een nieuwe gsm nodig en als ik kijk op de site kan je bij een gsm abonnement een korting krijgen op enkele toestellen. Maar als ik een pack wil nemen, zie ik die mogelijkheid niet op de site.
Lijkt me nogal vreemd dat wanneer ik er ook nog eens een internet abonnement bij wil, ik deze korting niet kan krijgen?
Verder ontgaat de logica van bepaalde deals mij, bijvoorbeeld de galaxy s10e is er korting als je smart data 2gb neemt:
https://eshop.orange.be/nl/zelfstandigen/toestellen/smartphones-gsm/galaxy-s10e
Maar dan heb je dus bijvoorbeeld Go plus (5GB) + smart data 2gb = 7GB aan 26 euro. Terwijl je gewoon Go Intense kunt nemen en dan heb je 15GB aan 24 euro. Begrijp ik dat verkeerd of is dit totaal niet logisch?

patrick2
Super User
•
11.1K messages
@kabes als je een totaal pakket wil nemen en daarbij ook een gsm dat gaat wel hoor. Het is inderdaad zo dat Orange niet alle mogelijke combinatie's laat zien maar het gaat. Je kan perfect je gekozen abonnement koppelen met een nieuwe gsm. Je kiest eerst je Love pakket en je gsm abonnement. Nadien kies je welk toestel je koppelen aan je abonnement maar je dient eerst drie maanden klant te zijn voor dat je een gsm kan kiezen.
De aanbieding is alleen beschikbaar voor klanten met een actief Orange-abonnement gedurende ten minste 3 maanden
2
kabes
Apprenti pisteur
•
4 messages
Ah, laat maar. Ik lees net dat er geen modem-only is bij Orange. Wat voor mij een vereiste is, dus zal toch bij telenet blijven.
2