Profil de Tolle

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

mercredi 1 décembre 2021 16:18

Herladen niet mogelijk

Hallo,

ik probeer via de app (ik ben beheerder van alle nummers) extra data aan te kopen voor mijn zoon.

Als ik via herladen en dan zijn nummer selecteer (hij heeft een Go Plus abonnement), en dan wil herladen, krijg ik de boodschap dat het opgegeven nummer geen Orange herlaadkaart is.

Hoe kan ik dat zelf doen, zonder telkens te moeten bellen naar Orange? Zij kunnen het wel oplossen, maar zijn niet altijd bereikbaar.

1 pièce jointe

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 4 ans

@Tolle 

Het herladen is iets wat je zelf niet direct kan naar mijn mening. Jij bent beheerder maar jij bent geen persoon die alles kan regelen voor dat nummer. Iedereen heeft zijn eigen app en kan daarom zelf ook dingen aanpassen via de app. 

Nu probeer je te herladen met de functie van herlaadkaart maar je hebt abonnementen. Dus via die weg ga je zeker niet kunnen herladen. Via deze weg kan je eens kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Employé Orange

 • 

305  messages

il y a 4 ans

Beste @Tolle 

Herladen is niet nodig mogelijk voor abonnementen maar enkel bij herlaadkaarten.

Indien u extra data wenst zal u via de app van uw zoon dit moeten aanpassen. 

MyOrange app -> 3 streepjes links boven -> opties beheren -> opties en diensten toevoegen -> mobiel internet.

Dit kan ook via de klantendienst of via de shop.

Groeten,
Tom
Orange Shop Medewerker

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Beste @Tom 

Hij had vroeger een Dolfijn ZEN abonnement, en daar ging dat wel mee.
Dat is toch evengoed een abonnement? En geen herlaadkaart?

In ieder geval wil ik het niet door mijn zoon zelf laten doen, want dan is de sky the limit natuurlijk.

Vriendelijke groeten,

Tolle

 

Chef guérisseur

 • 

210  messages

Hallo @Tolle,

'ZEN' abonnementen bestaan jammer genoeg al een tijdje niet meer. Er is op dit moment geen alternatief hiervoor. 

Groetjes,
Mustafa

 

 

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Hey MustafaY,

nee dat weet ik en begrijp ik ook. Het gaat hier dan ook niet over het soort abonnement, het gaat over het feit dat hij vroeger een abonnement had, en dat ik WEL data kon toevoegen via de app, en dat hij nu ook een abonnement heeft, en dat ik dat GEEN data ka toevoegen via de app.

Chef guérisseur

 • 

210  messages

@Tolle

Het soort maakt eigenlijk hier wel het verschil. Daarom het woord 'ZEN'. 

Met ZEN kon de klant kiezen voor het comfort van een abonnement (meer belminuten en mobiele data dan met een herlaadkaart en niet constant herladen) met hét grote voordeel van een prepaidformule. 

Ieder voor zijn eigen nummer kan via de app 'surfherlaadbeurten' aankopen. 

 

 

 

 

Loading...