Profil de Msah5150

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Gsm gespreid betalen zonder abonnement

Hallo,

Kan ik een gsm gespreid betalen zonder een abonnenment te nemen?

Alvast bedankt

Solution acceptée

Apprenti guérisseur

• 

244  messages

@Msah5150 is niet mogelijk.

Super User

• 

7.2K  messages

@Msah5150 

Inderdaad, bij Orange niet. Maar misschien in een of andere multimedia winkel die niet gelinkt is aan een operator misschien wel ...

Super User

• 

11.2K  messages

@Msah5150  een gsm op afbetaling zonder abonnement gaat niet zoals al eerder gezegd is. In een mediashop zal het ook moeilijk gaan. Tegenwoordig is dat niet meer om iets op afbetaling te kopen. Wat u wel kan doen is naar vandenborre gaan . Deze hebben speciale kredietkaarten enkel voor hun bedoeld en als u dan een aankoop doet daar , dus een gsm , wasmachien , droogkast enzovoort dan kan u dat gespreid terug betalen. Misschien is dat een optie ? 

4.4K  messages

Bij Carrefour kan je dat ook, gelinkt aan een kredietkaart. Maar niet aan te raden. Is duur. Gsm op krediet kopen zou ik niet doen!!! 

Super User

• 

7.2K  messages

@Anonymous  schreef:

Bij Carrefour kan je dat ook, gelinkt aan een kredietkaart. Maar niet aan te raden. Is duur. Gsm op krediet kopen zou ik niet doen!!! 

Voor een gewone gsm zou ik dat ook niet doen, maar vergeet niet dat er tegenwoordig smartphones zijn waarvoor men € 1.500 moet neertellen .. Dat heeft niet iedereen zomaar in zijn schuif liggen ...

Ikzelf zal nooit van mijn leven zulke bedragen uitgeven voor een telefoon, maar er zijn anderen, die dat wel (willen) doen, ook al hebben ze de middelen niet meteen bij de hand ..

Super User

• 

11.2K  messages

Ik gun iedereen het beste en als de ene 1500 euro legt of 50 euro ieder zijn keus hoe deze een GSM wil kopen. Weet dat men op een kredietkaart duurder uit is als dat men op afbetaling koopt met een abonnement erbij. Oke er zit iets meer prijs verschil op dus je betaald iets meer terug maar op krediet betaal je veel meer terug.

Apprenti pisteur

• 

8  messages

Normaal wel enkel oppassen voor bijkomemde kredietkaart , kan verleidelijk zijn maar ook zeer bedriegelijk

Loo fiches van 3 tot 5 maand zeker bij de hand hebben

Loading...